Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Intens tredje runde af pakkelegen

Crazy-P
Crazy-P

101
Offline
Level: 2 (Keese)

7
1ups givet

Skrevet 22-12-2021 16:37 - Redigeret 22-12-2021 16:51

Ved godt der står det er til bingo. Men hijacker emnet til Julepakkelegen Smiley

Men hvor er det en intens runde her fra sidelinjen Smiley

AND forsøger at snuppe 3 pakker i stedet for sine faste 2. Firelink ser en chance og stjæler en pakker fra AND, men AND gør modspil og tager begge firelinks pakker. Firelink tilbagetager sine pakker og prøver igen.

Jeg, Crazy-P, mister min pakke til niconej. Bruger mit sidste slag, men det giver ikke en sekser!

En powerfull499 kommer ind fra sidelinjen og nupper en af AND og zcreams pakker. Powerfull499 sætter sig solidt på pakkerne i 5 minutter.

Meeeen!! AND tager sin pakke tilbage og firelink ser ud til at have stoppet sin avance. AND står med 3 pakker.

Dog kommer Jonezy tilbage og tager sin precious røde pakke igen. Jonezy: My preeecious!

AND stopper sit opgør og beholder sine 2 pakker.

Powerful499 får nu det endelige stød og mister sin sidste pakke, da zcream viser sig og nupper sin glade gule pakke.

Asse tager nu Zechers faste plads. Zecher giver op og tager zcreams grønne pakke. Men zcream kan ikke lide det, sparker Zecher væk og Zecher hopper så over på "My preciooous" pakken. Kan Zecher beholde sin pakke eller vil Jonezy komme tilbage og tage sin røde pakke?

Slutter runden i dag? Kører runden hel til juleaften? Ingen ved det, men følg med og vinderne vil blive offentliggjort..... snart?

Bare lidt kommentering til pakkelegen Smiley hihi

Crazy-P
Crazy-P

101
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 22-12-2021 16:39

Måske jeg skulle have lavet tegninger i stedet Smiley nok nemmere at forstå end al den tekst der.


Asse
Asse

3942
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 22-12-2021 17:10

Sikke et play-by-play, +1 Smiley


Bukselak
Bukselak

967
Online
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 22-12-2021 18:02

For dælen også, jeg har oplevet mere end 15 gange og have en pakke i dag, i 30sek også var den væk, på trods af jeg har gået efter alle pakker forskellige hver gang.

Lige en enkelt gang havde jeg en længe, men kæft der er krig om pakkerne. Jeg har ikke råd til og være med længere.🤷‍♂️


Crazy-P
Crazy-P

101
Offline
Level: 2 (Keese)

1
1ups givet

#4 - Skrevet 22-12-2021 18:25

Det ser virkelig utrolig intens ud Smiley Ser flere som har mistet næsten alle deres mønter eller mistet 100-200. Wow


Crazy-P
Crazy-P

101
Offline
Level: 2 (Keese)

1
1ups givet

#5 - Skrevet 22-12-2021 18:25 - Redigeret 22-12-2021 18:26

Bukselak skrev:
For dælen også, jeg har oplevet mere end 15 gange og have en pakke i dag, i 30sek også var den væk, på trods af jeg har gået efter alle pakker forskellige hver gang.

Lige en enkelt gang havde jeg en længe, men kæft der er krig om pakkerne. Jeg har ikke råd til og være med længere.🤷‍♂️



Kender det alt for godt. Alle mine pakker røg med det samme Smiley

#Asse tak Smiley


niconej
niconej

820
Offline
Level: 5 (Cheep)

1
1ups givet

#6 - Skrevet 22-12-2021 18:33

Hahah, virkelig et fantastisk indlæg! Jeg må være enig og sige at det her er et af de mest intense esports-events jeg har været en del af i år! Smiley


