LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii 2008: T-Photons Magiske Krystalkugle

T-Photon
T-Photon

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 31-12-2007 18:20 - Redigeret 31-12-2007 18:22

Efter den seneste tur på rygtebørsen er det nu tid til et kig ind i krystalkuglen og se hvad der er i vente i 2008:

1. Skuffet PAL spillere
Det var et problem i 07 hvor spil som Metroid Prime 3 og Excite Truck kom flere måneder efter USA, men i 2008 bliver denne pine endnu værre. Super Smash Bros Brawl er i øjeblikket blev sat til en release EFTER Q2 d.v.s. muligvis et halvt år efter USA. Mario Kart Wii ligger til 1-2 måneders forsinkelse. Derudover er flere titler fra 2007 blevet rykket til 2008 i PAL regionerne, dette gælder spil som MoH Heroes 2 (3 måneder), Battalion Wars 2 (3 måneder), og Zaka and Wiki (3 måneder).

2. Friend Codes - Here we come!
der kommer flere, vi kan ikke komme af med dem, vi hader dem Så er det officielt!! der er friend codes i Super Smash Bros Brawl. D.v.s. at vi skal indtaste en 16 digit kode for hver eneste ven vi vil spille imod, og gør vi ikke det kan vi ikke se nogle oplysninger om vore modstander - what a joke. Men som Reggie sagde til E3: "Don't think Nintendo aren't serious about online"

3. Ports, Ports og flere Ports
der var mange af dem i 2007 og der kommer flere endnu. SW the force unleashed som ellers skulle være en rigtig lækker titel bliver en ps2 port med motion. Rygar bliver portet i en såkaldt ny udgave med simpel brug af motion. Det var bare nogle eksempler.

4. Begynd at græde Hardcore spillere
nintendo siger farvel til hardcore spillerne med et brag - Wii Fit!
SSBB bliver måske det sidste sande hardcore spil lavet af nintendo for i fremtiden står den på Wii Fit, Wii Chess og Wii Music. Jamen vi har da Project HAMMER og Disaster Day of Crisis ik???
NEJ Det har vi ik, for project hammer er blevet aflyst (indrømmede nintendo sidste E3) og Studiet bag det er sat igang med casual spil istedet. Disaster Day of Crisis kommer dog stadig - eller gør det? vi har ik set noget til det i 1,5 år og sansynligheden for at det lider samme skæbne som Project Hammer er uhyggelig stor. Hvem ved måske får vi naturkatastrofer som skal overleves på en badevægt.
Sidst men ikke mindst bliver det nye Zelda spil til wii med wind waker skod grafik - for det kan japanerne bedere lide.

5. Call of Duty 5
Det rygtes nu at det rigtige CoD kommer til wii iform af CoD5 lavet af treyarch. Dette kommer til at lyde godt indtil vi får en solid ps2 port med rådne motion controls ala Red Steel.

6. Red Steel 2
Jep det er officielt takket være Nintendo Power Magazine. Red Steel 2 kommer til wii med bedre AI, Controls, Grafik og med en online mode. Desværre kunne surfer girl for 2 uger siden afsløre af holdet bag Red Steel 2 hader projektet og de beskriver det som et "nightmare". Hvem ved måske får vi endnu et Red Steel spil med launhitis.
¨
7. Dårligere Grafik
Var det ikke meningen at nintendo skulle gå i front og demonstrere god grafik på deres egen konsol?
åbenbart ikke, for nu får vi spil som Wii Sports og Wii Fit med N64 wannabe grafik. Tak casual spillere - og tak igen.

8. Headset - hvor er du?
Ja mine damer og herre vi skal stadig spille online i tavshed for nintendo vil ikke lave et headset til wii. Årsag? så kan pædofile jo snakke til små børn - for vi bor jo i en farlig verden hvor alle er ude efter de små børn.

9. 512 MB super Harddisk
Nintendo vil ikke lave en ekstern harddisk til wii for vi kan jo bare slette vores Virtual Console spil og downloade dem igen når vi får brug for det. Dette skader også spil som Guitar Hero 3 hvor man ikke har kunne give wii ejerne mulighed for downloadable content p.g.a. den manglende harddisk.

10. Dårlige Software Sales
Ja casual spillere køber jo ikke hardcore spil. Stakkels Metroid prime 3 kæmper for at nå millionen imens spil som Wii Play (6 mio) Mario Party 8 (3,6 mio) Mario Strikers Charged (1,3 mio) sælder derudaf.

