Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Ny Watch_Dogs-trailer lækket - udgives sidst i maj, men ikke på Wii U før senere

Skrevet af KJ85 - 06-03-2014 15:08

Det er ved at være ret længe siden vi har set noget til Ubisofts storsatsning Watch_Dogs, der sidste år blev udskudt på ubestemt tid for at pudse spillet at og gøre det endnu bedre. Det lader dog til, at vi snart kommer til at høre mere, for en lækket trailer for Xbox 360-versionen viser, en udgivelsesdato sidst i maj.

Ubisoft har nu også selv udsendt videoen, så her har I den europæiske version.



Udgivelsesdatoen bliver altså d. 27. maj - også i Europa. Dermed står det imidlertid måske også klart, hvorfor Ubisoft har valgt at udskyde udgivelsen til Wii U yderligere i forhold til de andre konsoller, for med udgivelse sidst i maj vil det på Nintendos konsol konkurrere direkte med Mario Kart 8.

Opdatering: I et interview med Polygon fortæller senior producer, Dominic Guay, om den virkelige grund bag udskydelsen, og noget lader til, at de ønsker at gøre godt rug af Wii Us kapaciteter:

“We have our studio in Bucharest working on it, and we wanted that team to have the time to explore the GamePad and be able to have fun with it and see how far they could push it. It’s also an interesting platform, because it has its own strength, which we want to take advantage of, and we didn’t want to delay all the other platforms for that one. So we’re going to take the time we need to make sure the game is good (technically) when we ship it and that it also, game design-wise, makes good use of the specifics of the Wii U.”

“I mean, for our game, when we play with everything being connected, we need to make smart use of it. And also, the Wii U came along at some point in our production, so it planned through for it, and now to a certain extent we wanted to be ambitious with it, be able to go full-on and make full use of the platform. That’s why we’re taking more time, but it’s being worked on so that’s good.”

“It wasn’t running on Wii U initially. They were the perfect team to do it. Our Bucharest studio is super strong, super strong engineers and I was impressed by how quickly they got to get the game running on the console. And they were so autonomous in doing it. Obviously we’re communicating and we’re working together, but they were so quick and smart in doing it, it still made sense for them to keep ownership. Obviously they’re using the same game content, so they’re not building other game content. It’s the same game content that we’ll adapt for the needs of the specific needs of Wii U. But at the core, same game, but they made all the technical adjustments for it.”


Der er i øjeblikket ingen tidshorisont for, hvornår Ubisoft Bucharest skal være færdige med Wii U-versionen, og Dominic Guay udtaler følgende derom:

“We still haven’t defined a ship date for it, though. So it’s on hold, to a certain extent for shipping.”

“We don’t have a specific ship date for it yet so it’s considered within the year. So we’re going to look at that and we’re going to let people know as soon as we figure out an exact date for it.”


Hvad siger I til udsigterne om at kunne spille Watch_Dogs sidst i maj – om end det altså ikke bliver på Wii U?

1
1ups givet

Kommentarer:

#1 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

06-03-2014 15:54

Mario Kart og Watch_Dogs er vel ikke i direkte konkurrence, så en simultan udgivelse ville nok ikke betyde det store for de to spil.

Omvendt forstår jeg godt Ubisofts bekymring.
0
1ups givet

#2 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

06-03-2014 15:57

Det er de måske ikke, men vil stadig mene de ville komme til at konkurrere om forbrugernes penge. Der er mange der kun har råd til at købe et enkelt spil om måneden, og så tror jeg Nintendo-fans vælger Mario Kart..
0
1ups givet

#3 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

06-03-2014 16:06

Har lige indsat den officielle europæiske trailer, og sjovt nok står der ikke noget om, at Wii U-versionen udgives senere..
0
1ups givet

#4 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

06-03-2014 16:23

Pre-ordered
0
1ups givet

#5 - Jonezy

Level: 18 (Twhomp)

06-03-2014 17:43

Det ligner en trailer til en fed action film, men jeg skal altså lige se noget mere gameplay før jeg bliver helt hyped.
0
1ups givet

#6 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

06-03-2014 17:51

Køber det til PS4, så grafikken lige får et boost. Det var jo ellers meningen, jeg ville købe det til PS4-release, men så var det, at det blev udskudt.
0
1ups givet

#7 - Schizor

Level: 2 (Keese)

06-03-2014 19:02

Hvorfor ikke købe dette spil til PC hvis det er for et grafisk boost. kører kun 30fps på konsollerne...
0
1ups givet

#8 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

06-03-2014 19:05

Fordi jeg hader at spille sådanne spil på PC. Jeg skal have en controller og mit 50" tv - Ellers bliver jeg irriteret, både i hænder og øjne.

