Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Intens tredje runde af pakkelegen

Crazy-P
Crazy-P

101
Offline
Level: 2 (Keese)

7
1ups givet

Skrevet 22-12-2021 16:37 - Redigeret 22-12-2021 16:51

Ved godt der står det er til bingo. Men hijacker emnet til Julepakkelegen Smiley

Men hvor er det en intens runde her fra sidelinjen Smiley

AND forsøger at snuppe 3 pakker i stedet for sine faste 2. Firelink ser en chance og stjæler en pakker fra AND, men AND gør modspil og tager begge firelinks pakker. Firelink tilbagetager sine pakker og prøver igen.

Jeg, Crazy-P, mister min pakke til niconej. Bruger mit sidste slag, men det giver ikke en sekser!

En powerfull499 kommer ind fra sidelinjen og nupper en af AND og zcreams pakker. Powerfull499 sætter sig solidt på pakkerne i 5 minutter.

Meeeen!! AND tager sin pakke tilbage og firelink ser ud til at have stoppet sin avance. AND står med 3 pakker.

Dog kommer Jonezy tilbage og tager sin precious røde pakke igen. Jonezy: My preeecious!

AND stopper sit opgør og beholder sine 2 pakker.

Powerful499 får nu det endelige stød og mister sin sidste pakke, da zcream viser sig og nupper sin glade gule pakke.

Asse tager nu Zechers faste plads. Zecher giver op og tager zcreams grønne pakke. Men zcream kan ikke lide det, sparker Zecher væk og Zecher hopper så over på "My preciooous" pakken. Kan Zecher beholde sin pakke eller vil Jonezy komme tilbage og tage sin røde pakke?

Slutter runden i dag? Kører runden hel til juleaften? Ingen ved det, men følg med og vinderne vil blive offentliggjort..... snart?

Bare lidt kommentering til pakkelegen Smiley hihi

Bukselak
Bukselak

837
Online
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 23-12-2021 00:46

Altså med mindre folk har sparet vanvittigt på deres mønter, jeg var ude af spillet, fordi jeg har grebet det forkert an. Jeg har brændt 1000 mønter af på 2 runder, og vundet intet.

Grunden til jeg undre mig, det kunne lige så godt være 2 timer senere pakken blev trukket, men hvem har overhovedet mønter til det? Og hvorfor lige dette tidpunkt og ikke 2 timer tidligere. For mig gav det overhovedet ingen mening, at det kom ud af den blå luft pakke krigen.

Jeg tænkte blot, hvorfra skal man overhovedet vide det, det kunne lige så godt være den 24 der blev trukket 2 pakker, man ved jo aldrig.


Sillyyy
Sillyyy

2838
Online
Level: 17 (Deku Baba)

2
1ups givet

#17 - Skrevet 23-12-2021 01:52

Sådan fungerer en pakkeleg altså bare, d: Ingen ved hvornår runden slutter, det handler om sin egen mavefornemmelse og gætterier.


ThePatrickBay
ThePatrickBay

7995
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

2
1ups givet

#18 - Skrevet 23-12-2021 10:09

Det er nok også fordi, du nok glemmer alle de gange, folks mavefornemmelse har været forkert. Du husker kun alle de gange, den har været rigtig. Og du har fuldkommen ret i, at der lige så godt kunne være to runder, der sluttede meget tæt på hinanden, men det var tilfældigvis i går, at folk hypede hinanden op, og det gav en helt fantastisk afslutning på 3. runde, fordi de tilfældigvis havde ret i deres gæt. Er tilfældigheder ikke bare fede nogle gange!? Smiley


FirE-LinK
FirE-LinK

1014
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 24-12-2021 14:25

Noooo bromash. Du stjal gaven i sidste øjeblik Smiley


BroSmash
BroSmash

1088
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 24-12-2021 14:30

Jeg tror min blev taget Smiley


FirE-LinK
FirE-LinK

1014
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 24-12-2021 14:32

BroSmash skrev:
Jeg tror min blev taget Smiley



LEGO Super Mario Startersæt - BroSmash


BroSmash
BroSmash

1088
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 24-12-2021 14:33

Wow! Smiley