LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

S: N64 + Spil

Tim123
Tim123

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 13-03-2008 22:21

Jeg sælger min Nintendo 64 (Uden æske), da jeg ikke bruger den længere. Der medfølger 2 Joypads, 1. Memory Card og en Transfer pak. Der sidder en Expansion Pak i maskinen, fra spillet Donkey Kong64 (Dette spil er dog ikke med i salget!).

Spillene er følgende:

Mario64 + Æske
Nba Live 99 + Æske + Manuel
Fighters Destiny + Æske
Mayhem Wrestling + Æske
1080 Snowboarding + Æske
Nhl Ishockey 99 + Æske
Pokemon Staduim1 + Æske + Transfer Pak
Mario Party 2 - Uden Æske
Banjo Tooie - Uden Æske

Standen på selve spillene fejler intet. Jeg har netop afprøvet dem alle, og de virker som de skal. Standen på æskerne er meget variende. Det ville være synd at sige standen er tiptop på æskerne - dog er den heller ikke ringe. Det svinger lidt fra spil til spil, men jeg synes de fleste er æskerne er i fin stand - Det skal dog siges at ved flere af spillene er det kun selve æsken der medfølger, der mangler manuel og den hvide "pap-dims", som er inde i æsken hvori der er lavet plads til selve spillet. Ser man bort fra det, er standen rimelig høj på de fleste af spilæskerne.

Jeg ønsker helst at sælge hele svineriet samlet, medmindre der kommer en exceptionel pris på et enkelt/flere af spillene. I byder bare, hvis der er noget i søger, og så fungerer det som en slags auktion - I tilfælde af at der kommer nogle bud, regner jeg med at lukke auktionen om ca. en uge.

Byd løs, og føl jer fri til at stille spørgsmål, hvis der er noget i gerne vil vide Smiley

skipper
skipper

15
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 16-04-2008 12:11

Takker for svarene, var næsten klar over det, men der kunne jo være en spændende historie i det.

Tim: du mangler stadig at svare på min besked, ved godt du har problemer med at komme på nettet, men kan se du har været inde uden at svare på den, Der er vel ingen grund til at lægge den ud i tråden ?