KuvertN-cast #226: Luigi’s Ma...

KuvertLanceringstrailer for Arr...

KuvertLEGO Mario & Yoshi afslø...

KuvertSNK vs. Capcom: SVC Chaos...

KuvertLanceringstrailer for Bo:...

KuvertNy trailer for Sonic x Sh...

KuvertLanceringstrailer for Nin...

KuvertNintendo afslører horror...

KuvertPrøv Mario + Rabbids Spa...

KuvertBasketball kommer som gra...

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertSwitch - spilrygter og sp...

KuvertSplatoon 3

KuvertFortnite

KuvertLegend of Zelda: Echoes o...

KuvertMetroid Prime 4: Beyond

KuvertSuper Mario Run

KuvertTetris 99

KuvertDit seneste køb

KuvertTilbudstråden

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

KuvertK> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
Marddos91
Marddos91

1337
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#4231 - Skrevet 11-05-2024 15:29

På det seneste har jeg spillet et par timers Dead Island 2 på Xbox, men har nu af to omgange - efter ca. en halv times spil - fået det utroligt dårligt og været nødt til at slukke og lægge mig.

Det er lidt ligesom, jeg før har oplevet med Doom Eternal og det helt gamle Wolfenstein. Bliver nærmest køresyg af at sidde og spille, så jeg tror, at jeg må acceptere, at jeg bare ikke skal spille Dead Island 2 færdigt, hvor meget det end piner mig Smiley

Min lyst til at game har virkelig taget et stort slag af det her, synes jeg. Kan slet ikke overskue at sidde og skulle have det sådan her igen og der er så mange spil, jeg skal - og vil - have spillet Smiley


AND
AND

688
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4232 - Skrevet 11-05-2024 16:49

^Hvis det ikke er en fed oplevelse, er det ikke tiden værd - videre til det næste spil! Håber det bliver en sjovere oplevelse Smiley


JOEP
JOEP

77007
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#4233 - Skrevet 11-05-2024 16:56

Jeg oplevede også køresyge, da jeg spillede Talos Principle på Switch sidste år. Lagde det helt væk. Det er sjovt, for kan Google mig til, at andre også oplever det, men har aldrig før oplevet det i spil. Det må være alderen, der trykker. (Er også utroligt dårlig til at håndtere ting, der drejer rundt, det kan fuldkomment ødelægge de efterfølgende par timer.)




AND
AND

688
Online
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4234 - Skrevet 27-05-2024 19:21 - Redigeret 27-05-2024 19:32

AND’en har foreløbigt opgivet Final-final Challenge i Wonder og er endelig - ENDELIG! - gået i gang med Metroid Prime Remastered. Det spil ser ud, som originalen huskes gennem min nostalgi-hjerne - Nøj, det er flot!

Jeg spiller med de originale GC-controls og skulle lige vænne mig til, at knapperne sidder eller føles lidt anderledes på min Pro controller. Fyrede missiler af, hver gang jeg skulle i morph ballSmiley

Spillet er lige så genialt, som jeg husker det fra sidste gennemspilning på Gamecube. En tidløs klassiker - intet mindre! Især atmosfæren på Tallon Overworld er helt uforlignelig.

Er så nået til Omega Pirate - den dude er lige så træls, som jeg husker den!


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7758
Offline
Level: 18 (Twhomp)

2
1ups givet

#4235 - Skrevet 27-05-2024 23:15

Jeg mindes også, at gensynet med save-systemet var noget slående. Jeg havde simpelthen fortrængt, hvor konsekvent og undertiden afstraffende, det var. I sin tid tog man det jo som en selvfølge - ingen "checkpoints", og selvfølgelig reloader den bare sidste save, når man dør. I dag fremstår dén "klassiske oplevelse" jo hårdere end middel. Det var egentlig en meget sjov afveksling fra moderne spil, følte jeg .. Smiley

Det sjove er, at man jo samtidig kan designe deaths til at være konstruktive, uden at de indebærer stakes - eks. i Celeste. Sådan er der jo nuancer i alt.


JOEP
JOEP

77007
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#4236 - Skrevet 07-06-2024 09:53

Jeg fik gennemført Ending B i NieR: Automata i går. Jeg er stadig forvirret, men det lader jo til, at der er mere til historien end først antaget. Jeg synes dog, at det er en træls måde historien er serveret på, og anden gennemspilning her gav ikke nok variation ift. første. Jeg håber at tredje og sidste rigtige slutning er formidabel, for vil nok mene, at jeg er skuffet over spillet. På det gameplay-mæssige plan er det altså ret kedeligt med en grå og kedelig verden. Historien er interessant, og hvis mine antagelser holder er det en ret unik måde at bruge spilmediet til at fortælle den på. Det fortjener en del ros.


Sillyyy
Sillyyy

3425
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#4237 - Skrevet 14-06-2024 14:24

Jeg er enig. Husker også Ending B som værende den mindst gode og ikke super exciting at komme igennem. Tredje gang er anderledes og spændende, håber du bliver ved. Smiley


AND
AND

688
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4238 - Skrevet 16-06-2024 12:23

AND’en er gennem Metroid Prime Remastered, som var et virkelig glædeligt gensyn med en af mine absolutte favoritter. Endte med 89% items og lidt højere på scans. De items er godt nok svære at finde, men så er der jo en undskyldning for at samle spillet op igen.

