Skrevet af Grauling - 30-03-2010 23:59
For nyligt kunne vi bringe nyheden om at The Grinder ikke længere var et FPS. I stedet skulle spillet blive et spil set skråt oppefra og ydermere kom den nu også til Xbox 360 og PlayStation 3.
Dog har der efter denne store omvending af spillet været en del misforståelser. Spillet bliver som planlagt stadig et slags tredjepersons skydespil til Xbox 360 og PlayStation 3, dog bliver Wii-versionen et FPS som det oprindeligt tog sig ud.
Følgende er frit oversat, det originale citat kan ses her.
Vi har brugt mere end et år på Wii-versionen, spillet er virkelig sjovt, og vi ville ikke ønske at se alt det arbejde blive kastet væk. Da vi besluttede at tilføje en version til Xbox 360 og PS3, gav det ikke rigtig nogen mening at hoppe med på bølgen der er at lave det samme spil på to konsoller, der minder så meget om hinanden, og så kun ændre en lille bitte smule i spillene.
- Eric Nofsinger, High Voltage Software
Er du skuffet over at det ikke blev i tredjeperson, eller havde du måske allerede forudset det?
#2 - Sillyyy
Level: 17 (Deku Baba)
31-03-2010 12:09
Jeg mener, at High Voltage kun udmeldte, at de vil ændre spillets perspektiv til thirdperson i PlayStation,- og XBOX 360-versionerne, men havde ikke decideret sagt, at de vil ændre Wii-udgavens perspektiv. Det blev vist bare henne i spekulationerne.#3 - Grauling
Level: 23 (Skree)
31-03-2010 12:26
Så vidt jeg har læst mig frem til så var det stadigt uklart om Wii version stadig blev et FPS da 360 og PS3 også fik spillet. Dog tror jeg mange simpelthen har misfortsået det og har troet at Wii versionen også er blevet ændret. Heldigvis kan vi nu se at vi får endnu et FPS til Wii som jeg faktisk ser ret meget frem til#4 - MegaGame
Level: 2 (Keese)
31-03-2010 15:47
grunden til den "set skråt oppefra" vinkel som xbox360 og ps3 få er sikkert fordi spillet grafisk ikke er på samme højde som de store FPS spil.