Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1432
Offline
Level: 5 (Cheep)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1859
Online
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#4876 - Skrevet 18-05-2014 15:11

^Og her kommer redigerknappen ind i billedet.
Den er lige dér, ( (>-_-)> <~ aben peger desillusioneret ) og venter iherdigt på en sjælden gang at blive udnyttet på det groveste!

Kom så folkens! Rediger istedet for at dobblepost med én eneste lille tilføjet sætning, yeah? Smiley






ThePatrickBay
ThePatrickBay

8110
Offline
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#4877 - Skrevet 18-05-2014 15:14

[8-Bit skrev:
MoNkEy]^Og her kommer redigerknappen ind i billedet.
Den er lige dér, ( (>-_-)> <~ aben peger desillusioneret ) og venter iherdigt på en sjælden gang at blive udnyttet på det groveste!

Kom så folkens! Rediger istedet for at dobblepost med én eneste lille tilføjet sætning, yeah? Smiley


Længe leve coin hunting Smiley (Ups, det kan dette vist også misforstås som ...)


Thetof91
Thetof91

1206
Online
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#4878 - Skrevet 18-05-2014 15:19

ThePatrickBay skrev:

Længe leve coin hunting Smiley (Ups, det kan dette vist også misforstås som ...)



Dobbelt post som der giver ikke ekstra mønter.. I hvert fald da siden var på gamle server kom jeg til at dobbelt post nogle gange.. Og det gav ikke ekstra mønt eller noget Smiley


KJ85
KJ85

21454
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#4879 - Skrevet 18-05-2014 15:32

^Jo, det gør, men ikke hvis du har optjent de fem for dagen allerede..


Erbser
Erbser

220
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#4880 - Skrevet 18-05-2014 15:44

[8-Bit skrev:
MoNkEy]^Og her kommer redigerknappen ind i billedet.
Den er lige dér, ( (>-_-)> <~ aben peger desillusioneret ) og venter iherdigt på en sjælden gang at blive udnyttet på det groveste!

Kom så folkens! Rediger istedet for at dobblepost med én eneste lille tilføjet sætning, yeah? Smiley




Grunden til at jeg lavede 2 forskellige posts var at jeg tog et citat fra et tidligere indlæg og kommenterede på det i den ene.
Så det var altså for ikke at blande 2 forskellige "emner" sammen.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4881 - Skrevet 18-05-2014 16:50

Har lige købt Nier til PS3 - hørt meget godt om det, at det i den grad skulle være et undervurderet spil fra sidste generation, så det glæder jeg mig til at tjekke ud! Ser ret specielt ud!


Thetof91
Thetof91

1206
Online
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#4882 - Skrevet 19-05-2014 08:27

KJ85 skrev:
^Jo, det gør, men ikke hvis du har optjent de fem for dagen allerede..


Når okay.. Smiley Så har det bare tilfældigvis været min 5 post jeg har lavet når kom til at trykke dobbel på svar Smiley

Erbser skrev:
Grunden til at jeg lavede 2 forskellige posts var at jeg tog et citat fra et tidligere indlæg og kommenterede på det i den ene.
Så det var altså for ikke at blande 2 forskellige "emner" sammen.



Du kunne jo have kopieret det du skrev i anden post med citat og det hele og så redigere dit første indlæg Smiley
Er da ikke noget problem med at have 2 ting i en post.. Det er jo logisk at efter et citat så er det du svarer på Smiley


Erbser
Erbser

220
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#4883 - Skrevet 19-05-2014 08:59

Du kunne jo have kopieret det du skrev i anden post med citat og det hele og så redigere dit første indlæg Smiley
Er da ikke noget problem med at have 2 ting i en post.. Det er jo logisk at efter et citat så er det du svarer på Smiley



Det skal jeg da så helt sikkert gøre for fremtiden.

BACK TO TOPIC!


Michael
Michael

5426
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#4884 - Skrevet 19-05-2014 21:01 - Redigeret 19-05-2014 21:03

Transistor udkommer i morgen til Playstation og PC (senere Xbox, smartphones og muligvis Wii U), og er det spil jeg har set allermest frem til det sidste års tid.

Det er længe siden jeg har været så ekstatisk over en spiludgivelse, og det er så dejlig en følelse at have. Arbejdsdagen kan virkelig kun blive for lang i morgen! Smiley

Det er naturligvis forudbestilt med soundtrack og det hele, for kommer Transistors soundtrack til at være bare halvt så godt som Bastions, så bliver det simpelthen så lækkert!


Iampsimon II
Iampsimon II

260
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#4885 - Skrevet 23-05-2014 16:14

Købte Legend Of Zelda Phantom Hourglass for 40kr. Glæder mig meget til at spille det, jeg var stor fan af spirit tracks så jeg håber at det er lige så godt som det andet.


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#4886 - Skrevet 23-05-2014 16:38

@lampsimon II
Personligt ku jeg bedst lide spirit tracks Smiley fik dem så også i omvendt rækkefølge og var ikke så kendt i zelda universet. Men phantom hourglass er bestemt heller ikke dårligt! Smiley

Er selv igang med Zelda a link between worlds, som jeg fik igår. Smiley


Iampsimon II
Iampsimon II

260
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#4887 - Skrevet 23-05-2014 16:52

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg elsker simpelthen bare spirit tracks. Jeg synes det er en skam at det ikke får så meget omtale.


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#4888 - Skrevet 23-05-2014 17:02

Det var også et af mine favorit spil til ds, elskede ideen med at skulle "fløjte" de forskellige melodier Smiley
Men efter at jeg er gået over til 3ds, så får de gamle spil ikke længere min opmærksomhed Smiley


XSSBM
XSSBM

0
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#4889 - Skrevet 23-05-2014 17:42

Har købt en wii U mario og luigi premium pack og jeg ELSKER DEN XD jeg har dog kun haft den i en uge og så siger sådan nogle ting XD men nu har jeg da en wii u det vil sige at jeg nu kan købe MK8 og smash 4 XD EVERYBODY ABROAD THE HYPE TRAIN XD


Bobby8210
Bobby8210

95
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#4890 - Skrevet 24-05-2014 19:33

Jeg har lige købt Paper mario til N64, i rigtig god stand med kasse og manual Smiley