Skrevet 14-10-2009 17:22
Hej, jeg er kommet sådan lidt i klemme.#1 - Skrevet 14-10-2009 17:27
Kontakt forbrugerservice. Aner ikke hvordan du får fat i dem eller hvordan de handler, men det er dit bedste bud.-#2 - Skrevet 24-10-2009 23:04
Ja du skal ringe til forbrugerklagenævnet på 70 13 13 30. Det er sådan et indlæg som dit der får mig til ikke at handle hos Coolshop fremover.#3 - Skrevet 24-10-2009 23:24
Du kan selvfølgelig, som de andre skriver, kontakte forbrugerklagenævnet.#4 - Skrevet 25-10-2009 03:02
Der har i en af grundene til at jeg aldrig køber noget online der koster over 250.- Og da slet ikke elektronik. Jeg vil have det sådan at jeg hvis det går i stykker, kan gå ned i forretningen hvor det er købt og "smide" det i hovedet på ekspedienten. Jeg købte engang en Gamecube hos EBGames (Gamestop) der gik i stykker efter tre måneder. Mig ned i butikken og brokke mig. Det endte med at jeg gik derfra med en spritny GC. Det er min erfaring at man er bedre stillet når man står ansigt til ansigt med en person, istedet for endeløse Emails/tlf. samtaler.#5 - Skrevet 25-10-2009 23:15
indførte de ikke regions kode på DSi?#6 - Skrevet 25-10-2009 23:40
Regionskoden skulle eftersigende kun være aktiv på DSi eksklusive spil. Og dem er der vidt ingen af endnu.#7 - Skrevet 26-10-2009 09:47
Link#8 - Skrevet 19-04-2010 11:49
DSi er regionskodet.