Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2019 forudsigelser

DragonTail
DragonTail

511
Offline
Level: 6 (Cucco)

2
1ups givet

Skrevet 30-05-2019 00:05

Der er ikke lang tid til årets bedste tid Smiley har I nogen forudsigelser for årets messe?

Selv tror jeg, at Reggie laver en gæsteoptræden hos Nintendo på den ene eller anden måde Smiley

    AND
    AND

    568
    Online
    Level: 35 (Lakitu)

    1
    1ups givet

    #1 - Skrevet 30-05-2019 08:56 - Redigeret 30-05-2019 13:48

    ^Det kunne være blæret!

    Oven på seneste N-casts excellente behandling af emnet, erklærer ANDen sig enig med de herrer i, at vi ser Luigi’s Mansion 3, Pokemon, Zelda og Animal Crossing.

    Overraskelsen kunne enten være første hint til Breath of the Wild 2 eller det projekt som Retro har arbejdet på inden de overtog Metroid Prime 4.


    Pieyanthikos
    Pieyanthikos

    2693
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 30-05-2019 10:28

    Jeg er i tråd med AND: De fire ovennævnte som de bærende søljer, plus "sekundære" nyheder som DLC, eShop-titler og mindre 3. partstitler. Fire Emblem og Super Mario Maker 2 bliver med sikkerhed også nævnt. Måske en kommende NSO-overhaling? BotW2-hint lyder også realistisk.

    Alt andet lige, så har der været stille de sidste måneder. Ikke fordi der mangler content som sådan, men hype-toget er gået lidt i stå.


    Zone
    Zone

    15813
    Online
    Level: 30 (Blooper)

    1
    1ups givet

    #3 - Skrevet 30-05-2019 16:24

    Jeg håber virkelig på at Nintendo arbejder på en 2'er til Breath of the Wild, i samme engine. Det ville gøre mig lykkelig! Jeg håber også vi får mere at vide om Luigi's Mansion 3, men jeg er en smule usikker på om de vælger at fokusere på dét til E3.

    Jeg tror dog vi kan være helt sikre på at høre noget om både Pokémon Sword & Shield, Animal Crossing, Link's Awakening Remake, Fire Emblem: Three Houses og Astral Chain. Måske ikke alle spillene i selve direct'en, men regner med at Tree House kommer til at dække de spil med nogle streams.

    Hvis I vil høre mig snakke om mine forudsigelser sammen med Pydte og KristianH her på siden, så lyt til vores episode af N-cast fra forrige uge. Der varmer vi nemlig op til E3 2019.


    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7449
    Online
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 30-05-2019 17:10 - Redigeret 30-05-2019 17:12

    Jeg tror helt generelt, at man skal tone sine forventninger lidt nedad - de har simpelthen bare virket til, at nedprioritere E3 en anelse, de senere år her, ift. hvad man tidligere har set. Alene, at de har flyttet al evt. hardware, til en særskilt Nintendo Direct, kunne man næste sige, sender dét signal.

    Men, altså - de fyrer vel Luigi's Mansion og Animal Crossing af, og viser Link's Awakening - og jeg tør faktisk ikke håbe på mere.

    Et evt. "wildcard", selvf, kunne jo være SNES-spil på Switch Online (siden dette jo åbenbart blev dataminet) - men selv dét, kan jeg ikke engang beslutte, om jeg ser mere sandsynligt i en særskilt Nintendo Direct. Smiley


    Jonezy
    Jonezy

    4635
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 31-05-2019 10:27 - Redigeret 31-05-2019 10:28

    Bliver spændende.

    De har jo allerede Super Mario Maker 2 og Fire Emblem: Three Houses klar til sommeren, så mon ikke vi skal have lidt hype for dem.

    Sidste halvdel af 2019 har vi AC, Luigi's Mansion 3, Link's Awakening og Pokemon; så mon ikke der kommer noget på dem. Pokemon har dog sit eget før E3, så måske de holder igen med det på E3.

    Hvad de så har i ærmet til at overraske os med er svært at forudsige, men måske SNES spil på Nintendo Online og noget seriøst DLC til Zelda: Breath of the Wild eller Mario Odyssey.

    Derudover håber jeg på noget gameplay fra Astral Chain, at Retro faktisk har lavet noget imellem Tropical Freeze og Metroid Prime 4 og ikke mindst at Ubi-drengene har lavet Mario+Rabbids 2 (hvor man kan mikse sit hold som man vil og får større skille trees på hver character, så man virkelig kan lege med sit set-up).

    Der må også rigtig gerne komme en top lækker Nindies trailer med nye interessante nindies.