11. T-Photon får en PM
fra J3pseN (ham der skrev den elendige RE UC anmeldelse) hvor han forklarer at han ikke forstår min humor og derfor lukker dette emne. Jeg bliver desuden anklaget for spam og senere banned.

12. T-Photon finder en kødhammer
Og bruger den til at smadre sin lille hvide kasse med PS2 grafik og revolutionerede teknologi (kun 5 år gammelt)

Da dette ikke er fiktion skal i lige have lidt argumenter på bordet her til sidst:

Jeremy fra PALGN: "Nintendo haven't announced many games that would appeal to core gamers, and one might argue that this audience is on the verge of being forsaken for the booming casual market. Secondly, if you're a PAL gamer, you're pretty much going to screwed from now on. Now that Nintendo have regained the hardware lead, there's no reason for them to care about the well-being of PAL gamers, so expect to see many more delays"

fra nintendo power:
[URL=http://imageshack.us][/URL]

Wii!!!!
    Lukas Skywalker
    Lukas Skywalker

    2193
    Offline
    Level: 25 (Kokiri)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 31-12-2007 18:21 - Redigeret 31-12-2007 18:38

    Fedt Smiley
    Mange gode ting at vide Smiley (Især til sidst Smiley)
    Dog er nogle af punkterne ikke helt rigtige, som jeg slet ikke kan følge dig i




    Online
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 01-01-2008 02:12

    Wow...

    Negativitet som jeg sjældent har set denSmiley


    Hyuuga
    Hyuuga

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 01-01-2008 02:38

    1. Ja sådan har det desværre altid været .. og det er lige meget om der står Nintendo eller Playstation på maskinen .. PAL kommer ALTID til sidst og mange gange flere måneder efter..

    2. Nok den mest latterlige ide Nintendo har fået imo.

    3. tjaa de fleste firma'ere vil bare tjene penge .. så hvorfor ikke lave et billigt PS2 spil og derefter smide det over på Wii med motion i .. nemt tjente penge .. der er nok nogle der skal købe det..

    4. Wii Fit = Crap (imo) .. synes Nintendo er gået fra at være et fedt spil udviklings firma og over til casual crap .. imo går de den forkerte vej .. men der er åbenbart penge i det..

    6. Hehe det lyder allerede som et flop

    7. Ja grafikken betyder jo intet .. det er da Nintendo fanboys motto eller er jeg galt på den ? .. har hørt det 1000 gange fra Wiiboys .. så stop whine Smiley .

    9. Ja ikke smart at undlade harddisk nu hvor de har en fed service som VC.

    11. Hehe ja det gør du nok .. men de fleste ting er jo rigtige..





    Online
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 01-01-2008 21:42

    1. PAL releases har altid været forsinkede, dette skyldes at der skal oversættes spil, manualer osv. Det er surt, ja. Men det har altid været sådan, og du kan intet gøre.

    2. Det er surt men sådan er det nu engang, tilgengæld er der vidst noget med at EA har gang i noget der kan sørge for at man ikke behøver dem.

    3. Det er noget af det jeg respekterer diverse udviklere mindst for. Skylden ligger ikke hos Nintendo, men udviklerne. Vi må håbe at disse ports vile forsvinde efterhånden som PS2 dør...

    4. Der er stadig masser af fede titler til Wii, bla. No More Heroes, Fire Emblem, Alone in the Dark, Brothers in Arms og mange flere.

    7. Jeg synes at Super Mario Galaxy var et udemærket eksempel på hvad wii kan gøre. At du tror at en spil udvikler der skal have grafisk inspiration kigger på wiisports fortæller mere om din dømme kraft end nintendos.

    9. Du burde vide at Wii Ware er på vej til Europa, dette inkluderer både downloadable wii-spil, NDS demoer, updates til spil og mere.
    Mon ikke nintendo i sammenhæng med dette laver en patch der lader dig bruge usb-flashram eller ekstern harddisc? Ellers kan du jo bruge SD kort, 2 gb ekstra er bedre end ingenting.

    10.
    Jeg har undersøgt det, og nintendo har ca. ligeså mange spil på top. 10'en som Microsoft og Sony.

    12.
    Smadr du bare din Wii, jeg glæder mig til 2008 og de fede titler vi får.

    Alt i alt synes jeg at der er meget whine i dit indlæg, og du fokuserer ikke på en eneste positiv ting. Men det er jo dit eget valg, du må vel bare surmule videre... Godt nytår.


    M60dk
    M60dk

    0
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 01-01-2008 21:43

    Det var mig der skrev ovenstående meddelse.. Ved ikke lige hvad siden lavede...


