Efter at Kotaku spredte rygter om, at der ville blive sendt en DS 2 på markedet i starten af 2009 med større skærme og to Touch-screens, blev der røre hos Nintendo.
Kort tid efter spredelsen af rygterne afkræftede Nintendo, at der ville komme en Dual-Touch DS.
Dette kan skyldes, at salget af DS Lite stadig går forrygende og ikke ser ud til at blive dårligere foreløbig, og derfor har de ikke grund til at bruge kræfter på en ny DS.
Læs videre
Pokémon GO Fest 2026 indtager København denne weekend
1 dag siden
Dog Man: Bark in Action annonceret - kommer senere på året
1 dag siden
N-cast #290: Nintendo Direct 2026 reaktion, hvad sker der!?
1 dag siden
The Legend of Heroes: Trails from Zero og Trails to Azure udgives 10. september
1 dag siden
Multiplayer-udsalg på eShop startet
2 dage siden
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer
Ingen kommentarer endnu
Vær den første til at kommentere!
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.