Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41
Værsgo' at diskutere!#376 - Skrevet 09-09-2011 00:59
Ih, værsgo, her har du et smart pandebånd, der viser dig hvad du skal gøre hele tiden! : )#377 - Skrevet 09-09-2011 01:26
Oni Nick skrev:
Det er ærlig snak, men det er nu en gang ikke det Zelda går ud på. Det er der blot mange der tror, fordi seriens director blive ved med at bevæge sig i den retning.
Dette her er faktisk... mærkeligt sagt... du siger at det er seriens director der er i gang med at ødelægge hans/deres serie? Det... jeg mener, har de da ikke ret til at gå den vej de vil?
Hvad ville du sige til hvis jeg sagde til dig at din egen fanfiction gik den forkerte vej og at du var i gang med at ødelægge den? Bare som et eksempel
#378 - Skrevet 09-09-2011 08:03
HGC fra Danmark skrev:
chessr skrev:
men jeg vil også hellere have liniære spil end open world
Aah, det kan vist ikke passe. Som vi alle ved er der ingen, der kan lide lineære spil Den må du længere ud på landet med, den dér.
ved godt det ikke er helt det sammen men vil til hver en tid helst følge en rute fx vil jeg hellere spille korridor shootere som Doom 3 end jeg vil spille Far Cry fx
#379 - Skrevet 09-09-2011 12:34
PD skrev:
Dette her er faktisk... mærkeligt sagt... du siger at det er seriens director der er i gang med at ødelægge hans/deres serie? Det... jeg mener, har de da ikke ret til at gå den vej de vil?
Hvad ville du sige til hvis jeg sagde til dig at din egen fanfiction gik den forkerte vej og at du var i gang med at ødelægge den? Bare som et eksempel
Men... Zelda-serien er ikke fan fiction. Fan fiction er noget, man skriver for sin egen skyld (en af grundene til at det svinger meget i kvalitet).
Zelda-serien laves (eller burde laves) for spillernes skyld og ikke for udviklerens skyld.
Sagt på en anden måde, så skal man designe sit produkt, så det passer til forbrugerne, for ellers køber de det ikke.
#380 - Skrevet 09-09-2011 12:44
Problemet når man kommer med kritik af Zelda er dette:Fanboy
1. A person who is completely loyal to a game or company regardless if the game sucks or not.
2. A person who often puts down people who don't like whatever it is they like.
#381 - Skrevet 09-09-2011 13:19
Måske de bare godt kan lide magiske tog?#382 - Skrevet 09-09-2011 14:25 - Redigeret 09-09-2011 14:26
Nå, nu må det vist være på tide, at jeg får blandet mig lidt i tråden her. Synes efterhånden der er ved og være lidt for meget muderkastning#383 - Skrevet 09-09-2011 14:27
PD skrev:
Oni Nick skrev:
Det er ærlig snak, men det er nu en gang ikke det Zelda går ud på. Det er der blot mange der tror, fordi seriens director blive ved med at bevæge sig i den retning.
Dette her er faktisk... mærkeligt sagt... du siger at det er seriens director der er i gang med at ødelægge hans/deres serie? Det... jeg mener, har de da ikke ret til at gå den vej de vil?
Hvad ville du sige til hvis jeg sagde til dig at din egen fanfiction gik den forkerte vej og at du var i gang med at ødelægge den? Bare som et eksempel
Hvis jeg på magisk vis havde overtaget rettighederne til at lave... Lad os sige James Bond-film, ville det være så være rimeligt at jeg gjorde det til en komedie? Eller en gyserfilm? Det er præcist det Aonuma gør med Zelda-serien - laver den om til noget, den ikke er. Du kan selvfølgelig argumentere for, at han er director, og per definition kan bestemme alt mht. serien. Dette synes jeg dog personligt er noget bull, og jeg betragter ikke spil som Spirit Tracks for værende ægte Zelda-spil.
#384 - Skrevet 09-09-2011 14:33
Hvor ser du mudderkastning henne? Vi har vel alle lov til at dele vores meninger#385 - Skrevet 09-09-2011 14:40
^ Var også sagt lidt i sjov - men det kan bare blive lidt for meget frem og tilbage efter min smag. Hver mand har ret til at have sin mening, men kan vi nu ikke bare vente med at konstatere noget mht. Skyward Sword til vi har prøvet det. Kan meget bedre lide facts end formodninger#386 - Skrevet 09-09-2011 14:47
Oni Nick nu er de jo heller ikke lige gået i en helt anden retnign som i dit eksempel#387 - Skrevet 09-09-2011 15:07
Jo, det kan jeg love dig for der er. Du laver ikke et action-rpg om til en togsimulator. Det gør du bare ikke.#388 - Skrevet 09-09-2011 17:57
Det er nu altså lidt begrænset hvor meget toget ændrede på selve gameplayet. Man kan hurtigt genkende spirit tracks som et zeldaspil, selv hvis de have lavet det med helt andre karakterer tror jeg ret hurtigt at jeg ville have sammenlignet dem.#389 - Skrevet 09-09-2011 18:18
Det ændrer dog ikke på at det er kedeligt spil. Tog > puzzles > tog > puzzles > tog og puzzles > puzzles og boss battle med tog.#390 - Skrevet 09-09-2011 20:14 - Redigeret 09-09-2011 20:15
De har vel lov til at prøve nye ting af og til. Mange kunne jo godt lide WWs måde at sejle rundt på. Så prøvede de at gøre det igen i Phantom Hourglass, og folk kunne lide det også. Men så ville de prøve noget som lignede de andre meget, bare med tog istedet for. Det er jo netop det der er en udfordring ved at være spilskaber; at man skal prøve sig frem og bruge ting som folk kan lide. Vi kunne jo faktisk se Skyward Sword som at være en kombination af flere ideer som de har brugt før! Det kan jeg i hvert fald