? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Ossipoff
Ossipoff
08/05/2009

Nye Pokémon-spil annonceret

Nye Pokémon-spil annonceret
For få dage siden skrev vi på N-club om muligheden for genudgivelser af de gamle Game Boy-spil Pokémon Gold og Pokémon Silver. I dag kan spekulationerne stoppe – to genudgivelser er annonceret til Nintendo DS.

Spillene har fået de nye navne Pokémon HeartGold og Pokémon SoulSilver. Udover navnene på spillene blev det kun annonceret, at spillene forventes udgivet i Japan til efteråret. Spekulationer går på, at det bliver i løbet af september, hvor Game Boy-spillene fejrer 10 års fødselsdag. Det forventes at der afsløres mere om spillene i løbet af weekenden, eller når månedens CoroCoro og Nintendo Dream udkommer i Japan.

Pokémon Gold og Pokémon Silver foregår i Johto-regionen, og senere Kanto-regionen kendt fra blandt andet Pokémon Blue og Pokémon Red. Spillene introducerede 100 nye Pokémon og solgte tilsammen alene i Japan 6,91 millioner kopier.
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af AND - 11 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Michael - 13 timer siden
N-cast #290: Nintendo Dir...
af [8-Bit] MoNkEy - 21 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 2 dage siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 2 dage siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 2 dage siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 2 dage siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 3 dage siden
Mario Shop