KuvertVinderne ved The Game Awa...

KuvertShadow Labyrinth viser en...

KuvertN-club Streams: Uge 50

KuvertN-cast #236: Det bedste M...

KuvertDe nominerede titler til ...

KuvertPokémon og film-studiet ...

KuvertMere indhold på vej til ...

KuvertÅrets pakkeleg er i gang...

KuvertStor DLC-pakke på vej ti...

KuvertDonkey Kong Country Retur...

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertAlternative nyheder

KuvertSplatoon 3

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertFortnite

KuvertPokémon Unite

KuvertMario & Luigi: Brothershi...

KuvertFire Emblem Heroes

KuvertTetris 99

KuvertGlædelig Jul og Godt Nyt...

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08

Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.

[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
JOEP
JOEP

82186
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#4291 - Skrevet 03-10-2024 22:20

Jeg blev også færdig med Prince of Persia: The Lost Crown inden Zelda udkom i sidste uge. Jeg har dog ikke spillet DLC-udvidelsen, men nøjedes i første omgang med hovedhistorien. Det tog mig knap 25 timer at klare det med 89 % samlet (mangler vist bare de artifacts, der ikke vises på kortet og at købe nogle enkelte ting), men jeg spillede dog bare på Normal sværhedsgrad. Det er et vildt godt spil overordnet set, der har samlet meget fra tidens bedste Metroidvanias - Hollow Knight og Ori-spillene f.eks. - og så er det helt sit eget med en rimelig unik setting i form af Mellemøsten.

Ligesom KJ har jeg heller ikke lige orket at bruge tiden på den lilla portal. Den første udfordring var rigelig for mig, specielt med den rimelig ringe belønning for at klare dem.

KJ85
KJ85

22565
Level: 58 (Tektite)

1
1ups givet

#4292 - Skrevet 04-10-2024 14:15

Jeg tog fejl, da jeg antog, at jeg blot manglede sidste boss i Prince of Persia: The Lost Crown. Efter at have besejret Radjen i DLC'en, så er der lige en hemmelig kamp mod læremesteren, Arteban Smiley

Jeg nåede ikke at tage så mange forsøg mod ham i går aftes inden jeg skulle møde ind på nattearbejde, så det må blive her i weekenden, at kampen skal tages op. Det lader til at blive endnu en hård kamp uden plads til for mange fejl. Håber på at komme i mål med spillet, så jeg kan komme i gang med Echoes of Wisdom, som jeg har haft til at ligge og vente på mig siden sidste weekend..

AND
AND

842
Level: 35 (Lakitu)

3
1ups givet

#4293 - Skrevet 04-10-2024 20:06

AND’en er gået død i Tears of the Kingdom. Bum.

Så nu har jeg kastet mig over to klassikere: Resident Evil 4 og Donkey Kong Country 2: Diddy’s Kong Quest. Fede spil!

Sammen med en kammesjuk har jeg desuden gennemført Turtles in Time på den gamle SNES. Fremragende spil, det må siges!

Ved samme session blev det desuden til en gang Resident Evil REmake til Wii, hvor vi har fået Helmet Key og er tilbage i palæet, hvor de der skøre muterede frøer dukker op.

Og så kastede vi os over Zelda II: Adventure of Link på Wii U Virtual Console. Jeg havde ret lave forventninger, for det har virkelig ikke fanget tidligere, men det er faktisk ret fedt! Vi bruger lidt guide, når vi sidder fast og har gjort brug af save states en gang eller to. Vi er nået til sumpområdet og byen Saria, så vi er vist ikke så langt endnu, men indtil videre er det en meget positiv overraskelse.

BroSmash
BroSmash

1140
Level: 8 (Pirahna Plant)

1
1ups givet

#4294 - Skrevet 09-10-2024 08:36

Er gået igang med Echoes of Wisdom. Har været lidt loren omkring det, men nu blev det det jeg valgte til efterårsferien 😊

AND
AND

842
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4295 - Skrevet 07-11-2024 22:52 - Redigeret 07-11-2024 22:53

AND’en er snart gennem Pikmin 2 på den go’e gamle ‘cube. Er nået til sidste boss, men mangler også en enkelt grotte, som jeg havde overset. Elsker spillet! (Ligesom 1’eren) Det leverer solidt gameplay, klassisk Nintendo-charme og smuk grafik. Ja tak!

Derudover leger jeg lidt med ældre spil. Er halvvejs gennem det originale Super Mario Bros. via Wii U virtual console (NES’en er den eneste stationære Nintendo-konsol, jeg ikke ejer) og prøver kræfter med Castlevania Bloodlines på Switch. Førstnævnte er fedt - sidstnævnte måske lidt for svært, men det får et skud eller otte mere for gameplay, musik og stemning generelt er top dollar.