? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Mr. Yokomoto
Mr. Yokomoto
17/03/2007

Pokémon Diamond og Pearl

Pokémon Diamond og Pearl
Som vi tidligere har skrevet det, er Pokémon Diamond og Pokémon Pearl klar i de amerikanske butikker i næste måned. Når disse to spil i serien udkommer til Nintendo DS, vil det være i en version, der understøtter trådløst netværk og Wi-Fi.

Hvis du har tidligere Pokémon spil til GameBoy Advance som f.eks. Emerald, Ruby eller Sapphire, kan du sætte dem i din DS og overfører dine Pokémons til Diamond og Pearl versionen. Her følger en trailer fra den japanske version af spillet, sammen med 10 nye screenshots fra spillene.

<object width="365" height="290"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cCahIku1Vlw"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cCahIku1Vlw" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="365" height="290"></embed></object>
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Sillyyy - 3 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Jonezy - 4 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 timer siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 7 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 8 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 12 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 1 dag siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 1 dag siden
Mario Shop