KuvertWild Hearts S får demo p...

KuvertN-cast #261: Uventet Nint...

KuvertOverblikstrailer for Donk...

KuvertDragon Ball Z: Kakarot-ud...

KuvertMød de kommende Street F...

KuvertBandai Namco holder digit...

KuvertLanceringstrailer for Loc...

KuvertHogwarts Legacy (Switch 2...

KuvertSonc Racing: CrossWorlds ...

KuvertSuper Mario Strikers komm...

KuvertDonkey Kong Bananza

KuvertNintendo Direct

KuvertPokémon Unite

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertSwitch 2 - kan tåle noge...

KuvertFortnite

KuvertSpil på vej til Switch 2

KuvertMario Kart World

KuvertSwitch - spilrygter og sp...

KuvertNintendo Switch

KuvertTilbudstråden

KuvertSwitch dock sælges

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

2651
Level: 5 (Cheep)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

ChiCkenEL
ChiCkenEL

1470
Level: 7 (Korok)

2
1ups givet

#7621 - Skrevet 16-12-2024 16:59 - Redigeret 16-12-2024 17:01

Så er der lige de seneste køb Smiley

• Hogwarts Legacy (PS4)
    Luigi´s Mansion 3 (Adventsgave fra kæresten)
    Everybody 1-2-Switch! (Kæresten købte da det kostede 75 kr i føtex)

Så købte jeg lidt at kærestens lillebror, han har ikke en N64, så hvad skulle han også med det Smiley

• Body Harvest
    International Superstar Soccer 98
    FIFA 99
    The Legend of Zelda: Ocarina of Time
    Donkey Kong 64
    Olympic Hockey '98
    Wave Race 64
    GoldenEye 007
    F-1 World Grand Prix
    Lego Racers

Dead-Cheese
Dead-Cheese

2960
Level: 25 (Kokiri)

2
1ups givet

#7622 - Skrevet 13-03-2025 23:15 - Redigeret 14-03-2025 06:32

Jeg har lige fået et flip med controllere og computer udstyr.
Det kommer sig af jeg så denne video:

... Den er lidt lang, men forslagene og forklaringerne dertil er gode. Det er et kig værd, hvis man går op i sin controller.
Der er lidt fejl information med 8bitDo Ultimate 2C Wireless. Der nævnes at den ikke har analoge triggers. Det er korrekt, hvis de anvendes i bluetooth indstilling. Anvender man kabel eller 2.4g (dongle), så har den analoge triggers.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg er vild med udvalget, og jeg er ret opsat på at kunne få controllere i høj kvalitet, og i høj grad uden drift. Mit mål er at få Hall effect controllere, hvor det kan lade sig gøre.

Jeg har været ude at skaffe mig en masse controllere jeg vil afprøve.
8bitDo Ultimate 2C:
Jeg tror jeg kommer til at bruge den rigtig meget. Det er pt. blevet min default PC controller.

Retro Figthers Defender:
En rigtig lækker PS1/2/3 controller. Jeg kunne godt se den blive min nye primær controller på de systemer.

Gamesir Kaleid Flux:
Meget lækker controller, som føltes som den er på lige fod med 8bitDo Ultimate 2C og Xbox series X controller.

Xbox series X controller:
Gamle trofaste. Der ved man hvad man får.

Geeks & Freaks Gamecube controller:
Nok controlleren med den mindste wow faktor, men et budgetvenlig alternativ til en Nintendo's egen.

8BitDo GBros.:
En god dongle til GC controllere.

