KuvertCyberpunk 2077 Ultimate E...

KuvertNintendo Switch 2: Annonc...

KuvertSplit Fiction udgives på...

KuvertHusk Mario Kart World Dir...

KuvertN-club Streams: Uge 16

KuvertSave & Play-udsalg starte...

KuvertKatana Zero har mere indh...

KuvertMarvel vs. Capcom Fightin...

KuvertStreet Fighter 6 er klar ...

KuvertFysiske Switch 2 Enhanced...

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertNintendo Switch 2

KuvertSwitch 2 - hvilke spil kÃ...

KuvertMario Kart World-tråden

KuvertSwitch 2 - spilrygter og ...

KuvertSpil på vej til Switch 2

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertAlternative nyheder

KuvertSwitch Online

KuvertMetroid Prime 4: Beyond

KuvertSwitch dock sælges

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: TÃ¥ger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08

Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.

[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
AND
AND

515
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4291 - Skrevet 01-02-2025 22:49

^So close! Var det ellers tiden værd? Smiley

BonusNinja
BonusNinja

2479
Level: 5 (Cheep)

1
1ups givet

#4292 - Skrevet 02-02-2025 09:56

Fedt, I har prøvet det. Jeg fik vist kun spillet det en smule i sin tid. Ideen med endnu et OoT sagde mig vist ikke så meget (så jeg ville hellere spille originalen igennem flere gange Smiley )

JOEP
JOEP

85355
Level: 50 (Torizo)

2
1ups givet

#4293 - Skrevet 02-02-2025 10:13

AND skrev:
^So close! Var det ellers tiden værd? Smiley

Haha, det er måske 20 år siden, så det kan jeg slet, slet ikke huske. Smiley

Tror det er rimelig meget samme oplevelse, men hvor enkelte ting er ændret i Dungeons. Tænker det er sundt for garvede spillere at prøve.

AND
AND

515

1
1ups givet

#4294 - Skrevet 06-02-2025 21:48

Ah, men det må jo blive udfordringen, næste gang AND’en får Ocarina-abstinenser Smiley

Lige nu har jeg kastet mig over Rogue Squadron 3 til GameCube.

Spillet fik ret mange hug i sin tid, fordi missionerne uden for cockpittet ikke var alt for vellykkede. Meeeen, når man er forberedt på den klodsede styring til fods, så synes jeg nu alligevel, at det er sjov afveksling.

Er cirka fem-syv missioner inde, har det sjovt og finder de nye missioner forfriskende, fordi de ikke ‘bare’ følger de gamle films plot.

BonusNinja
BonusNinja

2479

1
1ups givet

#4295 - Skrevet 08-02-2025 11:18

Zelda 1 på NÆS. Alle ekstra heart containers er hapset, og jeg er på vej mod dungeon nr. 7. Spillet holder stadig jo :--)

AND
AND

515

1
1ups givet

#4296 - Skrevet 08-02-2025 18:40

Dét gør det! Elsker det spil - men svært uden map pver, hvor man skal bombe usynlige vægge, osv., no? Smiley

BonusNinja
BonusNinja

2479

2
1ups givet

#4297 - Skrevet 09-02-2025 08:52

Jo! Jeg bruger et map denne gang. Så ja, jeg er en rigtig snydebuks! Smiley Ingen grund til at bruge tusind timer på at prøve at bombe alt og brænde alle buske for at finde teh secretz Smiley

Fik i øvrigt prøvet den gratis DKC Returns HD Demo på Switch i går. Sjovt og flot så længe det varer, men nok ikke et spil, jeg kommer til at købe, med mindre det kommer langt ned i pris. Så er jeg nok mere hooked på at anskaffe mig DKC til SNES.

AND
AND

515

1
1ups givet

#4298 - Skrevet 09-02-2025 11:20

^Helt enig - kunne aldrig drømme om at spille Zelda uden et kort over de hemmeligheder der Smiley

God plan! Returns er fedt, men det originale Country er verdensklasse! Smiley

JOEP
JOEP

85355
Level: 50 (Torizo)

2
1ups givet

#4299 - Skrevet 14-03-2025 12:58

Jeg har siden årsskiftet spillet Sea of Stars. Det er ikke det længste spil i verden, men der har alligevel taget mig en hel del tid at nå til spillets afslutning - som jeg er relativt tæt på nu. Jeg har fået åbnet op for sidste dungeon og bruger nu lidt tid på at samle de sidste ting op. Jeg er dog noget træt af, at for at låse op for den sande afslutning, skal man indsamle 60 af en genstand i spillet, som ellers ikke har anden funktion end at blive byttet til noget gear. Nuvel. Det springer jeg nok over, men klarer resten, og så må jeg se den sande afslutning på YouTube.

Spillet er dog udover det en fornøjelse, og jeg har virkelig nydt min tid med det. Historien og figurgalleriet er fængslende, uden at være alt for kompliceret, og verden er rig på liv og indhold, uden man dog føler, at der er for meget. Jeg synes virkelig, Sabotage Studios har ramt en god balance, som gør spillet fedt på langt de fleste punkter. Det skal dog siges, at hvis man elsker at grinde og få sin figur gjort overpowered, så er spillet ikke møntet til dig - det er næsten umuligt at grinde i det. Det gør dog ikke noget, at kampene er lidt udfordrende (jeg har spillet på Normal).

madjor
madjor

552
Level: 17 (Deku Baba)

3
1ups givet

#4300 - Skrevet 19-03-2025 11:25

Jeg har samlet Ori and the Blind Forest op på e-shop på tilbud i sidste uge. Spillet overrasker mig meget positivt. Jeg er gammel fan af Super Metroid og på flere måder minder de lidt om hinanden. Meget charmerede grafik og smuk lydside.
Jeg er godt 7 timer inde i spillet og tager mig god tid at udforske spillets områder. Genbesøger dem ofte, når jeg får en ny egenskab, der muliggør yderligere udforskning. Det er nok denne del der minder mest om Super Metroid.
Har færdiggjort Ginso Tree og den første escape-scene. Heldigvis har spillet en god kontrol, når man skal klare de mange platform-sekvenser hurtigt og med perfekt timing.
Godt jeg også købte efterfølgeren, der også var på tilbud i sidste uge Smiley