Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 09-12-2011 23:29 - Redigeret 11-05-2012 17:49

.

Jaksen
Jaksen

2
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 10-12-2011 08:19 - Redigeret 10-12-2011 08:20

Amberrr skrev:

Oni Nick skrev:
Igen, jeg har aldrig kritiseret dem der spiller og kan lide Nintendos nye spil.


Det er jeg heller ikke i tvivl om, men det kommer for mig til at fremstå sådan. Jeg vil ikke logge ind på et kristent community og ved enhver anledning fortælle dem, hvorfor Gud er forkert, og have dem til at bevise det modsatte...

præcis! Det var lige det jeg har prøvet at sige mange gange. Well put. Smiley


0
0

0
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 10-12-2011 09:06

Man sover en nat, og vågner op til dette Smiley

Jeg synes at det er megafedt at enkelte personer kommer med en tilpas mængde negativ kritik af både Zelda og Nintendo. Ellers var dette forum dødt. Helt sikkert.

Hvis I er så trætte af kritikken, så svar igen på den?


AND
AND

568
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 10-12-2011 10:31 - Redigeret 10-12-2011 10:36

Alexander Brock Petersen skrev:
Jeg har oprettet emnet "Nintendo kritik", hvor generel kritik kan postes. Forhåbentligt kan det samle noget af kritikken.

Men når det er sagt, betyder det altså ikke, at kritikere så ikke må poste i andre tråde. Smiley

EDIT: Jeg lavede også lige et "Nintendo ros", hvor man spontant kan komme med noget positivt, hvis man ønsker. Smiley



Jeg vil lige understrege - igen - at det på ingen måde er meningen at n-club skal fyldes op med censur. Enhver bruger skal have lov til at forholde sig kritisk såvel som positivt, til ethvert emne og i enhver debat.

Det jeg efterlyser er at man samtidig forholder sig konstruktivt til det givne emne og dette kræver at man i et vist omfang tilføjer noget nyt og går ind i debatten på de tematiske præmisser som grundlæggende er stillet op.

Jeg synes at det er et godt initiativ med oprettelsen af de indlæg, Alex - men det var aldrig hensigten, fra min side, at diktere hvor man må kritisere og hvor man ikke måSmiley

Galactico skrev:
Jeg synes at det er megafedt at enkelte personer kommer med en tilpas mængde negativ kritik af både Zelda og Nintendo. Ellers var dette forum dødt. Helt sikkert.

Hvis I er så trætte af kritikken, så svar igen på den?



Jeg tror lidt at debatten her går på, at nogle brugere (mig selv inklusiv) føler at vi allerede har forholdt os til den specifikke kritik en eller flere gange og derfor efterlyser noget nyt (ikke nødvendigvis fra de samme personer, vi kan jo godt bidrage selv!) som ikke bliver ledt tilbage på samme emne.

Jeg går simpelthen ikke ind for antagelsen om, at n-club ville være gået død, hvis ikke Zelda-kritikken med næsten identisk udgangspunk, blev taget op hele tiden. Mit grundlæggende argument er derimod at undladelsen ville give mere plads til at emner kunne udfolde sig i andre retninger, kritiske såvel som positive, og derved skabe et mere varieret og farvet diskussionsforum, for nu at bruge lidt store ord Smiley


0
0

0
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 10-12-2011 10:45

Jeg mente nu ikke kun Zelda kritikken. Jeg mente mere generel kritik af Nintendo har gjort at brugerne af dette forum har vågnet op indenfor det sidste halve år.

Og nu skriver du så at I efterlyser noget nyt, men jeg mener at Alexander og co. har ret til deres kritik. De elsker jo Zelda (og Nintendo), men ikke den drejning tingene har taget, og de vil jo bare gerne back to the basics.

Forestil dig, at når I skriver at Zelda er så godt, at de nye Mario spil er så gode, osv. Så er det netop det samme de hører i deres øre, som I gør når der kommer kritik. Den går altså begge veje Smiley


AND
AND

568
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#35 - Skrevet 10-12-2011 10:49

Galactico, prøv lige at læse mine tidligere pointer; jeg ønsker mig netop ikke at kritikken skal høre op, jeg ønsker mig at den skal udvikle mig, for jeg gider ikke at forholde mig til de samme punkter hele tiden - dét ville jo netop føre til at jeg ville gentage mine egne pointer hele tiden og det er jo netop, som du selv er inde på, lige så træls.


