Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Digimon

WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 03-08-2007 21:47 - Redigeret 03-08-2007 22:32

ser i Digimon det gør jeg (hvis jeg kan komme til at se det)

jeg snyses fattisk at serie er bedre end pokemon. Men dem der ser det er det så ikke træls at der ikke kommer nyhed epesorier (tro det staves sådanSmiley) det gør jeg nemlig. Jeg vil gerne se nogen nyhed afsnit af Digimon. Jeg synes nemlig at det er træls at japan har en masse men dem får vi ikkeSmiley

så hvem synes det er træls?

men vi kan også bare snakke om DigimonSmiley

venlig Hilsen WiiMand

EDIT. hvelken digimon er de favorites Min er Agomon



hvad er jeg jers favorites. Hvis du ikke kan finden ud af hvad den hedder så bare find et billede med den og send den indSmiley



Roflmao 4 år O_O? Smiley
Linda B
Linda B

0
Offline
Level: 13 (Baby Dodongo)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 05-07-2013 19:32 - Redigeret 05-07-2013 19:32

Jeg har ikke prøvet de tidligere spil, men synes det lyder interessant, så jeg vil nok også anskaffe mig det, hvis det kommer til vesten.


Occisor
Occisor

79
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 05-07-2013 19:34

Kan huske at have lånt det af min kammerat da jeg var mindre, havde det da meget sjovt med det, så kunne da godt finde på at tage et kig på det.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

1967
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 03-08-2013 00:40 - Redigeret 03-08-2013 00:41

Jeg syntes ikke der er nok respons til at lave en hel nyhed til opdateringer om Digimon World Re: Digitize Decode.
Oprainfall støtter også op omkring projektet. Oprainfall var også dem som startede Operation Rainfall for få lokaliseret Xenoblade Chronicles, The Last Story, og Pandora's Tower. De leder ikke projectet. De støtter det kun.

I øvrigt syntes jeg at spillet lyder ganske lovende.
Suzuhito Yasuda, karakter designer af Durarara!! (manga/anim'e) og Shin Megami Tensei: Devil Survivor serien, har tegnet karakterne i Det nye Digimon World spil.

Digimon World Re: Digitize Decode har også omkring 320 forskelige digimon man kan bruge. PSP spillet havde ca. 160, og Digimon World til ps1 havde 65.

Digimon World Re: Digitize Decode har en lavere sværhedsgrad end Digimon World. Derimod er det længere, giver flere muligheder, og har noget der heder Infinity Mountain, med 100 stages (Flours) som har stigende sværhedsgrad, og næsten garanteret død. Så det lyder ret lovende algevel?
Desuden kan man bruge alle sine tidligere afdøde digimon der. Du er ikke begrænset til din nuværende partner i bjerget.

Spillet har også en del mere musik i sig. Bare se hvad denne youtube bruger har uploadet: http://www.youtube.com/user/DarkSun535/videos