? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Zøvnig
Zøvnig
29/06/2007

Billeder fra Playground til Wii

Billeder fra Playground til Wii
Så er der lidt nye billeder fra EAs svar på Wii Sport. Dette er måske ikke en helt fair sammenligning da det er tydeligt at EA prøver at give spillet dets helt egen stil. Spillet tager udgangspunk i de spil og lege man kan finde i skolegårde og på legepladser rundt omkring. Her finder vi kapløb med fjernstyret biler, stangtennis, stikbold med mere.

I Playground lægges der stor vægt på, at de enkelte spil er lette og lige til at gå til for de fleste. Derudover vil der bliver gjort en del ud af multiplayer mulighederne. Grafikken bære tydeligt præg af at der er et spil for hele familien men dette er faktisk ment positivt. Spillet har sin helt egen stil og ser faktisk godt ud. Hvad enten folk er ved at være trætte af party spil til Wii eller ej så ligner dette et spil der vil komme til at ligge under juletræet i rigtig mange hjem i år.

Som altid vender vi tilbage med mere nyt fra EA og Playground så snart vi få fat i mere nyt.
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af AND - 20 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Michael - 22 timer siden
N-cast #290: Nintendo Dir...
af [8-Bit] MoNkEy - 1 dag siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 3 dage siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 3 dage siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 3 dage siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 3 dage siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 3 dage siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 3 dage siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 3 dage siden
Mario Shop