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#36 - Skrevet 10-12-2011 13:53

Jeg har fået (sikkert forkert) en mistanke om at man her på siden endelig må svine nye spil og Nintendo generalt fordi det er helt i orden da de ikke er helt som de var engang men hvis man udtrykker at man er rigtig glad for fx det nye Zelda og Nintendo i dag ja så er man heelt forkert på den. Altså det virker som om det ikke er tilladt at være glad uden at man skal sables ned med LOL, FAIL og LAME konstant.



Abild
Abild

7
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 10-12-2011 13:57

chessr skrev:
Jeg har fået (sikkert forkert) en mistanke om at man her på siden endelig må svine nye spil og Nintendo generalt fordi det er helt i orden da de ikke er helt som de var engang men hvis man udtrykker at man er rigtig glad for fx det nye Zelda og Nintendo i dag ja så er man heelt forkert på den. Altså det virker som om det ikke er tilladt at være glad uden at man skal sables ned med LOL, FAIL og LAME konstant.



Så i bund og grund er det sprogtonen, det handler om? Jeg har selv svært ved at se problemet med "den samme kritik", da jeg egentlig synes, at den varierer fint - hovedpointen ændrer sig bare ikke (af gode grunde).
Men hvis det er tonen, så kan jeg måske godt forstå det. Nick skriver i hvert fald en smule aggressivt til tider - i min opfattelse - men det arbejder han vist på haha Smiley


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#38 - Skrevet 10-12-2011 19:35

Det virker som om nogle tager kritikken af Nintendo meget personligt.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#39 - Skrevet 10-12-2011 20:02 - Redigeret 10-12-2011 20:06

Amberrr skrev:
Det er jeg heller ikke i tvivl om, men det kommer for mig til at fremstå sådan. Jeg vil ikke logge ind på et kristent community og ved enhver anledning fortælle dem, hvorfor Gud er forkert, og have dem til at bevise det modsatte, selvom jeg ikke går ind for det synspunkt på nogen måde.


Synes ikke at brugerbasen på et gaming-forum kan sammenlignes med en religiøs gruppe. Her skulle der gerne være plads til diskussion og forskellige holdninger, hvor der i religiøse grupper typisk er en konsensus, som er den eneste rigtige. Læg mærke til, at Brock og Oni Nick også er Nintendo-fans, og derfor må siges at høre hjemme her på en Nintendo-fanside. De er bare utilfredse med mange af de ting, Nintendo laver for tiden. At de så åbenbart er de eneste, der har lyst til at snakke om deres meninger (undtagen tilfælde hvor folk gerne vil snakke om deres meninger om Brock og Oni Nicks meninger), er ærgerligt, for det giver et indtryk af, at sådan mener folk på denne side bare.

Som nogen nævnte er det dog også uheldigt, at Brock prøver at latterliggøre ting, andre holder af, ved at kalde dem "LOL" og "FAIL" og "LAME" i stedet for at komme med saglig kritik (som han ellers plejer at gøre).


AND
AND

568
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#40 - Skrevet 10-12-2011 20:47

Jonas skrev:
At de så åbenbart er de eneste, der har lyst til at snakke om deres meninger (undtagen tilfælde hvor folk gerne vil snakke om deres meninger om Brock og Oni Nicks meninger), er ærgerligt,



Jonas, det er da noget totalt vrøvl...


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#41 - Skrevet 10-12-2011 20:50

^ Tænkte nøjagtig det samme.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#42 - Skrevet 10-12-2011 21:17

Æhj, overdrivelse fremmer forståelsen. Der er ingen tvivl om, at Oni og Brock er nogen af dem der skriver mest, og før Brock kom til og begyndte at snakke om Nintendo og Zelda, var der ret dødt her på siden. Det er heller ikke løgn, at det har affødt mange diskussioner om Brock og hans kritiske syn på Nintendo.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#43 - Skrevet 10-12-2011 22:07

Der har været nogen rigtige fede diskussioner Smiley
Det er dog ikke sådan at alle elsker Nintendo og elsker alt hvad de laver og forguder dem, lige bortset fra de 2 du nævner. Undertegnede er begejstret for nogen ting Nintendo har lavet og andre ting er jeg mindre begejstret for Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#44 - Skrevet 11-12-2011 00:32

Jonas skrev:
Som nogen nævnte er det dog også uheldigt, at Brock prøver at latterliggøre ting, andre holder af, ved at kalde dem "LOL" og "FAIL" og "LAME" i stedet for at komme med saglig kritik (som han ellers plejer at gøre).


Skal nok prøve at kontrollere mine LOL's, selvom det altid er et udtryk for situationen (ofte Nintendos stupide handlinger).


Gradius
Gradius

22
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#45 - Skrevet 11-12-2011 01:28

LOL Du bare løs Smiley !!!