Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2021 - og des lige

JOEP
JOEP

74351
Online
Level: 50 (Torizo)

8
1ups givet

Skrevet 03-06-2021 06:54 - Redigeret 14-06-2021 22:20

E3 bliver i år ikke afholdt som sædvanlig, men er i stedet en samling af live-streams og pressekonferencer. E3 2021 løber af stablen fra 12. juni til 15. juni i år. E3 er i år en del af IGNs Summer of Gaming, der løber fra 26. maj. Jeg vil forsøge at samle et program, som kan være relevant for os på N-club.dk herunder.

Summer Game Fest: 10. juni kl. 19.30


Guerrilla Collective Showcase: 12. juni kl. 16.00

Wholesome Direct: 12. juni kl. 19.00


Ubisoft Forward: 12. juni kl. 21.00


IGN Expo: 12. juni kl. 22.00

Devolver Digital: 12. juni


Square Enix Presents: 13. juni kl. 21.15


Future Games Show: 13. juni


Capcom: 14. juni kl. 23.30

Nintendo E3 Showcase: 15. juni kl. 18.00


EA PLAY: 22. juni

Nacon Connect: 6. july kl. 19.00

Øvrige shows:
Xbox and Bethesda Games Showcase, 13. juni kl. 19.00
PC Gaming Show, 13. juni

Andreas Tarding
Andreas Tarding

7466
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 15-06-2021 12:26 - Redigeret 15-06-2021 12:27



(Ja, den er noget forsinket, og burde jo være opslået kl. 18 i går - men, jeg synes altså stadig, den lige fortjener at komme med, i år her. Smiley)


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2698
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 15-06-2021 12:51

Jeg er ikke så bekendt med, hvor man kan finde rygter mm. - er nogen stødt på noget i løbet af dagen?


JOEP
JOEP

74351
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 15-06-2021 13:27

Det har ikke været så slemt med lækager i år (endnu). Det er faktisk rart.

Der er noget omkring en 5'er i en spilserie, der fik lækket en udgivelsesdato. Og så er der vist nok en genoplivning af en ældre IP (ikke F-Zero), der kunne komme på tale. Naturligvis er der rygter om en New Nintendo Switch, men det plejer ikke at blive vist frem under E3. Der kunne også komme noget fra dem, der udviklede Super Mario Odyssey, som ikke er en efterfølger til denne.
Det er lige de ting, jeg kan huske, men der er sikkert andre småting.


martinmartin
martinmartin

1033
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 15-06-2021 18:45

Da jeg så Square-Enix' E3 program tænkte jeg, at E3 var totalt meningsløst og hvornår Square-Enix sidst har lavet noget godt (altså, de har Projet Triangle og et nyt Dragon Quest på vej, men det glemte jeg alt om, mens jeg så deres rædsomme annonceringerne). Efter Nintendo Direct'en har jeg lyst til at købe tre nye spil i år, hvilket jeg langt fra havde forventet.

Det er helt fantastisk med en officiel release på SMT V. Selvom traileren var ekstremt dårlig, så ser spillet fedt ud. Jeg glæder mig til at høre soundtracket i sin fulde længe, da de andre trailers har haft nogle virkelig, virkelig fede tracks.


JOEP
JOEP

74351
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#35 - Skrevet 15-06-2021 20:30

Jeg er først lige blevet færdig med at se det, men ja, den var lidt undervældende. Der manglede lige den der kapow - trailer for BotW2 var fedt, men de kunne da lige have givet titlen på spillet også, og så er den der Game & Watch Zelda-maskine en anelse kedelig som fejring - men omvendt er 35 jo bare en halvrund fødselsdag, så kan glæde mig til de 40.

Fra Direct er der kun et par spil, der er must-haves for mig. Der plejer at være flere, men de plejer også at have indies med.


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2698
Offline
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#36 - Skrevet 15-06-2021 21:11

Ja, undervældende må være ordet efter et par uger på hype-toget, meeeen.. jeg kan godt finde lyspunkter.

Jeg fik mit Wario og Advance Wars til Switch, et kæmpe plus. Metroid Dread var dog favoritten, og så allerede om fire måneder. Efteråret bugner ikke ligefrem med AAA-titler (der må blive annonceret noget senere?), men kalenderen er okay dækket ind for en tidstrængt familiefar som mig:

Juni: Tony Hawk's Pro Skater 1/2
Juli: The Legend of Zelda: Skyward Sword + The Great Ace Attorney Chronicles
September: WarioWare: Get it Together
Oktober: Super Monkey Ball: Banana Mania + Metroid Dread
December: Advance Wars 1+2 Re-boot Camp


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7466
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 15-06-2021 21:22 - Redigeret 16-06-2021 10:04

Meget enig i jeres oplevelser - jeg vil ikke erklære mig selv vanvittigt begejstret, men jeg er stadig ganske tilfreds. De leverede netop et GBA-revival, Advance Wars i et tilsyneladende smooth-udseende remake (og en ny generation får disse perler at spille!), og mere 2D Metroid fra MercurySteam, naturligvis nu på Switch, bliver jo ganske godt. Jeg kunne også godt fristes af WarioWare - ærligt talt næsten alene pga, hvor godt Charles Martinets fulde voice acting af Wario angiveligt fungerer. Smiley (Har ikke spillet det tidligere spil med samme.)

.. Og ja, det blev jo en konservativ teaser til BotW 2, som ventet - jeg havde nok heller ikke regnet med andet. De er tydeligvis ekstremt påpasselige og grundige, når de skal opfølge på en så enorm success, som etteren var - og bruger naturligvis gerne en hel generation igen på udviklingen, hvis det skulle blive nødvendigt, lol. Teaseren er vist tydeligvis også ret hurtigt smækket sammen - de vil simpelthen stadig ikke vise noget. Det sker jo nok bare til efteråret eller sådan, i stedet.


Sillyyy
Sillyyy

2990
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#38 - Skrevet 15-06-2021 22:15

Jeg kommer til at spille mit første Advance Wars og Fatal Frame, så det er nice nok. Måske det nye Mario Party hvis jeg kan få tre venner til at købe det, så jeg har nogen at spille med. Zelda og Metroid siger mig ikke rigtig noget.