LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2008: En hardcore spillers tanker

T-Photon
T-Photon

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 16-07-2008 00:30

Ja her sidder man så et par timer efter nintendos årlige E3 konferrence og tænker tilbage. Det skal ikk være nogen hemmelighed at jeg betragter mig selv som hardcore gamer og nyder spil som Gears of War, Halo 3, Metroid Prime, Zelda o.s.v. Nintendo har altid været mine yndlings og da Wii'en udkom købte jeg den naivt. Det første år bød på fede spil som Twilight Princess, Metroi og alle de fede 1.party spil man kunne ønske sig. Men udover de store flagship spil fra nintendo har der været en større tørke undervejs. En tørke som blev ramt af en blid brise dette forår, da Reggie udtalte at der ville komme et rigtig hardcore spil til efteråret, som ville tilfredsstille kernespilleren som gradvist følte sig mee og mere forladt.

Undervejs til E3 er store (hardcore) titler såsom The Conduit, Fatal Frame 4, Tenchu 4 o.s.v. blevet annonceret for Wii. ikke destro mindre manglede der e nintendo spil på listen. IGN og diverse sites gik igang med spekulationerne:
Nyt Zelda
Kid Icarus
Metroid Prime 4
Pikmin 3
F-Zero Wii
Starfox Wii

listen blev længere. Her står vi så nogle timer efter deres konferrence og en ting der slog mig: HVAD I HEDE HULE HELVEDE GIK DER GALT????????!!!

Nintendo startede op med en amerikansk kælling som glædeligt begyndte at snakke familie hvorefter hun demonstrerede sine elendige skill på et balanceboard i et spil fra Ubisoft. Så kom der Animal Crossing med n64 lignende grafik og med Wii speak (uha voice chat? nej noget meget dårligere!) så kom Wii Sports 2 med ny motion plus som giver wiimoten den styring den skulle have haft for 2 år siden (flot nintendo) og endeligt fik vi Wii Music som blev annonceret for 2 år siden ved E3 2006 (surprise).Jeg overlevede at se en lalleglad japser spille mario melodi samme med 4 andre paphoveder i håb om at mit hardcore spil snart skulle komme og hvad kom der?????????

INTET! FUCKING INTET

ingen zelda, ingen f-zero, ingen ny IP, ingen disastser day of crisis (som jo skulle være så godt - men vi må ikk se det) og ingen KID ICARUS som har været rumored i lang lang tid. Ja det var sgu flot nintendo -very impressive. Ikke en gang de nuværende hardcore spil blev nævnt for de er jo for hardcore til de små børn nintendo elsker så højt!

2 ord beskriver deres konferrence EPIC FAIL

nårrrrrrrhhh nej vi hardcore spillere kan jo bare vænne os til nintendos fokus på casual gamere (kendt som pussies) og begynda at spille Banjo (med mario logo) i Wii music eller spille på mundharmonika for det er jo alles drøm....
hey var det ikk nintendo som skulle vise developers vejen frem ved at lave god grafik på wii? jamen halleluja det får vi da også i Animal Crossing som mest af alt ligner et Gameboy spil i 3D - wweeeeeeeeeeeee se vi kan tælle pixels: en, to, tre og fire.

så hvad er konklusionen?
Reggie løj for at tease os, Nintendo har forladt hardcore spillere til fordel for babyer, mødre, bedsteforældre og selv din trebenet Hund. Det er slut med Zelda - fremtiden byder på flere Wii Demo spil med amazing gay grafix samt flere latterlige dimser som fornyer en allerede gammel oplevelse. fremtiden byder på verdens elendigste online oplevelse med friend codes for at forhindre at små børn kommer til at snakke med en fremmd (åh nej mor! der er en fremmed mand der snakker til mig - red mig!!)
FAAAAAAAAAAAAAAAAIL NINTENDO!!!!!!!
FREAKING FUCKING FAIL!!!

PS: siden jeg nok bliver banned fra siden vil jeg lige ønske jer alle god fornøjelse med jeres Mario Banjo og fremtidige baby spil.


Wii!!!!
Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 16-07-2008 12:14

jeg har også læste det jeg tror nintendo lagde for hårdt ud til sidste e3 og derfor mangler NIntendo titler til os "hardcore"gamer men jeg tror vi kan forvente noget stort til næste e3



Rotjen
Rotjen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 16-07-2008 12:59 - Redigeret 16-07-2008 12:59

Moses skrev:
jeg har også læste det jeg tror nintendo lagde for hårdt ud til sidste e3 og derfor mangler NIntendo titler til os "hardcore"gamer men jeg tror vi kan forvente noget stort til næste e3


Please people... HAVE SOME HOPE Smiley

Vi er midt i dette års længeventede E3 og i begynder allerede at kigge efter næste omgang?
Giv det en chance. Måske bliver vi overrasket Smiley
(Hvis ikke får vi jo før eller siden et nyt Zelda alligevel)

-Rotjen,,


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 16-07-2008 14:38

jeg ønsker mig ikke et nyt zelda den skal være det sidste spil hvorfor ikke bare sige det som det at de har lavet noget skidt ?


Rotjen
Rotjen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 16-07-2008 14:49

-Well Zelda spillet var nu ment som et eksempel Smiley

Det jeg ville sige:

Det er ikke slut før den fede dame har sun-


O_O

God friggin' dammit...

-Rotjen,,


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 16-07-2008 16:41

det er selvfølgelig rigtigt Smiley


Justaway
Justaway

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 16-07-2008 17:09

tl;dr


L0rd Doxah
L0rd Doxah

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 20-07-2008 13:24

Justaway skrev:
tl;dr

hvorfor så poste?