Skrevet 21-06-2008 19:48 - Redigeret 24-06-2008 07:24
Hey#1 - Skrevet 22-06-2008 02:37
Havde da selv en del problemer med de sidste stjerner i Super Mario Galaxy, især med Luigi.#2 - Skrevet 22-06-2008 09:40
ja, kan ikke se hvorfor det er svært at lave en "ultimate" sværhedsgrad hvor fjendermne bare har mere liv og skader mere (fx en faktor 10)#3 - Skrevet 22-06-2008 10:15
Paper Mario er let ja. men det er det første da også.#4 - Skrevet 22-06-2008 10:23
Nicolai skrev:
Hvorimod i det helt gamle, har jeg mega let ved det.
Kom ikke her og sig at TLoZ og Zelda II er lettere end de nyere, for det er da godtnok den største omgang løgn ever.
I de nye spil, har du i det mindste bare en lille idé om hvor du skal hen. I TLoZ er der så få beskeder, og når de endelig er der, er de virkelig hjælpsomme.
"Go to the mountains and you will find the Master Sword" Eller noget i den stil.Der er jo en milliard steder det sværd kan være.
Nu har jeg ikke gennemført TP, er nået til der hvor man skal fiske den der specielle fisk. Men indtil videre har jeg da fået en utrolig nem rød tråd at følge, lidt for nem faktisk. Jeg har nærmest ikke været i tvivl en eneste gang om hvor, jeg skulle gå hen.
#5 - Skrevet 22-06-2008 10:36
Nu om dage skal man nok ikke spille Nintendo hvis man vil have de store udfordringer#6 - Skrevet 22-06-2008 12:58
Nu skal i også lige tænke på, at Nintendo prøver at ramme et så bredt marked som muligt. Derfor er de nød til at lave spillene lettere, ellers ville hele den nye casual brugerbase jo slet ikke kunne følge med og Nintendo ville ikke sælge så mange spil. Som Dustman skriver så kan man vel bare give fjenderne mere liv, men på den anden side, gør det så nogen egentlig forskel på sværhedsgraden om man skal hoppe én eller to gange på en Goomba? Selve puzzle'sne og bossernes hemmelige svagheder bliver jo ikke sværere at regne ud af den grund.#7 - Skrevet 22-06-2008 14:19
Bosserne i f.eks. Zelda spil, kunne blive mere aggressive og skade mere. Der er jo mange zelda-bosser som har et skjold man skal ha ødelagt først. Hvis man gør det bedre, plus gør bossen langt mere aggressiv eller øge skaden pr. angreb, kunne det godt blive svært. Mario-bosser er for det meste lette, også selvom man er kommet langt. Flere angreb, tricks og liv til fjenderne.#8 - Skrevet 22-06-2008 16:20
Godt ord! Fjenderne i de sidste Zeldaspil har været for nemme. Der skal simpelthen noget mere til. Både i WW og TP har en utrolig stor del af fjenderne været så nemme, så de ikke udgør en real trussel, men mere et irritationsmoment. De er generende, og besværlige, men de opnår aldrig status af trussel, hvor de realt kan true en, så men risikere et game over. Selv ikke i de to huler med 50 etager, fyldt med alverdens fjender bliver det rigtigt svært. Det bliver højst lidt besværligt.#9 - Skrevet 22-06-2008 20:01
Tja der er selvfølgelig 2 ting#10 - Skrevet 22-06-2008 20:11
Giluc: Snakkede om OOC.#11 - Skrevet 22-06-2008 20:16
Nicolai skrev:
Giluc: Snakkede om OOC.
Så er det da lidt dumt at du skriver det helt gamle o.O
#12 - Skrevet 22-06-2008 20:43
jeg synes ikke det er for nemt eller for svært. Zelda/Mario galaxys sværhedsgrad sidder lige i skabet. det bliver aldrig frustrerende og aldrig så nemt man kan spille det med lukkede øjne.. perfekt sværhedsgrader.#13 - Skrevet 22-06-2008 21:00
Giluc skrev:
Nicolai skrev:
Giluc: Snakkede om OOC.
Så er det da lidt dumt at du skriver det helt gamle o.O
Så er jeg da bare dum.
#14 - Skrevet 22-06-2008 21:02
Meow, ville egentlig bare vide hvorfor du så skrev det, that's all#15 - Skrevet 22-06-2008 21:49
Altså når jeg siger det gamle mener jeg dem der er før gc og sådan. Skriv i min gb hvis du vil vide mere, vi skal ikke spamme dette forum med det.