? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Mr. Yokomoto
Mr. Yokomoto
17/09/2007

Dalton Brødrene er tilbage

Dalton Brødrene er tilbage
I november måned er manden, der er hurtigere end sin egen skygge klar til at indtage Nintendo DS og Wii.

Lucky Luke, den levende legende fra Det Vilde Vesten, eskorterer de berygtede Dalton-brødre til The Big Apple, så de kan stilles for retten.

Selvfølgelig gør Dalton-brødrene det, de er bedst til. De stikker af, plyndrer banker, skaber panik og springer ting i luften på deres vej. Med panserne lige i hælene gemmer de forbryderiske brødre deres bytte i en ensomt beliggende prærievogn.

Efter at have rystet strisserne af sig vender de tilbage for at hente deres rov, men der venter dem en ubehagelig overraskelse: Snesevis af identiske vogne, der alle skal til Californien. Så Dalton-brødrene tager af sted, under den ensomme cowboys vagtsomme blik. Det vilde Vilde Vesten og en verden af underholdende nye eventyr venter dem.

Atari står bag Lucky Luke: Go West, der er baseret på den kommende film af samme navn. Billederne nedenfor er fra Wii versionen.
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Sillyyy - 4 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Jonezy - 5 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 timer siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 8 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 9 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 13 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 1 dag siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 1 dag siden
Mario Shop