Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Pokémon GO

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 09-12-2011 23:29 - Redigeret 11-05-2012 17:49

.

AND
AND

568
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 10-12-2011 00:47

Jeg vil gerne lige i denne forbindelse understrege at der ikke er tale om et personangreb - jeg skriver udelukkende med henblik på at farve debatten Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 10-12-2011 00:49 - Redigeret 10-12-2011 00:50

AND >> Jeg er stærkt uenig i, at det er de samme to-tre punkter, der bliver diskuteret. Prøv at kig Skyward Sword igennem. Der bliver diskuteret alt fra fjendedesign, artstyle, udviklingstilgang, content, historie, musik, kontrol, mellemsekvenser, dialog, lydeffekter og hvad ved jeg. At der ofte bliver draget de samme konklusioner i forhold til, hvorfor Zelda-serien ikke udvikler sig er så en anden ting.

Og jeg er godt klar over, at dit indlæg ikke var et personangreb - og hvis det var, så kunne jeg godt klare det. Smiley Der er bare nogle, der kommer herind fra tid til anden og kun vil kommentere på kritikken, fremfor at komme med sin egen dagsorden.


AND
AND

568
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 10-12-2011 01:04

Godt lige at få dét på det rene - personangreb hører ingen steder hjemme, hvis du spørger migSmiley

Jeg kan godt se hvad du mener; debatten i Skyward-emnet udvikler sig, og det er kun glædeligt selvom kritikken er hård. Men jeg vil stadig fastholde at de samme argumenter, og her tænker jeg som sagt hovedsageligt på scripting og manglende content, går igen i rigtig mange forskellige tråde. Der er en tendens til at Anouma (staves han sådan?) bliver involveret i nogle ret langt ude postulater som ligger i direkte relation til disse kritikpunkter (dog uden at være saglige) og det er sådan set også i orden. Det er bare en smule anstrengende at observere, da det bidrager til en meget ensporet og til tider meget snævert synet debat, som kunne være langt mere farverig, hvis de samme pointer ikke gennemsyrede debatten på samme måde. Igen, Skyward Sword-emnet overlevede og udviklede sig og blev rigtigt spændende, men samtidig var de holdninger som bliver præsenteret i de givne argumenter stadig meget toneangivne for resten af debatten og det kan altså godt virke både afskrækkende og intimiderende.

- men igen; jeg vil altså gerne opfordre til at debatten i højere grad bliver varieret, gerne i stil med Skyward-tråden, omend min ønske-debat naturligvis er mere farverig og ikke kun negativ - men det er et holdningsspørgsmål og har jo som sådan ingen relevans i denne sammenhængSmiley


Sillyyy
Sillyyy

2980
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 10-12-2011 01:07

Det er ikke det, at I er kritiske, som er mit problem med jer. Men løsningen på problemet er, at I holder det til sit eget sted, i sit eget emne.
Det var fint da du oprettede en "3DS Appreciation" tråd til os, som værdsætter dagens Nintendo, så I kunne tage diskussionerne på siden. Men set tilbage, så burde du have oprettet en "Negativation" tråd til jer, der ikke værdsætter dagens Nintendo, så N-club stadig kunne være det danske Nintendo community.

Det er rigtigt, at der er kommet nye til, som gerne vil udtrykke deres frustrationer over Nintendo. - Men det er på bekostning af, at andre forlader siden.


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 10-12-2011 01:09

Var det virkelig nødvendigt med en opsummering af Alexanders meninger i form af en artikel, meget apropos diskussionen om hvorvidt det er det samme der dukker op i flere emner?


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 10-12-2011 01:12 - Redigeret 10-12-2011 01:13

Amber >> Hvem er det, der har forladt siden? Da jeg startede her i 2010 var siden ekstrem død.

Eagle >> Angående artiklen: Så vidt jeg ved har jeg ikke nævnt brand-involvering herinde før? I øvrigt valgte jeg at gøre det til en artikel, så den ikke fylder i Zelda-tråden - det er blevet efterspurgt af mange.


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 10-12-2011 01:13

Det har du helt ret i, men dine kritikpunkter og den overordnede konklusion er jo stort set det samme som du allerede har nævnt 100 gange.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 10-12-2011 01:15

Ingen tvinger dig til at læse min artikler. Og hvis du ønsker at skrive artikler med andre holdninger, så er du meget velkommen. Smiley


HGC
HGC

7036
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 10-12-2011 01:16

I det mindste er der ikke i artiklen hård sarkasme og irriterende udtryk som "LOL" og "lamt" i hver anden linje Smiley


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 10-12-2011 01:18 - Redigeret 10-12-2011 01:18

Alexander Brock Petersen skrev:
Ingen tvinger dig til at læse min artikler. Og hvis du ønsker at skrive artikler med andre holdninger, så er du meget velkommen. Smiley



At sige at jeg kan lade være med at læse det er vist at gå udenom kernen på hvad der bliver diskuteret. Jeg kunne også bare lade være at besøge siden. Og igen så handler det jo ikke om hvorvidt kritikken er retfærdiggjort eller ej, det er ikke der problemet ligger - går du fuldstændig uden om ANDs indlæg?


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 10-12-2011 01:20 - Redigeret 10-12-2011 01:20

Slet ikke. Men AND kan ikke bestemme, hvordan jeg skal anskue verden. Men det er jo heller ikke det, han vil.

Der bliver efterspurgt, at tingene bliver delt op. Nu har jeg skrevet en artikel om et emne, jeg har gået og tænkt på længe. Hvis ikke I kan lide det, så lad være med at læs den. Jeg har virkelig svært ved at se, at det skulle være et problem. Smiley


Sillyyy
Sillyyy

2980
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 10-12-2011 01:23

Alexander Brock Petersen skrev:
Amber >> Hvem er det, der har forladt siden?


Helt konkret kan jeg ikke svare på det. Mener dog at nogen har skrevet, at de fremover benytter internationale Nintendo communities frem for N-club, da siden ikke mere henvender sig til dem. Personligt er jeg her stadig fordi de dedikerede tråde er ved at komme nu, så det er mindre belastende at være medlem herinde nu, end det var tidligere. (:


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 10-12-2011 01:26

Tja, der må jo være et problem, ellers ville diskussionen ikke være her. Jeg skal ikke kunne hævde at sætte en finger på præcis hvad det er, jeg kan bare nævne, at jeg også synes det er en smule belastende at se de samme argumenter og (til tider hånende) kritik som jeg har set alle mulige andre steder.

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at svare på emnet, men at smide netop den artikel op lige efter nogle af de problemstillinger som der er blevet snakket om i dette emne må da siges at være nærmest... respektløst? Det er et lidt hårdt ord, men det betyder vel, at man er lidt ligeglad med hvad folk bliver irriteret over.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 10-12-2011 01:31 - Redigeret 10-12-2011 01:32

Eagle >> Når jeg skriver artikler, er det fordi jeg har en pointe, som jeg mener er væsentlig og ikke fordi jeg er ude på at genere nogen.

Derudover opfylder artiklen jo netop to af de ønsker, som er blevet opstillet herinde: Kritik skal fremgå tydeligt i opdelte sektioner og ingen LOL-slang.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 10-12-2011 01:50 - Redigeret 10-12-2011 01:59

Jeg har oprettet emnet "Nintendo kritik", hvor generel kritik kan postes. Forhåbentligt kan det samle noget af kritikken.

Men når det er sagt, betyder det altså ikke, at kritikere så ikke må poste i andre tråde. Smiley

EDIT: Jeg lavede også lige et "Nintendo ros", hvor man spontant kan komme med noget positivt, hvis man ønsker. Smiley