    Umiddelbart kommer resten af 2019 for mig til at blive Fire Emblem, AC, Link's Awakening mixet med backlog og nindies; så jeg er allerede super tilfreds med line-uppet for resten af året. Smiley


    BroSmash
    BroSmash

    1088
    Offline
    Level: 8 (Pirahna Plant)

    2
    1ups givet

    #6 - Skrevet 31-05-2019 11:22

    Håber på et nyt Paper Mario Smiley og så tror jeg godt de kunne snige et remake ind af Super Mario Sunshine eller Twilight Princess Smiley


    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7449
    Online
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 31-05-2019 11:40 - Redigeret 31-05-2019 11:42

    ... I siger noget, med Ubisoft, selvf. - de er vel ikke at undervurdere. Muligvis stejlede Starlink en anelse, men der er vel rigeligt med brændstof tilbage i Nintendo og Ubisofts forhold - det kan da netop være, at de laver noget mere med Mario+Rabbids "franchisen" (eller hvad man skulle kalde det.) Hmm.

    .. Jeg er faktisk næsten mere spændt på Ubisofts konference, nu, jeg tænker over det - især mht. Nintendo-annonceringer. Lol.


    Krisp
    Krisp

    1628
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 03-06-2019 08:55

    Drømme scenariet for mig, er at vi får en OOT/MM remake på Switch'en. Men mere realistisk, så ser vi nok gameplay fra Luigi's Mansion 3 og Zelda m.fl. Smiley


    JOEP
    JOEP

    74282
    Online
    Level: 50 (Torizo)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 03-06-2019 11:24 - Redigeret 03-06-2019 13:02

    Jeg håber, at der ikke bruges for lang tid på Fire Emblem: Three Houses og Animal Crossing, men jeg frygter, at det er spil der får en længere eksponering. Udover disse forventer jeg også, at Luigi's Mansion 3 vises frem og annonceres til at blive udgivet til oktober, måske starten af november.

    Ny trailer for Link's Awakening er stensikker med en annoncering af nyheder i spillet - der er nok noget, der er nyt u spillet.

    Derudover skal der nok være masser af nyt om Astral Chain. Det står jo snart til at udkomme, men vi har endnu ikke set noget til spillet siden annonceringen. Kunne godt mistænke, at det ikke er helt klar til udgivelse endnu.

    Forventer også en "One more thing"-overraskelse, men det er jo svært at spå om.

    Edit: Det er også forventeligt, at vi får mindst én ny figur til Smash at vide.


    ChampionOfWhat
    ChampionOfWhat

    486
    Offline
    Level: 17 (Deku Baba)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 04-06-2019 09:14

    Jeg har i år valgt ikke at skrue mine forventninger helt op på max. Udskydelsen af Metroid Prime 4 tror jeg gjorde udslaget så jeg ikke rigtigt går og sådan venter på noget vildt.

    Jeg håber dog at vi får en trailere mere til Links Awakening og også gerne en releasedate så jeg kan få preorderet spillet!

    Ellers så har jeg sgu ikke de vilde forventninger. Ser showet og sker der vilde ting, jamen så bliver man jo bare det mere mindblown.

    Da denne tråd ikke rigtigt fortæller om det er Nintendo forudsigelse eller E3 generelt, så vælger jeg også lige at smide lidt Miceosoft tanker ind Smiley

    Jeg håber virkeligt på en releasedate på det næste Ori spil, for det ser jeg voldsomt meget frem til. Og så er det vel næsten også uundgåeligt at vi får en trailer og en dato på det næste Halo spil.

    Apropos Ori, så kunne det være super fedt hvis det første Ori kom på Switch, nu har vi jo hørt meget omkring mulige samarbejder mellem Miceosoft og Nintendo, so why not?

    Ooooooooooooooooooooooooooooooooog, en Resident Evil 3: Nemisis annoncering ville slet ikke gøre mig noget! Smiley


    AND
    AND

    568
    Online
    Level: 35 (Lakitu)

    4
    1ups givet

    #11 - Skrevet 05-06-2019 08:46

    ANDens hidtil vildeste forudsigelse: Super Mario Galaxy 3 Smiley


    Nemy
    Nemy

    9496
    Offline
    Level: 27 (Beetle)

    0
    1ups givet

    #12 - Skrevet 05-06-2019 09:08

    ^Ville være fedt! Smiley


    JOEP
    JOEP

    74282
    Online
    Level: 50 (Torizo)

    0
    1ups givet

    #13 - Skrevet 06-06-2019 15:07 - Redigeret 06-06-2019 15:09

    Kaprer lige tråden til også at omhandle generelt E3. Nintendo har afsløret sine planer (indtil videre kun for USA, men der kommer nok noget tilsvarende for os):

    REDMOND, Wash., June 6, 2019 – As the E3 2019 video game trade show rapidly approaches, Nintendo provided more details about some of its activities around the June 11-13 event in Los Angeles. Nintendo confirmed that the Nintendo Switchgames available for people to play on the show floor include Pokémon Sword and Pokémon Shield, which were the focus of a recently released Pokémon Direct. Other games on the show floor include Luigi’s Mansion 3, The Legend of Zelda: Link’s Awakening and MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: The Black Order, in addition to various other games playable in Nintendo’s booth. Fans will hear details about additional upcoming titles for Nintendo Switch during the Tuesday-morning Nintendo Direct presentation, with continued information during the week on Nintendo Treehouse: Live, with a focus on indie games on Thursday, June 13.

