SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Ny Mario Kart 8-trailer præsenteret i dag

Skrevet af KJ85 - 18-12-2013 15:43

Under dagens Nintendo Direct fik vi endelig lidt nyt at se fra Mario Kart 8, der efter planen skal udgives til Wii i foråret. Dette bestod i en ny trailer, der ikke afslører nogen nye karakterer, men til gengæld giver et flot kig på mange nye baner. Kig endelig indenfor og se, hvad der venter Nintendo-folket i 2014.



Havde I gerne set, at vi allerede nu fik en dato, eller er det fint nok med traileren?

1
1ups givet

Kommentarer:

#1 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

18-12-2013 16:32

Ser godt ud Smiley!
0
1ups givet

#2 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

18-12-2013 18:22

Ser rigtig lovende ud Smiley
0
1ups givet

#3 - Fawful

Level: 18 (Twhomp)

18-12-2013 19:18

De baner ser virkelig lækre og nye ud! Smiley
0
1ups givet

#4 - Bo130

Level: 38 (Tatori)

18-12-2013 20:08

Banerne ser lækre ud, men jeg var nu stadig helst foruden både glide-tingen, tyngdekraft-ændringen og motorcykler Smiley
0
1ups givet

#5 - Dennis Høj-Suhr

Level: 26 (Octopi)

19-12-2013 12:34

synes ikke der er så meget nyt fra 7 til 8 denne gang men ser da godt ud alligevel
0
1ups givet

#6 - AND

Level: 35 (Lakitu)

19-12-2013 13:20

Bo130 skrev:
Banerne ser lækre ud, men jeg var nu stadig helst foruden både glide-tingen, tyngdekraft-ændringen og motorcykler Smiley



Jeg er også skeptisk, Bo - men omvendt, så kunne det sagtens være med til at give noget variation. Det er måske ikke helt det samme, som konceptet i Diddy Kong Racing, men lidt derhen af, og det virkede egentlig ok. så lad os håbe på det bedste Smiley

0
1ups givet

#7 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

19-12-2013 18:17

Jeg kan godt lide, at de har alle de ting med. Virker som en naturlig udvikling af serien. Jeg ville dog ønske, at de havde en Double Dash mode også, fordi hvorfor ikke?
0
1ups givet

#8 - Jesperv

Level: 5 (Cheep)

19-12-2013 20:23

Syntes helt klart at spillet går i en forkert retning. Syntes DD var rigtig sjovt, men mon ikke der stadigvæk er mange timers underholdning selvom det kunne have været bedre. Grafikken er jeg heller ikke særlig imponeret over.
0
1ups givet

#9 - Bo130

Level: 38 (Tatori)

20-12-2013 08:28

Ville hellere have de fokuserede på nye baner og optimeret gameplay i stedet for nærmest alt der er sket fra og med Double Dash. Hoppene i GC med tricks er dog ret sjovt, synes jeg. Online ligeså, og team battle.

Men generelt er banerne i de nye spil blevet dårligere, synes jeg.
0
1ups givet

#10 - AND

Level: 35 (Lakitu)

20-12-2013 13:07

En af de ting der også kendetegnede den gode gamle N64-verison var, at det - et eller andet sted - var et ret komprimeret og utilgivende spil. På den fede måde, vel at mærke! Det var svært og antallet af items og karakterer var relativt simpelt, sammenlignet med nogle af de senere titler, men det var vel også en del af charmen?
Et spil som Mario Kart skal ikke omfatte hundredeogsytten karakterer, et halvt ton forskellige våben og specialvåben og alt muligt andet flash; det skal handle om svære baner, at køre godt og udnytte sine våben med omtanke. I det hele taget et træk, som jeg synes karakteriserer N64-titlerne langt mere, end de senere generationers spil.
1
1ups givet

#11 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

21-12-2013 00:53

Ville bare ønske, at de gad implementerer dynamiske bane, som ændrer sig pr. lap... i know i know "så ville det måske ligne Sonic Transformed for meget!" .. Hele dét spil er jo bygget på Mario Kart idéen i første omgang, og når der er en god idé, hvorfor så ikke bare bruge den! Jeg glæder mig, men Mario Kart serien har været en smule 'meh' de seneste par år.
0
1ups givet

#12 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

21-12-2013 10:07

OliverAdam skrev:
Ville bare ønske, at de gad implementerer dynamiske bane, som ændrer sig pr. lap...


Det har der faktisk været i Mario Kart Wii. Vulkan-banen er bestemt dynamisk. Men jeg er enig med dig i, at det er noget, de godt må lave mere af.

0
1ups givet

#13 - Bo130

Level: 38 (Tatori)

21-12-2013 10:46

Sandbanen er også, er for eksempel ikke samme rute der er optimal at køre hver runde. Der gik dog længe før jeg opdagede det.

Jeg synes det er fedt når det er tydeligt nok til at man kan reagere på det, men når man primært bare skal huske udviklingen af banen i hovedet er det bare irriterende.
2
1ups givet

#14 - martin31

Level: 9 (Bob-omb)

21-12-2013 12:09

Skal have, skal have , skal have....
0
1ups givet

#15 - martin31

Level: 9 (Bob-omb)

21-12-2013 12:09

Skal have, skal have , skal have....
0
1ups givet

#16 - AND

Level: 35 (Lakitu)

21-12-2013 12:24

@ Adam, Lytoy og Bo - det var, så vidt jeg husker, også en af de ting, som Diddy Kong Racing eksperimenterede en lille smule med. Jeg synes helt klart også at det er en god ide, men det kunne bare også hurtigt blive for meget, tror jeg - sandbanen er vel et godt eksempel; det er en ret kedelig bane, med et gimmick, som udviklerne tror kan redde den. Ikke godt. Men kunne man implementere det på en mere naturlig måde, så ville det være fedt.
0
1ups givet

#17 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

21-12-2013 12:29

Så har man set det med - besked #15 postet inden besked #14 Smiley

Åbenbart hvad der kan ske, hvis folk bliver utålmodige og klikker løs i stedet for at vente på, at siden får loadet færdig..
1
1ups givet

#18 - Bo130

Level: 38 (Tatori)

24-12-2013 09:58

Shit, vild analyse af traileren Smiley


3
1ups givet

#19 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

24-12-2013 10:59

^Fed video - virkelig veludført analyse Smiley
0
1ups givet