Skrevet 22-07-2012 23:04
Mange spil indeholder ekstra sværhedsgrader, nye baner og alt muligt andet som kan skaffes ved at gennemføre ting i spillet på bestemte måder. Jeg synes det hører fortiden til, alt bør være åbnet fra start af, og det bør kun være achievements man får ved at klare spillet på denne måde. Især synes jeg det er irriterende i tydelige multiplayer-spil som for eksempel Mario Party, hvor ting skal skaffes ved at spille det for sig selv.#16 - Skrevet 29-07-2012 12:42
Nu har jeg aldrig været af den opfattelse at Zelda-spil blev sværere igennem progressionen. Det blev kun svært hvis du undlod hjerter og bevist fravalgte items.#17 - Skrevet 29-07-2012 12:45
Det er heller ikke det jeg siger. Jeg siger hvis du kan finde alle tingene fra starten af spillet bliver det ufatteligt nemt at klare resten, og hvis du vælger ikke at gøre det bliver resten enormt svært, og sværhedsgraden bliver derfor ikke til at styre for udviklerne og bliver i bedste fald ujævn i løbet af spillet. De skal jo sørge for at spillet kan klares både med og uden alle tingene, i så fald.