? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Zone
Zone
23/05/2019

Vi streamer Resident Evil 4 i aften kl. 19:00 (23-05-2019)

Vi streamer Resident Evil 4 i aften kl. 19:00 (23-05-2019)
Det er nu blevet tid til at streame noget nyt! Efter en længere stream i tirsdags blev jeg langt om længe færdig med Hollow Knight. Så jeg blev næsten færdig til at Resident Evil 4 blev udgivet på Switch, som er det næste spil jeg kommer til at spille igennem. Resident Evil 4 ses som et af de bedste spil i serien og der kan jeg kun være enig. Jeg glæder mig til at komme igang med spillet. Vi spiller desuden også Resident Evil 4 til N-Tonight på lørdag!

Vi streamer Resident Evil 4, torsdag d. 23. maj klokken 19:00 til 21:00. Se med ovre på vores Twitch-kanal eller i afspilleren herunder.


2
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 2

ChampionOfWhat
22/05/2019
Jeg er jo nød til at se med så Smiley
0
[8-Bit] MoNkEy
23/05/2019
Det er jo bare perfekt med denne stream da aben ikke er i praktik eller hos det mødrende ophav! Er såmen sengeliggende da han har lavet ét eller andet mystisk forkert træk med sin fod, så i ro den skal holdes så stemmen i urnen på søndag bli'r en realitet!

Glæder mig til stream, min gode hr. ZONE! Smiley
1
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 28 minutter siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 28 minutter siden
Metaphor: ReFantazio find...
af ChampionOfWhat - 30 minutter siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 31 minutter siden
Legend of Zelda: Ocarina ...
af ChampionOfWhat - 33 minutter siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 1 time siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 2 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 6 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 18 timer siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 19 timer siden
Mario Shop