Skrevet 22-04-2012 19:41 - Redigeret 03-08-2012 14:18
Jeg har længe været fascineret af easter eggs, gode fun facts og andet hemmeligt omkring mine yndlingsspil, og jeg er sikker på at mange af os har opsnappet noget omkring Nintendo-spil i løbet af de mange år vi har - så derfor denne tråd. Skriv om alle mulige ting omkring spil til Nintendo-platforme . Jeg lægger ud med et par stykker;#46 - Skrevet 02-08-2012 17:27
Det er et teaterstykke.#47 - Skrevet 03-08-2012 11:04 - Redigeret 03-08-2012 11:05
#48 - Skrevet 03-08-2012 14:16
Jeg ved ikke med den orriginale sprite, der er jeg i tvivl, men den du viser har en næse skygge...#49 - Skrevet 03-08-2012 16:47
@ Eskild - det giver jo ingen mening i forhold til skyggerne på billedet...?#50 - Skrevet 03-08-2012 17:07
Det minder mig om Gardevoirs ansigt, der let kan ses anderledes:#51 - Skrevet 03-08-2012 21:28
Ret åbenlyst, når man ved det, men tjek skyggen på 3-tallet. Jeg har først lige lagt mærke til det#52 - Skrevet 03-08-2012 21:40
Ikke en stor skjult hemmelighed - mere en interessant detalje:#53 - Skrevet 03-08-2012 22:32
Power_Eskild91 skrev:
det lyserøde er ikke en tud som de fleste tror. det er en åben mund med en enkelt tand i overmunden. mind=BLOWN
Hvem i alverden har bildt dig det ind?
#55 - Skrevet 05-08-2012 01:37
De fleste har nok set denne, men i anledningen af de nu er blevet lagt på YouTube vil jeg lige fremhæve den. Det er et spil jeg elsker og har spillet meget, men et easter-egg de undersøger, som jeg aldrig selv har opdaget#56 - Skrevet 05-08-2012 02:56
Did You Know Gaming? - Star Fox#57 - Skrevet 12-08-2012 08:56
Hassus skrev:
Ikke en stor skjult hemmelighed - mere en interessant detalje:
I tegnefilmsudgaven af Earthworm Jim var manden bag Jims stemme Dan Castellaneta, der også er kendt som stemmen bag Homer Simpson. God tegnefilm i øvrigt.
Han lægger vist i øvrigt også stemme til ret mange af de andre Simpsons-figurer
#58 - Skrevet 16-08-2012 01:30
To ret vilde informationer omkring udviklingen af GoldenEye 007Although the game was in development for nearly three years, Hollis admitted that the popular multiplayer mode was made at the very last minute, and took only one month to build.
"It was done without the knowledge or permissions of the management at Rare and Nintendo," he laughed, noting that if the team had not put it together on the sly before showing it to management, there's no way it would have been allowed -- the game was already late as it was.
GoldenEye 007 was developed by an inexperienced team; eight of its nine developers had never previously worked on video games. David Doak commented in 2004, "Looking back, there are things I'd be wary of attempting now, but as none of the people working on the code, graphics, and game design had worked on a game before, there was this joyful naïveté."[
Især i forhold til hvor populært det blev!
#59 - Skrevet 16-08-2012 10:43
Nogengange skal der nye tanker og tilgangsmåder til for at skabe noget godt. Mange udviklere (eller producere) sidder fast i de samme spor når det kommer til udviklingen. N64 og Gamecube perioden virkede mere som det vilde vesten når det kom til at prøve idéer af i 3D-spil.#60 - Skrevet 16-08-2012 11:15
Men gamecube spillene er jo bare lol ingen gider spille