LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Nintendo: Hardcore spil kan få succes på Wii

Skrevet af Lukas Skywalker - 16-11-2010 21:53

De hardcore spil kan sagtens sælge på Wii! Det er i hvert fald ordene der kommer ud af Nintendo UKs Rob Saunders' mund. Helt specifikt nævner han det nyligt udgivne GoldenEye 007, der udkom til både Wii og Nintendo DS.

Følgende er frit oversat, det originale citat kan ses [link=http://www.mcvuk.com/news/41829/Core-games-can-succeed-on-Wii]her[/link].

Salgtallene for Goldeneye viser at disse titler kan sælge udmærket på Wii, og også gør det. Idéen om at Wii-ejere kun er på udkig efter små minispil-samlinger eller førsteparts titler er ikke sand. En god kvalitetstitel, supportet godt af både udgiveren og markedet, har en lige så stor chance for at gøre det godt, som enhver anden Nintendo-titel.

- Rob Saunders


GoldenEye 007 klarer sig altså tilsyneladende godt på Wii, og spillet må da bestemt også betragtes som værende et af de "hardcore" spil. Men har alle kvalitetstitler samme chance for succes, så længe supporten er der?

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Anch10

Level: 1 (Goomba)

17-11-2010 08:03

Det der er med hardcore titler er jo, at der ligeledes kommer en PC, PS og Xbox version. Typisk får Wii'en en skrapet version, så tager det jo ikke lang tid at fravælge spillet til Wii, hvis man ligger ind med en af de andre konsoller eller PC.
0
1ups givet

#2 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

17-11-2010 17:51

Navnet GoldenEye klinger helt specielt på en Nintendo-konsol, så det har helt sikkert givet spillet opmærksomhed. Når det er sagt, vil jeg hellere se salgstallene end at læse en PR-medarbejders kommentarer.
0
1ups givet

#3 - Anch10

Level: 1 (Goomba)

17-11-2010 18:54

Jeg synes det var lidt morsomt det var en Nintendo ansat, der udtalte det der står i artiklen. Det ville undre mig meget hvis han sagde noget anderledes. Spillet skal nok sælge, bare på navnet og så de MP muligheder, som er en mangelvarer generelt.

Selvom det efterhånden er af ældre dato, er Mario Kart det mest stabile og bedste online spil til Wii IMO.
0
1ups givet

#4 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

17-11-2010 19:21

Mario strikers charged har bedre online end mkw.
0
1ups givet

#5 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

17-11-2010 19:22

Men Mario Strikers Charged har synligt lag. I Mario Kart Wii ser man det ikke.
0
1ups givet

#6 - Eagle

Level: 21 (Paragoomba)

17-11-2010 19:24

Det lagger da tydeligvis i Mario Kart Wii. Det er bare ikke frameraten det går ud over, men man ser da tit folk køre ud over afgrunde, for at vende tilbage på banen igen lige med det samme fordi den ikke opdaterer folks positioner ofte nok. For ikke at tale om alle de genstande der flyver igennem folk.
0
1ups givet

#7 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

17-11-2010 20:03

Det var også det, jeg mente Smiley Jeg burde have skrevet "I Mario Kart Wii mærker man det ikke."

0
1ups givet

#8 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

17-11-2010 20:30

Mario strikers har ubetydeligt lag (antaget du har en ok forbindelse naturligvis) hvor kun et enkelt trik krævede så god timing at det ikke kunne gøres ordentlig online. Selv forbindelse der kun havde 3 stjerner i stedet for 4 virkede faktisk ok, og man fik 4 stjerner ret tit. Modsat mariokart wii figurernes placering på kortet korrekt og det samme gælder items og modsat brawl så er der ikke ekstremt meget input lag/delay på dine angreb. Utroligt at deres første bud af de tre (IIRC) endte med at være bedst. Kan selvfølgelig godt være at deres regionslås har hjulpet lidt, men selv når man spiller med europæere er laggen værre i de to andre Smiley

I mariokart wii mærker man laggen i den grad. Mange tænker ikke over den, men hvis de gjorde ville de hurtigt mærke den. Især med bullet bill burde det være til at se selv for den mest casual og ligeglade spiller at nogle gange rammer man personer direkte på ens skærm, men de kører igen lige med det samme (DU RAMTE IKKE) og til tider endda teleporterer direkte foran dig igen og andre gange at de pludselig bare stopper (DU RAMTE). Samme kan ske med stars, men det er mere set med bullet bill.
0
1ups givet

#9 - Anch10

Level: 1 (Goomba)

17-11-2010 22:33

Jeg prøvede Brawl en gang på nettet, det skete ikke siden. Mener virkelig lag ødelægger alt og man kan virkelig ikke få et ordentlig spil igen. Med hensyn MKW er det ikke lag der ødelægger fornøjelse, mere banevalget som bare ikke kan være tilfældigt.

Fik Rainbow Road 3-4 gange i træk uden at mere en 2 tumper valgte den hele tiden. !
0
1ups givet

#10 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

18-11-2010 14:09

Når jeg har spillet online i Mario Strikers Chaged, har jeg simpelthen ikke kunne holde ud at spille mere end nogle enkelte kampe. Selv med den bedste forbindelse, laggede det pokkers meget. Når der går 1 sekund fra man trykker på knapperne til det kommer op på skærmen, kan man bare ikke spille det (synes jeg). Det skal lige siges, jeg kun har spillet Random Match (eller hvad det nu hedder), så jeg ved ikke om det er anderledes, når det er med Friend Codes.

I Mario Kart Wii genere laggen ikke på samme måde. Okay, det er meget tilfældigt om man rammer med sine items eller ej, men man kan sagtens styre figuren uden problemer.
0
1ups givet

#11 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

18-11-2010 15:19

Der var ikke et helt sekunds input delay hgc. Som jeg sagde har brawl (meget) mere delay og der er 1 sekund ikke unormalt. Tror det delvis kan skyldes din forbindelse hvis du havde det problem.
0
1ups givet

#12 - Anch10

Level: 1 (Goomba)

19-11-2010 08:21

Jeg tror mere at lag, skyldes for dårlig support fra udviklerens side. Alle andre spil over nettet kører perfekt, men det har desværre ikke været her nogle udviklere på Wii har satset. Online spil og support er generelt bare en mangelvarer.
0
1ups givet