FirE-LinK
FirE-LinK

1014
Offline
Level: 4 (Stalkid)

1
1ups givet

#7 - Skrevet 22-12-2021 19:21

Virkelig godt skrevet Smiley

Men ja, sikke en intens esport vi har her. Jeg har allerede brugt 300 mønter i dag. f*****ck Smiley


FirE-LinK
FirE-LinK

1014
Offline
Level: 4 (Stalkid)

1
1ups givet

#8 - Skrevet 22-12-2021 19:22

Wow runden er endelig slut ....
Så kan jeg komme tilbage til mit arbejde. Trololo


Bukselak
Bukselak

967
Online
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 22-12-2021 19:36

Altså det virker til, at der må være nogle som har indsider viden, hvordan kan folk ellers vide, at det var på dette tidspunkt der skulle slåes til?

Jeg troede det var et tilfældigt tidspunkt, men når folk bliver så aggressive, må der være nogen som har vidst den blev udtrukket her omkring....

Sådan har det ikke været i går, jeg har aldrig oplevet noget lignende....


Og nu er spillet fuldstændigt dødt..😳😳


Nemy
Nemy

9496
Offline
Level: 27 (Beetle)

4
1ups givet

#10 - Skrevet 22-12-2021 19:37 - Redigeret 22-12-2021 19:37

^Den eneste der kender rundernes sluttidspunkt er mig, så jeg kan forsikre dig om, at der ikke er andre der ved, hvornår det slutter. Når det er sagt er det klart, at jo tættere vi kommer på den 24. december med 2 "åbne" runder, jo tættere vil vi også komme på slutningen, hvorfor spillet også intensiveres.

At det er "helt dødt" nu er også ret logisk. 2 runder slutter aldrig lige efter hinanden, så det er måske meget rationelt ikke at fyre alle sine mønter af lige efter en runde er slut.

Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig Smiley


FirE-LinK
FirE-LinK

1014
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 22-12-2021 19:40 - Redigeret 22-12-2021 19:41

Ja lige pludselig var nintendofanboy og khfan over det hele Smiley men synes også de var der i går i dette tidsrum her.

Jeg tror ikke, at nogen har insider-viden. Det var mere strategisk udtænkning.

Enten så var det ved ca. 14:30 - 16:30 tiden. Eller så blev det mellem 19:00 - 21:00. Det er den 22. i dag, og folk plejer at lave mad / spise imellem kl. 17 - 19. Og folk plejer ikke at få fri før kl. 14. Smiley

Selvfølgelig bare mine egne gæt.


FirE-LinK
FirE-LinK

1014
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 22-12-2021 19:41

Nemy skrev:
Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig Smiley



Den sidste linje lyder skræmmende Smiley



Bukselak
Bukselak

967
Online
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 22-12-2021 19:41

Det virkede bare for vildt, så jeg kom bare til og undre mig.🙈🤷‍♂️

Tja der er stadigvæk 2 dage til jul, så det var lidt overraskende, at det var lige pludselig ud af det blå der var så intens en krig.😳😳 det var fuldstændigt vildt, jeg har aldrig oplevet noget lignende.


niconej
niconej

820
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 22-12-2021 20:42

Jeg havde hele tiden troet at runden ville slutte i går, da der stadig er en runde tilbage. Så da det viste sig, at den ikke sluttede i går, satte jeg, ligesom mange andre, bare ALLE krafter i at spille nu, med tro på at den ville slutte i dag. Så for mig giver det fin mening at der var så meget gang i den. Og er du så færdig, det var intenst!


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8110
Offline
Level: 33 (Hammer Bro)

3
1ups givet

#15 - Skrevet 22-12-2021 20:45

Når der er 2 dage til jul og der er 2 runder tilbage, må man jo kunne sige sig selv, at det må være lige oppe over. Der er altså ikke noget suspekt i at tænke sig om Smiley

Fed gengivelse af afslutningen på 3. runde - den burde næsten blive filmatiseret!