3DConnexion 3DX-700059:
Teknisk set har jeg fået den, men den er også lige kommet ind. Jeg har ikke leget meget med den. Faktisk har jeg lidt svært ved at vende mig til den. Men jeg kan se hvorfor nogen kan lide den slags.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og så ville jeg have et fuldt NES/Famicom tastatur setup Smiley
8BitDo Retro Keyboard - 8BitDo Retro Numpad - 8BitDo N30 Mouse

BonusNinja
BonusNinja

2651
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#7623 - Skrevet 14-03-2025 12:19

Wauw, mange lækkerier dér o_O Håber, du engang vil komme med en lille update på nogle af tingene - særligt 8bitdo retro-dimserne. Jeg har været helt vild efter at anskaffe mig et setup med NES/Famicom, og først nu har jeg fundet ud af, at man rent faktisk kan få tastaturet i nordisk udgave! Aner ikke, hvad jeg skal bruge det til, men jeg overvejer at købe det nu Smiley

Jeg har lige købt Super Mario Wonder (Switch) ifm. Mar10 i e-shoppen. Tak til KJ85 for at gøre opmærksom på tilbuddet.

Dead-Cheese
Dead-Cheese

2960
Level: 25 (Kokiri)

1
1ups givet

#7624 - Skrevet 29-03-2025 01:33

8BitDo Retro Keyboard & 8BitDo Retro Numpad
Tastaturerne er i en høj kvalitet. De klikker behageligt.
Jeg kan godt lide at have dem samlet eller splittet, afhængigt af hvad jeg laver. Derfor er det ret nice at de magnetisk klikker sammen. Det er ikke stærkt, så de er supper nemme at skille igen.
Jeg bruger pladsen fra numpad til at sidde mere tæt med musen.
"A"/"B" knapperne der har erstattet "Print"- og "FN"-knapperne på et traditionelt tastatur, har jeg ikke rigtig fået brugt. Ligeledes har jeg ikke fået brugt de eksterne macro knapper. Det kommer måske en dag.

Man skal lige være opmærksom på at et setup som dette kan kræve mange USB porte. 2 til hver dongle, og 2 til hvert opladningskabel. Man kan undvære dongle, og et kabel. Bluetooth fungerer fint på tastaturerne. Jeg bruger selv bluetooth og dongle til at skrifte mellem min arbejdscomputer og hjemmecomputer. De holder ret godt strøm. Numpad viser praktisk hvor meget strøm den har ved opstart. Tastaturet derimod.. Der skal man bare vide.

8BitDo N30 Mouse
Den er ikke specielt god eller behagelig. Jeg vil sige at den er bedre at holde på end jeg forventede, men jeg forventede ikke meget. Det er mest til hvis man vil fuldende looket.
Man kan dog bruge den som controller i programmer som RetroArch. Hvilket er nice.

3DConnexion 3DX-700059
Jeg blev nødt til at afinstallere driveren til denne. Den forstyrrede Steam og en flok spil. Den registres som controller.
Også selvom den er slukket, og dens USB dongle er taget ud af computeren. Det er desværre mest et arbejdsværktøj, som ikke kan bruges i et gamer setup.

Geeks & Freaks Gamecube controller:
Controlleren har et identisk, eller nær identisk mold til original controlleren. A, B, X & Y føltes mere snappy. Hvis vi sluttede her, så ville det være den måske bedste GC controller jeg har prøvet. Men nej. Start knappen er det eneste de har gjort helt anderledes. Og på ingen måde der minder om god. Den er blød, og føltes som en bussemand. Dertil er der 2 identisk ulækre knapper ved siden af. En Turbo og Slow knap. De er den værste form for knapper af denne slags. De prøver at bruge pause til at emullere slowdown. Det er jævt træls at de sidder hvor de gør. Det er meget nemt at komme til at trykke forkert.
Men hvis man kan leve med en uduelig start knap, er det et seriøst god deal.

JOEP
JOEP

87497
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#7625 - Skrevet 31-05-2025 15:05

Min store dreng har brugt over 6 t på Dragon Ball Z: Kakarot-demoen over de seneste par uger. Nu er spillet på tilbud til 62 kr., så valgte at købe det til ham. Spændende om han kan holde ved og gennemføre det. Ellers vil jeg nok prøve det lidt.