Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii sports - Bowling !!

martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

Skrevet 03-10-2007 19:46

Nogen som fundet ud af hvordan man får bolden til at skrue når man kaster den. Her skruer den til højre hele tiden.. Kan ikke få den til at skrue mod venstre Smiley

martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 03-10-2007 23:05

Ved nærmere eftertanke kan jeg godt se at det nok er mig som er galt på den. Hvis man forestiller sig at man kaster en rigtig bowlingkugle, så er det jo næsten en umulighed at skrue den mere mod venstre hvis man er venstrehåndet og modsat for de højrehåndede. Så tror jeg ihvertfald man får et skulder eller albueproblem med tiden. Det mest naturlige er et lige skud eller et skud med skru væk fra den side man kaster fra.


jo
jo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 04-10-2007 10:52

hvis jeg skal skrue i bowling, kaster jeg som ville jeg have gjordt det med en rigtig bowlingkugle, det vil sige, at jeg laver skruet til sidst i kastet, med hånden laver jeg et lille drej, større drej hvis der skal mere skru i, og det virker altså ligesom det ville have gjordt med en bowlingkugle.

Husk på at med wii-remoten skal den holdes vandret undet hele skuddet hvis du vil have et lige skud, holder du den automatisk lidt skæv, ser sencoren det og tror du skruer Smiley




Arne aka Den gamle
Arne aka Den gamle

10
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 04-10-2007 11:18 - Redigeret 04-10-2007 11:20

Lige præcis Jo - jeg har siddet og rystet på hovedet af alle disse mere eller mindre tekniske forklaringer - brug wiimoten som en bowlingkugle (undtaget at slippe den rigtigt), og det bliver ganske realistisk Smiley


Dummiz
Dummiz

117
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 04-10-2007 11:47

jeg har svært ved at kaste den lige på Smiley ellers har jeg ingen problem overhoved til hverken at skrue til højre eller venstre..


Arne aka Den gamle
Arne aka Den gamle

10
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 04-10-2007 11:49

Det har jeg skam også - men det har jeg nu også på en rigtig bowlingbane, så det gør det jo blot endnu mere realistisk Smiley


martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 04-10-2007 12:58

Nu har jeg spillet det en del igår aftes og må sige at styringen skuffer. Det skuffende er at man hurtigt finder ud af hvordan man laver mindst 80 % strikes, eller mere. Tror problemet ligger i at den ikke rigtigt registrerer armens bevægelse til siden men kun fremad samt hvordan man holder Wii-moten. Hvis den registrede armbevægelsen også ville det kræve at man fokuserede meget mere på bevægelsen, og ville dermed blive sværere at time de gode kast. Tror hurtig jeg mister lysten til denne del af Wii Sports, desværre da det faktisk var det jeg så mest frem til. Er nok mere tilhænger af tennis-delen og ikke mindst golf-delen


jo
jo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 04-10-2007 14:49

Jeg synes bestemt ikke at denne del skuffer på nogen måde, jeg tror mere at du gør det forkert. Det er rigtigt at det er nemmere at ramme strikes, men nu er remoten jo heller ikke en 13 kg. tung kugle.

Jeg synes at det er vildt sjovt og at selv hastigheden på kuglen har indflydelse er en rigtig fed detalje Smiley