Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55
Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign.
Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.
------
Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.
#7621 - Skrevet 16-12-2024 16:59 - Redigeret 16-12-2024 17:01
Så er der lige de seneste køb
Hogwarts Legacy (PS4)
Luigi´s Mansion 3 (Adventsgave fra kæresten)
Everybody 1-2-Switch! (Kæresten købte da det kostede 75 kr i føtex)
Så købte jeg lidt at kærestens lillebror, han har ikke en N64, så hvad skulle han også med det
Body Harvest
International Superstar Soccer 98
FIFA 99
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Donkey Kong 64
Olympic Hockey '98
Wave Race 64
GoldenEye 007
F-1 World Grand Prix
Lego Racers
#7622 - Skrevet 13-03-2025 23:15 - Redigeret 14-03-2025 06:32
Jeg har lige fået et flip med controllere og computer udstyr.
Det kommer sig af jeg så denne video:
... Den er lidt lang, men forslagene og forklaringerne dertil er gode. Det er et kig værd, hvis man går op i sin controller.
Der er lidt fejl information med 8bitDo Ultimate 2C Wireless. Der nævnes at den ikke har analoge triggers. Det er korrekt, hvis de anvendes i bluetooth indstilling. Anvender man kabel eller 2.4g (dongle), så har den analoge triggers.
Jeg er vild med udvalget, og jeg er ret opsat på at kunne få controllere i høj kvalitet, og i høj grad uden drift. Mit mål er at få Hall effect controllere, hvor det kan lade sig gøre.
Jeg har været ude at skaffe mig en masse controllere jeg vil afprøve. 8bitDo Ultimate 2C:
Jeg tror jeg kommer til at bruge den rigtig meget. Det er pt. blevet min default PC controller.
Retro Figthers Defender:
En rigtig lækker PS1/2/3 controller. Jeg kunne godt se den blive min nye primær controller på de systemer.
Gamesir Kaleid Flux:
Meget lækker controller, som føltes som den er på lige fod med 8bitDo Ultimate 2C og Xbox series X controller.
Xbox series X controller:
Gamle trofaste. Der ved man hvad man får.
Geeks & Freaks Gamecube controller:
Nok controlleren med den mindste wow faktor, men et budgetvenlig alternativ til en Nintendo's egen.
8BitDo GBros.:
En god dongle til GC controllere.
3DConnexion 3DX-700059:
Teknisk set har jeg fået den, men den er også lige kommet ind. Jeg har ikke leget meget med den. Faktisk har jeg lidt svært ved at vende mig til den. Men jeg kan se hvorfor nogen kan lide den slags.