I forbindelse med det aflyste E3 afholdt en del udgivere deres eget online-show, og Ubisoft var en af dem. Under banneret Ubisoft Forward kunne de afsløre masser af nyt - dog desværre ikke så meget relevant for Switch-ejere - og nu kommer der endnu en sådan Ubisoft Forward. Det bliver 10. september kl. 21.00, og her får vi også noget at se til det spil, der tidligere hed Gods & Monsters, men som nu har skiftet navn til Immortals: Fenyx Rising. Du kan se lidt af, hvad de vil snakke om i traileren her:
Klokken 20 starter et pre-show, hvor der vises nogle kendte spil frem, f.eks. Brawlhalla og Roller Champions.
Skal du se med?
Opdarering: Live-stream kan findes her:
Spilinfo
Køb spillet
Støt N-club ved at købe spillet her
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer 8
Zone
#2
Ubisoft laver ikke mange spil der interesserer mig længere, og især ikke i Switch regi. Men forhåbentlig kan de overraske.
Synes i øvrigt Gods and Monsters lød mere catchy end Immortals: Fenyx Rising. Det er så tydeligt at de tror det nye navn er mere unikt, med en sej stavemåde af "Fenyx" og hele molevitten. Men jeg synes virkelig det er et generisk navn.
Ja, det har du desværre nok ret i, Nemy. Det vi har fået i år har været virkelig skuffende, fra næsten alle parter (ikke mindst Nintendo). Jeg tror selvfølgelig at Covid-19 har haft en kæmpe indvirkning på at udviklere og udgivere ikke vil annoncere nyt medmindre det er sikkert det snart kommer ud. Hvis det i fremtiden bliver så fragmenteret med annonceringer fra udgiverne i løbet af året, så håber jeg kvaliteten stiger i de kommende år (når vi forhåbentligt ikke står midt i en verdensomspændende pandemi).
Synes i øvrigt Gods and Monsters lød mere catchy end Immortals: Fenyx Rising. Det er så tydeligt at de tror det nye navn er mere unikt, med en sej stavemåde af "Fenyx" og hele molevitten. Men jeg synes virkelig det er et generisk navn.
Nemy skrev:
Bliver spændende at se, hvad de har tænkt sig at vise. Samtidig tror/frygter jeg også, at det er endnu et søm i kisten til E3.
Bliver spændende at se, hvad de har tænkt sig at vise. Samtidig tror/frygter jeg også, at det er endnu et søm i kisten til E3.
Ja, det har du desværre nok ret i, Nemy. Det vi har fået i år har været virkelig skuffende, fra næsten alle parter (ikke mindst Nintendo). Jeg tror selvfølgelig at Covid-19 har haft en kæmpe indvirkning på at udviklere og udgivere ikke vil annoncere nyt medmindre det er sikkert det snart kommer ud. Hvis det i fremtiden bliver så fragmenteret med annonceringer fra udgiverne i løbet af året, så håber jeg kvaliteten stiger i de kommende år (når vi forhåbentligt ikke står midt i en verdensomspændende pandemi).
0
Jonezy
#3
Har opgivet Mario+Rabbids 2 (især efter Pydte har jinxet det), så ikke meget interesse i det her.
0
JOEP
#4
Dette afholdes i aften. Udover at vi får mere at se til Immortals: Fenyx Rising, burde der også komme en annoncering af Prince of Persia-remake, men det kommer vist ikke til Switch, desværre. Nu må vi dog se, rygter kan jo være falske.
0
BroSmash
#6
En lille smule hype har sneget sig ind
måske er det grundet seriøse Direct-abstinenser
0
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.
Nemy
#1