
Der er måske stadig nogen der spørger: ”Hvad er N-Tonight egentlig?”. Det også et rigtig godt spørgsmål. N-Tonight er et event hvor N-clubs crew streamer en række spil på vores Twitch-kanal fra kl. 18 til 24, hvor I brugere så kan se med og deltage i chatten. Der vil også være et par konkurrencer, hvor man kan vinde præmier.
Der er stadig åbne pladser til vores Super Smash Bros. For Wii U-konkurrence, hvor i brugere kan deltage og vinde en præmie. For at være med skal i blot skrive i kommentarfeltet herunder eller skrive i Twitch-chatten inden turneringen går i gang kl. 21:00.
Med dét er der ikke andet at sige end at vi glæder os super meget til at underholde jer hele aftenen. Du kan se med ovre på vores Twitch-kanal eller i afspilleren herunder.
[8-Bit] MoNkEy
#1