Nu har jeg (endelig) taget mod til mig og startet Tears of the Kingdom op. Er gennem intro-øen - lidt tungere start end BotW, men forhåbentlig åbner spillet sig mere op nu Smiley


AND
AND

688
Online
Level: 35 (Lakitu)

2
1ups givet

#4239 - Skrevet 22-06-2024 09:41 - Redigeret 22-06-2024 09:43

AND skrev:…men forhåbentlig åbner spillet sig mere op nu Smiley



Oooog det gjorde det så! Smiley

Er nået til Rito Village efter lidt huleudforskning og cirka 14 shrines. Nu begynder det for alvor at føles som Zelda igen - og jeg er ret imponeret over, hvor meget holdet bag alligevel har ændret i Hyrule i forhold til Breath of the Wild.

Indtil videre føles Tears of the Kingdom på alle måder, som et selvstændigt spil og ikke det DLC, jeg lidt havde frygtet, da det kom frem, at spillet foregår i samme verden som BotW.


AND
AND

688
Online
Level: 35 (Lakitu)

5
1ups givet

#4240 - Skrevet 11-07-2024 20:10 - Redigeret 11-07-2024 20:11

AND’en er gennem første dungeon i Tears of the Kingdom. Nu fumler jeg rundt mellem Kakariko og Hateno.

Ved siden af spiller jeg Donkey Kong Country 2: Diddy’s Kong Quest. Fedt spil, som jeg har klaret før, men gerne ville genbesøge for at se, om det faktisk er så godt, som mange siger (har nemlig altid selv bedst kunnet lide originalen).

Derudover er jeg og en kammerat kommet gennem The Legend of Zelda til NES (via Collector’s Edition til Gamecuben). Elsker det spil! Vi har også kastet os over Mystical Ninja: Starring Goemon 2 til N64 - wow, det spil er svært! Og endelig har vi fået Helmet Key i Resident Evil ReMake på Wii - endnu en tidsløs klassiker med den vildeste stemning! Smiley


powerfull499
powerfull499

52
Offline
Level: 18 (Twhomp)

3
1ups givet

#4241 - Skrevet 14-07-2024 11:46 - Redigeret 14-07-2024 11:47

Jeg har gennemført Super Mario Galaxy med min 2-årige datter. Det tog et par måneder at komme igennem, da min datter kun synes det er spændende maks 1 bane! Spillet holder i dag! Er ret imponeret over physics i spillet med tyngdekraften. Ærgerligt at 2'eren ikke var med i bundlen 'Super Mario 3D All-Stars'.
Vi gik herefter i gang med Super Mario 64. Har forsøgt en måneds tid, men desværre har jeg måtte opgive, da min datter ikke bliver fanget af den gamle grafik og efterhånden lidt janky kameravinkling.

Er derfor gået i gang med Kirby and the Forgotten Land: Et spil jeg hurtigt lagde på hylden i sin tid, da jeg synes det var kedeligt nemt. Nu er det dog perfekt. Regner med at vi får det gennemført i løbet af de næste 1-2 måneder. Grafikken er helt fantastisk,- måske næsten noget, man kunne se på en PS4! De har virkelig økonomiseret godt med Switchens begrænsede specifikationer. Men det kan selvfølgelig også være, at jeg er biased, fordi jeg har været vant til at se på gammel grafik fra All-Stars.


Benno
Benno

450
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#4242 - Skrevet 21-07-2024 00:12

powerfull499 skrev:
Jeg har gennemført Super Mario Galaxy med min 2-årige datter. Det tog et par måneder at komme igennem, da min datter kun synes det er spændende maks 1 bane! Spillet holder i dag! Er ret imponeret over physics i spillet med tyngdekraften. Ærgerligt at 2'eren ikke var med i bundlen 'Super Mario 3D All-Stars'.
Vi gik herefter i gang med Super Mario 64. Har forsøgt en måneds tid, men desværre har jeg måtte opgive, da min datter ikke bliver fanget af den gamle grafik og efterhånden lidt janky kameravinkling.

Er derfor gået i gang med Kirby and the Forgotten Land: Et spil jeg hurtigt lagde på hylden i sin tid, da jeg synes det var kedeligt nemt. Nu er det dog perfekt. Regner med at vi får det gennemført i løbet af de næste 1-2 måneder. Grafikken er helt fantastisk,- måske næsten noget, man kunne se på en PS4! De har virkelig økonomiseret godt med Switchens begrænsede specifikationer. Men det kan selvfølgelig også være, at jeg er biased, fordi jeg har været vant til at se på gammel grafik fra All-Stars.



Vildt du kan få din datter til at spille, min egen er selv 2,5år og hun gider ikke mere end 20-30 sekunder med Super Mario Wonder. Så er hun videre til dukker og jeg ved ikke hvad Smiley


Sillyyy
Sillyyy

3425
Online
Level: 17 (Deku Baba)

2
1ups givet

#4243 - Skrevet 22-07-2024 18:30

Jeg har spillet og gennemført Xenoblade Chronicles DE til Switch for første gang denne måned. Det er en serie jeg har hørt en masse godt om, siden det første spil kom til Wii, men jeg er altid lidt tilbageholden over for spil, der er meget lang tid om at komme igennem. Heldigvis blev jeg hurtigt fanget af historien, spillet er stort og flot for at være et Wii-spil, combat mindede om FF14 Online, så det var nemt at forstå. Det tog 80 timer at gennemføre inkl. en masse sidequests, det var en god oplevelse hele tiden. Det er et af mine yndlingsspil og jeg har købt Xenoblade 2 og 3 allerede.