Skrevet 07-06-2006 16:05
ved ikke om der er et ligenen enme, men her kan man diskuterer om alle Metroid spillene#31 - Skrevet 07-06-2006 21:31
Detkanin skrev:
*Jeg kigger på det*
Lige umidlbart vil jeg vove at påstå at der ingen ting er... Det er bare en passage...
Men hvis der er noget, så ville jeg da også gerne vide det... Men jeg tvivler da du siger der intet er at finde om det på nettet.
OK... Jeg fortsætter med at kigge lidt... Det ville være lidt et antiklimaks hvis der ikke var noget!! Er der nogen der har gennemført MP1 100% som kan sige om man kan genemføre det 100% uden at løse opgaven (hvis der er en ) i North Atrium i Chozo-Ruins....???
Angående MP1 kontra MP2 debatten så synes jeg MP1 er klart fedest... Ikke på grund af våben-arsenalet, bosserne eller den slags forhold men ganske enkelt på grund af stemningen... Echoes er meget mere dystert og dunkelt i forhold til 1'eren som var klar i farverne, havde lyse, store miljøer og aligevel var spændende og nervepirrende... Jeg synes lidt hårdt sagt at mange toere har en tendens til at være mere af det samme, bare mere mørkt og dystert... Nintendo har ellers været god til at holde sig klar af "Mørk og Dyster -bølgen" (se: Silent Hill, Max Payne og mange mere) og skabe deres egen stil. F.eks. med spil som LoZ:tWW hvis stil jeg synes er unik....
#32 - Skrevet 07-06-2006 21:33 - Redigeret 07-06-2006 21:35
jeg tror ikk jeg gider diskutere det mere#33 - Skrevet 07-06-2006 22:56
For lige at deltage i debatten om MP1 er bedst eller MP2 er bedst..#34 - Skrevet 08-06-2006 10:11
Detkanin skrev:
jeg tror ikk jeg gider diskutere det mere
Du sys tilsyneladene bedst om MP2 og jeg om MP... Jeg holder på mine meninger og synspunkter at MP2 langt fra var af samme solide oplevelse som MP havde... Det var til tider meget kedeligt, men havde da sine øjeblikke...
*der gentog jeg mig selv, igen*
Desuden er jeg enig i det kloge der står over mit indlæg her
jeg holder også fast på mening og det er der ingen der kan lave om på
#35 - Skrevet 09-06-2006 16:32
jeg kigget lidt på google video så ne der spillet MP3 da der var E3 hvor han kampet imod Ridley i en af de fedste boss kampe jeg har set#36 - Skrevet 09-06-2006 21:09
Ang. debatten...#37 - Skrevet 09-06-2006 22:28
SNESboy skrev:
jeg kigget lidt på google video så ne der spillet MP3 da der var E3 hvor han kampet imod Ridley i en af de fedste boss kampe jeg har set
hvis det er den hvor man falder ned igennem et 'rør' så ja den er for fed!!!!!!!!!!
#38 - Skrevet 10-06-2006 08:44
Ja, Greven, det er den.#39 - Skrevet 10-06-2006 08:49
NINJA skrev:
Detkanin > Jeg giver dig 100% ret! Har begge og jeg kan simpelthen ikke rigtig komme ordenligt igang med MP2: E af den grund det er for kedeligt.. Det har nok noget at gøre med jeg spillede 1'eren først - hvad man egentlig også bør gøre..
Så kom med et bevis, hvorfor man ligefrem bør spille 1'eren først, fremfor 2'eren.
#40 - Skrevet 10-06-2006 12:49
Greven skrev:
SNESboy skrev:
jeg kigget lidt på google video så ne der spillet MP3 da der var E3 hvor han kampet imod Ridley i en af de fedste boss kampe jeg har set
hvis det er den hvor man falder ned igennem et 'rør' så ja den er for fed!!!!!!!!!!
ja det var det med rørte og det hvor han bliver skudt i mund
#41 - Skrevet 10-06-2006 15:38
jeg har set den video mndst 8 gange!!!!!!#42 - Skrevet 10-06-2006 19:21
NINJA skrev:
Uff!! Det var sørme nederen med ammo! Hvad skal det til for?? Jeg endte altid op med at tåge rundt og klare bosserne med power beam fordi jeg intet ammo havde til de andre beams..
Det er da ammo der gør andre spil så "interessante", så i et Metroid spil må dette da også gælde.
#43 - Skrevet 11-06-2006 17:37
Daft Contrast skrev:
Det er da ammo der gør andre spil så "interessante", så i et Metroid spil må dette da også gælde.
Ja... Men MP2 bruger dette på en utrolig irriterende og dårlig måde, om jeg må. De kunne have lavet dette mange gange bedre ville jeg mene!
Forstil dig at du kunne spille spillet uden at skulle tænke på ammo... Gal det kunne have hjuldet på variationen i ens våbenvalg...
#44 - Skrevet 13-06-2006 14:28
Detkanin skrev:
Daft Contrast skrev:
Det er da ammo der gør andre spil så "interessante", så i et Metroid spil må dette da også gælde.
Ja... Men MP2 bruger dette på en utrolig irriterende og dårlig måde, om jeg må. De kunne have lavet dette mange gange bedre ville jeg mene!
Forstil dig at du kunne spille spillet uden at skulle tænke på ammo... Gal det kunne have hjuldet på variationen i ens våbenvalg...
Er det bare mig, eller modsiger du ikke dig selv i samme besked?
Du giver mig først ret med ammo, men at det dog kunne være gjort på en smartere måde - det' så fair nok.
Men når du så skriver, at tanken om ammo-frihed kunne være fedt, så tror jeg ikke helt, jeg forstår.
#45 - Skrevet 13-06-2006 18:13
Jeg mener bestemt ikk jeg modsiger mig selv...