    BecelClaes
    BecelClaes

    5
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 01-01-2008 21:48

    5. Det er lavet af Treyarch og vi vender tilbage til WWII... Om så controlsne bliver nizzle og grafikken pæn, skal jeg ikke have det.




    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 01-01-2008 21:51

    Hyuuga skrev:


    7. Ja grafikken betyder jo intet .. det er da Nintendo fanboys motto eller er jeg galt på den ? .. har hørt det 1000 gange fra Wiiboys .. så stop whine Smiley .




    Men derfor må spillene da godt være pæne at se påSmiley


    T-Photon
    T-Photon

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 02-01-2008 22:00

    skrev:
    1. PAL releases har altid været forsinkede, dette skyldes at der skal oversættes spil, manualer osv. Det er surt, ja. Men det har altid været sådan, og du kan intet gøre.

    2. Det er surt men sådan er det nu engang, tilgengæld er der vidst noget med at EA har gang i noget der kan sørge for at man ikke behøver dem.

    3. Det er noget af det jeg respekterer diverse udviklere mindst for. Skylden ligger ikke hos Nintendo, men udviklerne. Vi må håbe at disse ports vile forsvinde efterhånden som PS2 dør...

    4. Der er stadig masser af fede titler til Wii, bla. No More Heroes, Fire Emblem, Alone in the Dark, Brothers in Arms og mange flere.

    7. Jeg synes at Super Mario Galaxy var et udemærket eksempel på hvad wii kan gøre. At du tror at en spil udvikler der skal have grafisk inspiration kigger på wiisports fortæller mere om din dømme kraft end nintendos.

    9. Du burde vide at Wii Ware er på vej til Europa, dette inkluderer både downloadable wii-spil, NDS demoer, updates til spil og mere.
    Mon ikke nintendo i sammenhæng med dette laver en patch der lader dig bruge usb-flashram eller ekstern harddisc? Ellers kan du jo bruge SD kort, 2 gb ekstra er bedre end ingenting.

    10.
    Jeg har undersøgt det, og nintendo har ca. ligeså mange spil på top. 10'en som Microsoft og Sony.

    12.
    Smadr du bare din Wii, jeg glæder mig til 2008 og de fede titler vi får.

    Alt i alt synes jeg at der er meget whine i dit indlæg, og du fokuserer ikke på en eneste positiv ting. Men det er jo dit eget valg, du må vel bare surmule videre... Godt nytår.



    1. Jeg mener da ellers ikk at det tager lad os sige 6 måneder at oversætte 10 A5 sider japansk til Tysk og fransk???? og hvis det tager så lang tid - hvordan kan det så være at vi fik Halo 3 eller f.eks. Super Mario Galaxy kun én uge efter USA og Japan når de skal bruge de der 3-6 måneder????

    2. Nu står EA ik for mere end 10% (højst) af wii'ens software libary så det redder intet.

    3. Nintendo kunne gå ud og "påtale" dem.. og det er deres ansvar jo at der er en hvis standard på deres egen konsol.

    4. Ak ja der er jo en masse fede titler der, men hvad med NHL 2009, GTA 4, RE5, Burnout, Lost Planet, Assasins Creed 1,2,3, Mass Effect 1,2,3, Bioshock, Juiced o.s.v. ???? på samtlige hjemmesider der har ønskelister til 2008 optræder kun 2 (!!!) wii spil - nemlig Mario Kart og Super Smash Bros Brawl siger det ik lidt om hvor få toptitler wii'en får?

    7. når Nintendo går ud og sælger mio eksemplare af et spil som Wii Sports og Wii fit kan jeg garantere at spiludviklerne tænker "nå ja dårlig grafik + en masse minispil med motion = penge" hvorfor skulle EA ellers begynde på spil som Playground, eller Ubisoft med Rayman Ravving Rabbids? aldrig har vi haft så mange party spil med ringe grafik - og hvad med Cooking Mamma? omfg en fantastisk grafik at fyre af.

    9. 2 GB kan bruges til hvad? 4 spil? og idet nintendo endnu ikke har sagt andet end "brug jeres SD kort" skal jeg se en sådan løsning før jeg tror på den.

    10. Prøv at se på hvilke spil det er der sælger: er det hardcore spil som Metroid Prime 3 og MK Armaggedon eller spil som Wii Play og Mario Party 8 der sælger?!!!

    12. jeg kan kun håbe for dig...


    zwicks
    zwicks

    21
    Offline
    Level: 3 (Koopa-Troopa)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 03-01-2008 10:45

    Day of Crisis lever. Og havde en hel-sides feature i sidste måneds EDGE. Så det nok lige en tand over målet at sige vi ikke har hørt om det i halvandet år.