Nintendo lader ikke til, at synes videre godt om Tokyo Game Show, da de igen i år vælger, ikke at møde op på selve messegulvet. Dette virker højst mærkeligt, da Tokyo Game Show nok må betegnes som værende den næst største spilmesse.
Alle de store ser ud til at dukke op, men ikke Nintendo. Nintendo har ikke valgt at kommentere sagen og på Tokyo Game Show officielle side står der heller ikke noget om sagen.
Hvad der videre sker omkring dette vides ikke, men hvis Nintendo kommer med en udmelding, vil du kunne læse den her på N-club.
Læs videre
Monster Hunter Wilds udkommer til Switch 2 - DLC på vej
1 time siden
Final Fantasy VII Revelations afsløret til Switch 2
1 time siden
Nyt Cuphead-spil annonceret
1 time siden
Resident Evil Veronica annonceret til Switch 2
2 timer siden
Madden NFL 27 annonceret til Switch 2 - udgives 23. august
1 dag siden
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer
Ingen kommentarer endnu
Vær den første til at kommentere!
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.