Skrevet 11-10-2011 16:10 - Redigeret 24-03-2013 22:09
.#556 - Skrevet 02-01-2012 15:51
Glæder mig pænt meget til at læse din anmeldelse! Godt gået med nye anmeldelser (men troede egentlig ikke vi ville lave disse mere?)#557 - Skrevet 02-01-2012 15:56
Hoho, jeg forudser masser af kritik og diskussion! Jeg sidder klar med mine popcorn#558 - Skrevet 02-01-2012 15:59
Jaksen skrev:
Glæder mig pænt meget til at læse din anmeldelse! Godt gået med nye anmeldelser (men troede egentlig ikke vi ville lave disse mere?)
Anmeldelser fra redaktionen vil ikke være en del af N-club 4, når det lanceres.
Inden den beslutning blev taget, udviklede vi dog en ret spændende ny skabelon. Den nye anmeldelse vil bygge på dele af den (af tekniske årsager kan alt ikke komme med).
#559 - Skrevet 02-01-2012 18:45
Abild skrev:
Hoho, jeg forudser masser af kritik og diskussion! Jeg sidder klar med mine popcorn
Tjeh. Jeg mente det faktisk bogstaveligt. Glæder mig til at læse den. Selvom jeg ikke vil være enig med alt (antageligt), så er det nok i det store og hele fint dækkende.
#561 - Skrevet 06-01-2012 11:36
Super Mario 3D Land Super Play Movie: Vol. 1#562 - Skrevet 06-01-2012 11:49
Zomg Nintendo opfordrer til at spille på andre måder, end det var tiltænkt?#563 - Skrevet 06-01-2012 11:57 - Redigeret 06-01-2012 11:59
De gjorde det også med NSMBW.#564 - Skrevet 06-01-2012 12:08
Skyward Sword har en Gossip Stone i Skyloft, hvor man kan få hints eller sådan. Jeg har ikke selv snakket med den for at undgå eventuelle spoilers (lalz, spoilers in-game), så jeg ved ikke, hvor meget de hjælper. Hvad er din mening omkring sådanne hjælpemidler, Alexander? Jeg kan godt se pointen i dit indlæg over mig, jeg er bare nysgerrig.#565 - Skrevet 06-01-2012 12:20
POM POM 1-ups er præcis sådan jeg hele tiden har spillet den kamp#566 - Skrevet 06-01-2012 12:27 - Redigeret 06-01-2012 12:28
HGC skrev:
Skyward Sword har en Gossip Stone i Skyloft, hvor man kan få hints eller sådan. Jeg har ikke selv snakket med den for at undgå eventuelle spoilers (lalz, spoilers in-game), så jeg ved ikke, hvor meget de hjælper. Hvad er din mening omkring sådanne hjælpemidler, Alexander? Jeg kan godt se pointen i dit indlæg over mig, jeg er bare nysgerrig.
Og nu vi er i den boldgade, hvad siger folk så til Super Guide-systemet, der har været at finde i både New Super Mario Bros. Wii, Donkey Kong Country Returns og senest Super Mario 3D Land?
Jeg er ikke kommet særlig langt i Skyward Sword, men en sten, der fortæller rygter, er vel fint nok. Men det kunne laves så meget mere intelligent. Lad dog NPC'erne fortælle historier, som er valgfrie, men er brugbare, som de gør det i Zelda II og A Link to the Past. Historierne vil virke som sikkerhedsnet, da mere øvede spillere muligvis ikke havde brug for dem alle, mens de mindre øvede altid ville kunne søge hen i en landsby og få hint. Det vil på et konkret plan skabe differentieret sværhedsgrad OG en følelse af en mere åben verden (jf. valgfriheden).
I forhold til Super Guide har jeg aldrig brugt det, men spillet overtager styringen right og gennemfører banen? Jeg anser sådan et hjælpemiddel som en "brandslukker". Spildesignet har fejlet og interaktionen må brydes, så spilleren kan komme videre. Det er fint nok, men det kan hurtigt blive en undskyldning for ikke at lave spil med en balanceret og differentieret sværhedsgrad.
#567 - Skrevet 06-01-2012 12:28
Spåkonen (som også er i alttp kan jeg da huske ) er også en mulighed i SS. Har ikke selv stødt på den gossip stone, men har så heller ikke ledt efter den#568 - Skrevet 06-01-2012 12:41 - Redigeret 06-01-2012 12:46
Alexander Brock Petersen skrev:
Super Mario 3D Land Super Play Movie: Vol. 1
Jeg kan godt lide sådan nogle videoer.
der er en der har styr på kontrollen
og musikken i første bane er så god. Elsker den
jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan brokke sig over super guide. Det er da fedt at dem der ikke er så gode faktisk kan få lov til at se hele det spil de har betalt for
#569 - Skrevet 06-01-2012 13:04 - Redigeret 06-01-2012 13:04
Har ikke noget imod Superguide, da man ikke er tvunget til at bruge det, men det føles nogen gange som om, spiller prøver at håne en, når man dør for mange gange