Skrevet af KJ85 - 18-12-2013 15:43
Under dagens Nintendo Direct fik vi endelig lidt nyt at se fra Mario Kart 8, der efter planen skal udgives til Wii i foråret. Dette bestod i en ny trailer, der ikke afslører nogen nye karakterer, men til gengæld giver et flot kig på mange nye baner. Kig endelig indenfor og se, hvad der venter Nintendo-folket i 2014.
Havde I gerne set, at vi allerede nu fik en dato, eller er det fint nok med traileren?
#4 - Bo130
Level: 38 (Tatori)
18-12-2013 20:08
Banerne ser lækre ud, men jeg var nu stadig helst foruden både glide-tingen, tyngdekraft-ændringen og motorcykler#5 - Dennis Høj-Suhr
Level: 26 (Octopi)
19-12-2013 12:34
synes ikke der er så meget nyt fra 7 til 8 denne gang men ser da godt ud alligevel#6 - AND
Level: 35 (Lakitu)
19-12-2013 13:20
Bo130 skrev:
Banerne ser lækre ud, men jeg var nu stadig helst foruden både glide-tingen, tyngdekraft-ændringen og motorcykler
Jeg er også skeptisk, Bo - men omvendt, så kunne det sagtens være med til at give noget variation. Det er måske ikke helt det samme, som konceptet i Diddy Kong Racing, men lidt derhen af, og det virkede egentlig ok. så lad os håbe på det bedste
#7 - Zalman
Level: 28 (Skeeter)
19-12-2013 18:17
Jeg kan godt lide, at de har alle de ting med. Virker som en naturlig udvikling af serien. Jeg ville dog ønske, at de havde en Double Dash mode også, fordi hvorfor ikke?#8 - Jesperv
Level: 5 (Cheep)
19-12-2013 20:23
Syntes helt klart at spillet går i en forkert retning. Syntes DD var rigtig sjovt, men mon ikke der stadigvæk er mange timers underholdning selvom det kunne have været bedre. Grafikken er jeg heller ikke særlig imponeret over.#9 - Bo130
Level: 38 (Tatori)
20-12-2013 08:28
Ville hellere have de fokuserede på nye baner og optimeret gameplay i stedet for nærmest alt der er sket fra og med Double Dash. Hoppene i GC med tricks er dog ret sjovt, synes jeg. Online ligeså, og team battle.#10 - AND
Level: 35 (Lakitu)
20-12-2013 13:07
En af de ting der også kendetegnede den gode gamle N64-verison var, at det - et eller andet sted - var et ret komprimeret og utilgivende spil. På den fede måde, vel at mærke! Det var svært og antallet af items og karakterer var relativt simpelt, sammenlignet med nogle af de senere titler, men det var vel også en del af charmen?#11 - O-train
Level: 35 (Lakitu)
21-12-2013 00:53
Ville bare ønske, at de gad implementerer dynamiske bane, som ændrer sig pr. lap... i know i know "så ville det måske ligne Sonic Transformed for meget!" .. Hele dét spil er jo bygget på Mario Kart idéen i første omgang, og når der er en god idé, hvorfor så ikke bare bruge den! Jeg glæder mig, men Mario Kart serien har været en smule 'meh' de seneste par år.#12 - ThePatrickBay
Level: 33 (Hammer Bro)
21-12-2013 10:07
OliverAdam skrev:
Ville bare ønske, at de gad implementerer dynamiske bane, som ændrer sig pr. lap...
Det har der faktisk været i Mario Kart Wii. Vulkan-banen er bestemt dynamisk. Men jeg er enig med dig i, at det er noget, de godt må lave mere af.
#13 - Bo130
Level: 38 (Tatori)
21-12-2013 10:46
Sandbanen er også, er for eksempel ikke samme rute der er optimal at køre hver runde. Der gik dog længe før jeg opdagede det.#16 - AND
Level: 35 (Lakitu)
21-12-2013 12:24
@ Adam, Lytoy og Bo - det var, så vidt jeg husker, også en af de ting, som Diddy Kong Racing eksperimenterede en lille smule med. Jeg synes helt klart også at det er en god ide, men det kunne bare også hurtigt blive for meget, tror jeg - sandbanen er vel et godt eksempel; det er en ret kedelig bane, med et gimmick, som udviklerne tror kan redde den. Ikke godt. Men kunne man implementere det på en mere naturlig måde, så ville det være fedt.#17 - KJ85
Level: 58 (Tektite)
21-12-2013 12:29
Så har man set det med - besked #15 postet inden besked #14