    “The 2019 lineup for Nintendo Switch aims to deliver smiles with many different unique games and experiences,” said Nintendo of America President Doug Bowser. “Games available this holiday season will be the focus of our booth, and no matter where you live, you can participate in the fun events by watching Nintendo Treehouse: Live during E3 or visiting Nintendo Early Access events at Best Buy, which have a focus on MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: The Black Order.”

    Some of Nintendo’s activities during the week of E3 2019 include:

    Multiple Game Tournaments: Teams from around the world gather to compete in multiple Nintendo Switch games on Saturday, June 8, at The Theatre at Ace Hotel at 929 S. Broadway St. in Los Angeles. The action starts at 11 a.m. with the Super Mario Maker 2 Invitational 2019, in which four members of the Super Mario Maker community will compete in a variety of Super Mario Maker 2 courses. Next up, fans can enjoy the action of the Splatoon 2 World Championship 2019 and the Super Smash Bros. Ultimate World Championship 2019 3v3 tournaments. The line for entry starts forming at 8 a.m. in front of The Theatre at Ace Hotel. Fans who want to watch in person can gain free entry after receiving an event badge in line on a first-come, first-served basis. Doors will open at 10 a.m. People can get additional ticket information at https://e3.nintendo.com/. Those who prefer to watch the competitions online can visit https://e3.nintendo.com/ and Nintendo’s channels on Twitch and YouTube.

    Nintendo Direct: The presentation will begin at 9 a.m. PT on June 11. Viewers can watch it by visiting https://e3.nintendo.com/. The presentation, which focuses entirely on software, will offer a look at games scheduled to launch in 2019.

    Nintendo Treehouse: Live: Nintendo of America’s Treehouse staff hosts a livestream from Nintendo’s booth at E3 that offers viewers live gameplay and commentary. The show on Tuesday, June 11, starts immediately following the Nintendo Direct presentation. For the next two days, the show is scheduled to start at 9 a.m. PT. For the first time ever, Nintendo is dedicating Nintendo Treehouse: Live programming on Thursday, June 13, to focus on indie games. People can view every day of the livestream at https://e3.nintendo.com/.

    Nintendo Early Access at Best Buy: People watching the show from afar can still experience the fun and demo an upcoming game. For two days next week, 80 Best Buy locations across the country will host Nintendo Early Access events for MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: The Black Order. Attendees will be among the first in the country to play the game. The events will take place 3-8 p.m. local time on Wednesday, June 12, and noon-5 p.m. local time on Saturday, June 15. Please visit Nintendo Early Access at Best Buy for more information.
    Nintendo NY: Fans in New York can visit the Nintendo NY store for a variety of activities, including viewing parties for the tournaments, Nintendo Direct and Nintendo Treehouse: Live; hands-on gameplay with select Nintendo Switch games featured at E3; and the chance to receive exclusive premium items from the show via giveaways (while supplies last). All events are free and open to the public on a first-come, first-served basis. For complete details about Nintendo NY activities, visit https://www.nintendonyc.com/.

    Warp Pipe Pass: As always, Nintendo will have a variety of games to play in its booth. People who are attending the E3 2019 show can reduce the amount of time they wait in line for Pokémon Sword and Pokémon Shield, and Luigi’s Mansion 3 throughout most E3 event hours by reserving a free Warp Pipe Pass. The pass will allow them to gain priority access in line during their designated time to line up and play (while supplies last). A Nintendo Account is required to sign up and reserve a Warp Pipe Pass. Attendees can begin signing up as early as 5 p.m. PT today at https://experience.nintendo.com. Warp Pipe Passes are available to reserve until 11:59 p.m. PT the day before they can be used, or until all the passes are claimed, whichever comes first. For more details about the pass, visit https://e3.nintendo.com/warp-pipe-pass/.

    Nintendo eShop Sale: To celebrate E3 2019, Nintendo is offering discounts on select digital Nintendo Switch and Nintendo 3DS games in Nintendo eShop and on Nintendo.com. The sale starts at 10 a.m. PT on June 11 and runs through 11:59 p.m. PT on June 18. The full list of discounted games will be available for digital purchase at https://e3.nintendo.com/sale.

    For the most up-to-date information about Nintendo’s presence at E3 2019, keep an eye on https://e3.nintendo.com/.