For få dage siden skrev vi på N-club om muligheden for genudgivelser af de gamle Game Boy-spil Pokémon Gold og Pokémon Silver. I dag kan spekulationerne stoppe – to genudgivelser er annonceret til Nintendo DS.
Spillene har fået de nye navne Pokémon HeartGold og Pokémon SoulSilver. Udover navnene på spillene blev det kun annonceret, at spillene forventes udgivet i Japan til efteråret. Spekulationer går på, at det bliver i løbet af september, hvor Game Boy-spillene fejrer 10 års fødselsdag. Det forventes at der afsløres mere om spillene i løbet af weekenden, eller når månedens CoroCoro og Nintendo Dream udkommer i Japan.
Pokémon Gold og Pokémon Silver foregår i Johto-regionen, og senere Kanto-regionen kendt fra blandt andet Pokémon Blue og Pokémon Red. Spillene introducerede 100 nye Pokémon og solgte tilsammen alene i Japan 6,91 millioner kopier.
Læs videre
Pokémon GO Fest 2026 indtager København denne weekend
18 timer siden
Dog Man: Bark in Action annonceret - kommer senere på året
1 dag siden
N-cast #290: Nintendo Direct 2026 reaktion, hvad sker der!?
1 dag siden
The Legend of Heroes: Trails from Zero og Trails to Azure udgives 10. september
1 dag siden
Multiplayer-udsalg på eShop startet
1 dag siden
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer
Ingen kommentarer endnu
Vær den første til at kommentere!
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.