Skrevet 29-05-2014 01:31 - Redigeret 23-04-2015 13:20
DLC info:
Hyrule Warriors Master Quest (October 16th)
1 new Weapon (Epona)
New Scenario
Adventure Map
2 Costumes
Twilight Princess (November)
1 new character
1 new weapon
Adventure Map
2 Costumes
Majora's Mask (January)
2 new characters
Adventure Map
3 new costumes
Ganon Pack (February)
2 New Game Modes
#62 - Skrevet 18-08-2014 22:12 - Redigeret 18-08-2014 22:38
Har nu siddet og spillet 3 timer i træk, og selvom det ganske vist er meget af det samme, så er det dejligt krævende af én; man skal virkelig ikke lade baser for givet, og det er dejligt, for det giver et strategisk element over spillet!#63 - Skrevet 18-08-2014 22:22
Tak for update O-train. Jeg ser meget frem til at høre hvordan co-op føles (og ser ud).#64 - Skrevet 20-08-2014 17:55 - Redigeret 21-08-2014 00:07
Når, nu fik jeg endelig tid til at lægge nogle flere timer i Hyrule Warriors.#65 - Skrevet 22-08-2014 16:59
Efter at have lagt omkring 13,5 time i det, er jeg nu for alvor ved at dykke ned i Adventure Mode Vil lige smide en lidt mere detaljeret kommentar om det i de nærmere dage. Har brugt det meste af tiden på at level Impa, som endnu ikke er i 39 som Link, men kun 2 fra.#66 - Skrevet 24-08-2014 17:03
17 timer inde i spillet, og jeg føler, at jeg kan give en god og fair anmeldelse...#67 - Skrevet 24-08-2014 17:26 - Redigeret 24-08-2014 17:27
O-train skrev:
17 timer inde i spillet, og jeg føler, at jeg kan give en god og fair anmeldelse...
Jeg må desværre bekræfte, at multiplayeren delen af ekstrem ringe.Opløsningen dropper til, hvad der kunne ligner, 480p - det er mudret og grimt. Det er virkelig synd.
Øv! Så er det nok ikke noget for mig alligevel. Jeg er ellers stor fan af, at gamepaden bliver brugt til den ene spiller udelukkende og fjernsynet til den anden.
#68 - Skrevet 24-08-2014 17:32 - Redigeret 24-08-2014 17:32
Ja det er rigtig kedeligt. Det er desværre helt og aldeles uacceptabelt i min optik. Der er meget sjov at finde, hvis man spiller single-player,og man kan jo vælge at tilgive den dårlige opløsning, men man kommer ikke uden om, at det på et teknisk plan er for dårligt. GamePadens funktioner skal ikke være der på bekostning af standarder såsom HD-opløsning.#69 - Skrevet 24-08-2014 17:40
Dengang jeg var barn, der var det 4-bit, nogle gange endda hele 8-bit! Hvad er det der gør at opløsningen er så vigtig for spiloplevelsen?#70 - Skrevet 24-08-2014 18:03 - Redigeret 24-08-2014 18:08
Opløsningen er naturligvis vigtigere jo mere detaljeret et spil bliver, især i 3D. Hvis din skærm er lavet til HD-opløsning (1920x1080 i dette tilfælde) men outputtet er lavere, så upscales der, og så bliver det mudret at se på. Det ses bedst i bevægelse, men altså i teorien er det bare således:#71 - Skrevet 24-08-2014 18:10
^Så det er DERFOR det altid har føltes som om Mario Kart ikke var i fuld HD?!#72 - Skrevet 24-08-2014 18:23
Yeah#73 - Skrevet 24-08-2014 18:57 - Redigeret 24-08-2014 18:57
Personligt synes jeg det bliver for teknik-fokuseret, hvis man i høj grad lader sig påvirke af grafiske specifikationer. Jeg kan gå med til, at det betyder noget, hvordan grafikken er, men om vi snakker 720p eller 1080p kan da være fuldstændig ligegyldigt, hvis bare frameraten er i orden.. Gameplay'et er langt vigtigere for mig, for spillet går da ikke pludselig fra godt til dårligt på grund af lidt dårligere specifikationer hist og her..#74 - Skrevet 24-08-2014 19:04
That explains. Sammenligningen med opløsningen på film er meget god. Det kan ødelægge min filmoplevelse fuldstændigt hvis der er nogen der afspiller en film i skod opløsning#75 - Skrevet 24-08-2014 19:18
KJ85 jeg er helt med dig, men i Hyrule Warriors tilfælde, så kan det ikke nytte at opløsningen dropper til pre-HD generation (det har også indflydelse på framerate, fik jeg ikke lige nævnt)... Da slet ikke når Mario Kart 8 kan præstere. Det er et resultat af Koei Tecmos dårlige programmering.