For mig er PC kun til små og/eller langsomme spil.
0
1ups givet

#9 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

06-03-2014 19:45

Opdateret med oplysninger fra et interview om Wii U-versionen..
0
1ups givet

#10 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

06-03-2014 19:58

De er selv uden om det med den sene Wii U release. Det kommer til at sælge på niveau med TW101. De fleste Wii U-ejere har allerede en anden platform at spille det på.
0
1ups givet

#11 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

06-03-2014 22:02

Lader heller ikke til, at de på Ubisoft er blevet enige om, hvad de skal fortælle til pressen. Den ærlige forklaring lader til at være den Eurogamer har fået:

The one casualty in all of this is the game's Wii U version. Nintendo's low install base makes work on its struggling home console an easy choice for re-prioritising.

"It's been paused," Morin states of the Wii U build, "which means delayed.

"There were some very talented programmers working on it and, when we started to point at the things we needed to fix, we needed those guys and their experience. It was a logical choice to say - let's get those people, let's pause the Wii U thing, let's make sure the experience is where we wanted to be.

Once other versions are done, "then Wii U can get back into place," he concludes.


0
1ups givet

#12 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

06-03-2014 23:47

Please udgiv til det til Wii U, så det kan ryge i tilbudstråden en måned efter, vi ved jo hvordan det gik med Splinter Cell og AC4 - ærlig talt håber jeg de dropper Wii U versionen, for så kan vi alle i det mindste enes om at Nintendo er for Nintendo. Er så træt af 3rd-party debatten og folk som bringer Ubisoft på banen. Kom videre, fokuser på de andre konsoller, så vi kan få den ultimative oplevelse og drop de mindre krævende spil på Wii U i ny og næ. Child of Light og andre middle-tier spil er fint nok, triple-A må Nintendo leverer, folk køber alligevel ikke det andet.
0
1ups givet

#13 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

07-03-2014 08:48

Jeg ville nok købe det til Wii U over Xbox 360 - hardwaren er bedre, og jeg kan se nogle spændende muligheder med GamePad'et til dette spil, som bliver besværliggjort af en ordinær controller.

Jeg frygter dog, at dette spil ikke lever op til hypen - husker Gamereactor havde et preview af spillet i juli måned sidste år, som var meget kritisk overfor spillet.
0
1ups givet

#14 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

08-03-2014 12:40

Umiddelbart kunne jeg ikke se følgende i nyheden, fra Senior producer Dominic Guay:

"We have our studio in Bucharest working on it, and we wanted that team to have the time to explore the GamePad and be able to have fun with it and see how far they could push it. It's also an interesting platform, because it has its own strength, which we want to take advantage of, and we didn't want to delay all the other platforms for that one. So we're going to take the time we need to make sure the game is good (technically) when we ship it and that it also, game design-wise, makes good use of the specifics of the Wii U."


Jeg finder især denne del morsom:

… we didn't want to delay all the other platforms for that one


What? Det var jo PRÆCIS det, Ubisoft gjorde med Rayman Legends?!

0
1ups givet

#15 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

08-03-2014 12:48

^Nej, det var we wanted to delay that platform for all the others. Smiley
0
1ups givet

#16 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

08-03-2014 14:12

Sidder vi seriøst og sammenligner de 80 millioner Xbox 360, 80 millioner PS3, 6 millioner PS4, 3 millioner Xbox Ones og utallige computere, med de 2 millioner units Wii Uen var oppe på da Rayman Legends originalt skulle udkomme?
0
1ups givet

#17 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

08-03-2014 19:27

Det har i hvert vundet prisen for mest desperate forsøg anno 2014 ifølge mig.. Ser virkelig genbrugt ud, og grafikken ligner overhovedet ikke tech demoen fra E3 2012, som alle ævlede løs om.
0
1ups givet

#18 - Bo130

Level: 38 (Tatori)

10-03-2014 17:55

Synes også det ligner en trailer til en virkelig god film, men er spændt på hvordan spillet bliver Smiley
0
1ups givet