Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Max Brass rammer ARMS d. 12. juli

Skrevet af KJ85 - 07-07-2017 11:10

Vi vidste allerede, at Max Brass ville blive spilbar i ARMS med den næste opdatering, og vi vidste også, at opdateringen ville komme i juli, men nu har Nintendo præciseret dette yderligere. Det skete gennem en udmelding på Twitter, og er du en af dem, der ser frem til at spille som den store mester, så kan du se frem til onsdag i næste uge.

Max Brass bliver nemlig spilbar fra d. 12. juli, og Nintendo of Europe har nu også delt videoen med den ”nye” figur.


Havde du forventet opdateringen så tidligt i måneden, og ser du frem til at prøve karakteren af?

3
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Brocky

Level: 14 (Inkling)

07-07-2017 11:34

Bliver super fedt. Er fortsat underholdt af spillets og dets dybde. Metaet ændrer sig konstant, jo længere op i niveau, man kommer. Er p.t. rank 12.
0
1ups givet

#2 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

08-07-2017 16:22

^ Nu bliver jeg nysgerrig...
Når du siger at "metaet" ændrer sig konstant, jo længere op i rank man kommer, kan du så komme med konkrete eksempler på dette?
0
1ups givet

#3 - Brocky

Level: 14 (Inkling)

08-07-2017 16:33

Det er nok meget normalt for fighting games, men er ikke rigtig vant til genren, men det jeg mener er bare, at spillets opsatte metaregler ændres konstant, når man går op i niveau. Fx synes nybegyndere at grabs er broken, men når du rammer >6-7 rank, så er grabs mere en ting du kan gøre en gang i mellem som en counter, når modstanderen virkelig satser og misser. Derefter begynder folk måske at spamme hydras og hoppe rundt, som virker ekstremt OP, indtil man lærer at bruge handskerne og gå tæt. Pludselig kan det at counter-hoppe spontant være en stor svaghed. Andre går amok med drager eller dobbelt paraplyer. Jeg er p.t. rank 13 og standardhandskerne er nok de bedste overall arme (som sjovt nok virkede meget kedelige, lige da man startede)

Kan i øvrigt se, at du spiller af og til. Skal du ikke joine vores discord, der diskuterer vi spillet og strategi. Spillet har mere dybde end først antaget.
0
1ups givet

#4 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

08-07-2017 17:16

Det er meget normalt, ja. Det er ikke så meget et "meta", som det bare er spillerbasens samlede færdighedsniveau der stiger i takt med at de finder counters til spillets First Order Optimal strategier. For eksempel er det ikke et "meta" at bruge et Super Angreb når du rejser dig op i Street Fighter, men det er en strategi som vil koste dig sejre, indtil at du lærer af dine fejl og blokerer det.

Jeg er ikke så for pokker dybt inde i ARMS, så jeg lover ikke alverdens aktivitet, men jo, helt klart. Smid mig et link som en privat besked, og så joiner jeg i løbet af dagen.
1
1ups givet

#5 - Brocky

Level: 14 (Inkling)

08-07-2017 21:18

Cool. Du lyder til at have styr på det. Jeg har smidt dig et link. Ind til videre diskuterer vi blot lidt strategi og erfaringer, men på sigt, når vi er flere, skal vi da have gang i nogle kampe. Desværre er Switchens kommunicationsystem jo ikke eksisterende, så det skal hele tiden aftales i forvejen. Discord er dog god her.
0
1ups givet