Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1859
Online
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#4216 - Skrevet 30-01-2024 03:31

Brian_86 skrev:
Og så skal jeg til at starte op på “spiritfarer”. 😊



^"Spiritfarer" skulle være en ret så magisk tidsrøver!
Er spændt på at læse din mening om det, Brian. Smiley



AND
AND

573
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4217 - Skrevet 10-02-2024 12:47

Netop gennem Arbiters Grounds i Twilight Princess. Genial dungeon!

Det er godt nok en sjov oplevelse, at prøve spillet i den rigtige højre/venstre-‘retning’ til Gamecube (HD-versionen er også korrekt vendt) - har tidligere kun haft Wii-versionen, hvor alting er spejlvendt. Måske er det bare mig, men det FØLES altså som om, det hele fungerer bedre, når spillet vender den tiltænkte vej.

TP er endnu bedre, end jeg husker det - meget anderledes end BotW-stilen, men på mange måder en virkelig cool mere direkte videreførelse af OoT.

Er netop ankommet til Snow Ruins, som - sammen med Arbiters Grounds - er spillets bedste dungeon. De to er i det hele taget nogle af de bedste på tværs af hele Zelda-serien Smiley


AND
AND

573
Offline
Level: 35 (Lakitu)

3
1ups givet

#4218 - Skrevet 24-02-2024 10:18

Så kom AND’en igennem Twilight Princess til Gamecube. Virkelig et godt ‘gammeldags’ Zeldaspil, som tilmed har en rigtig god historie og - uden sammenligning - den bedste companion. Midna er super cool og spiller en helt central rolle i plottet. Super fedt!

Nu har AND’en så kastet sig over det oprindelig Metroid til NES (via Wii U’ens Virtual Console).

Jeg har før prøvet at komme i gang med spillet, men er gået i stå. Denne gang går det bedre, fordi jeg skeler til en guide fra tid til anden. Det er lidt en balancegang, for jeg vil gerne gå på opdagelse, men har brug for en form for fornemmelse af, hvilken retning jeg skal i.

Spillet er super fedt! På samme måde som de oprindelige Mario Bros. og Zelda-spil stadig holder dagen i dag, så synes jeg indtil videre, at det samme gør sig gældende for Metroid, når blot man har en smule moderne hjælpemidler til rådighed til at holde overblikket. Genial stemning og fed progression.

Jeg har indtil videre fundet ice beam, to energy tanks, to missile expansions og er netop nået til den første elevator fra Brinstar til Norfair.


Gamer Sofaen
Gamer Sofaen

40
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#4219 - Skrevet 05-03-2024 08:01

Os gamle N-clubbers tog en omgang Animal Crossing i anledning af udgivelsen af de nye Lego sæt. Det er stadig et klassiks Gamer Sofa afsnit hvor vi snakker gaming nyheder/historier, men det er ren Animal crossing hygge <3

Nogen som vil spille med os en dag, fx i noget Mario Kart? Smiley




AND
AND

573
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4220 - Skrevet 08-03-2024 16:37

Så kom ANDen gennem Metroid til NES.

Jeg endte med at bruge save points, kort, guides og video-demonstrationer for at komme igennem - og det var alligevel rimelig svært! Smiley

Men et fedt spil, og ligesom med de gamle Mario- og Zeldatitler til NES, så er det fedt at se, hvor meget af seriens karakteristika, der faktisk var med helt fra begyndelsen.

Og så tror jeg, at det bliver fedt at spille det igen om lidt tid - denne gang uden guides osv.


Gamer Sofaen
Gamer Sofaen

40
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#4221 - Skrevet 15-03-2024 16:25

Så er vi en lille uges tid fra udgivelsen af det næste "store" spil fra Nintendo: Princess Peach Showtime!

Gamer Sofaen har spillet demoen og har lidt blandede følelser omkring spillet. Det er charmende og nemt at gå til,men der mangler substans for os_rigtige_voksne som godt kan lide lidt udfordring. Bliver spænende at se om vi senere i spillet vil blive ramt af en højere sværhedsgrad ala den vi ser i Mario Wonder og Odyssey fx.

Hvad er jeres forventninger og oplevelser med spillet baseret på demoen vi har adgang til i dag?




AND
AND

573
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4222 - Skrevet 16-03-2024 12:48

Efter at have klaret Metroid til NES, har AND’en kastet sig over en barndomsklassiker: Snowboard Kids til Nintendo 64.

Denne gang er jeg udrustet med en controller pak, som gør det muligt at gemme fremskridtene i single player, så ekstrabanerne kan spilles i multiplayer. Indtil videre har jeg fået den første ekstrabane frem. Den er godt nok svær!

Spillet er til gengæld lige så hektisk og sjovt, som jeg husker det fra de go’e gamle dage. Eneste minus er faktisk, at frameraten dykker ganske væsentligt i multiplayer. Det er irriterende, men ødelægger ikke oplevelsen - modsat fx Perfect Dark, som er næsten uspilleligt i co-op, desværre.


JOEP
JOEP

74315
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#4223 - Skrevet 16-04-2024 09:14

Jeg har langt om længe lagt Tears of the Kingdom fra mig nu efter 130 timers spiltid. Det var en fornøjelse fra start til slut. Er langt fra færdig, men føler jeg har gennemført de mest essentielle elementer i spillet.

Nu har jeg efter lang tids ventet fået startet NieR Automata, og det er først nu jeg indser, at det er udviklet af Platinum. Det er også meget tydeligt meget lig Astral Chain sådan lige umiddelbart, men med elementer fra Bayonetta også. Det skal nok blive godt.


Sillyyy
Sillyyy

2985
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#4224 - Skrevet 16-04-2024 18:24

Nier Automata er en af de spil, jeg ville ønske, at jeg kunne spille for første gang igen. Håber du også får en god oplevelse med det.


FatihB
FatihB

21
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#4225 - Skrevet 17-04-2024 12:44

Persona 5 Royal(75 timer)❤️
Rocket League
Enter the Gungeon

👍😍


Jonezy
Jonezy

4640
Online
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#4226 - Skrevet 17-04-2024 15:06

Unicorn Overlord. Noget af det mest vanedannende jeg længe har spillet. Smiley


AND
AND

573
Offline
Level: 35 (Lakitu)

2
1ups givet

#4227 - Skrevet 24-04-2024 19:24 - Redigeret 24-04-2024 19:25

AND’en har rigtig været i gang!

Siden Snowboard Kids har jeg stiftet lidt bekendtskab med Lylat Wars - pinligt, at jeg har haft det liggende i 20 år og ikke prøvet det! Fedt spil, som stadig holder, men ærgerligt, at man ikke kan gemme runs undervejs i originalen - det er sjældent, at jeg har to timer i streg til at game. Jeg har da klaret det en enkelt gang, men mangler selvfølgelig en masse.

Derudover er min kammesjuk og jeg faret vild i sidste dungeon i det originale The Legend of Zelda. Endnu en tidsløs klassiker. Og så er vi pænt langt i Resident Evil REmake som vi spillet (for anden gang) på Wii.

Og endeligt er jeg selv nået gennem World 4 i Super Mario Wonder. Super fedt spil, som dog tog liiiidt tid om rigtig at fange min interesse.