LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1442
Offline
Level: 5 (Cheep)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#6841 - Skrevet 01-09-2016 13:25

Jeg har virkelig haft lyst til at spille fantasy life igen, men efter at have mistet mit savegame intet mindre end 3 gange (200 timer), så har jeg sgu haft det lidt stramt med at påbegynde et nyt save. Af en eller anden grund gemmer den ikke ens save på spillet, men på konsollen (i hvert fald hvis man har købt DLC'en) - og min konsol døjer med hjerneblødninger hvor den ikke kan indlæse det jeg har på den. Så nu har jeg bestilt en datel powersave tror jeg det hedder, i håbet om at jeg kan have en backup af savefilen liggende på min computer og derved ikke skal starte forfra for 5. Gang Smiley


Kalak Nuan
Kalak Nuan

82
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#6842 - Skrevet 01-09-2016 13:51 - Redigeret 01-09-2016 14:33

Rockarina skrev:
Af en eller anden grund gemmer den ikke ens save på spillet, men på konsollen (i hvert fald hvis man har købt DLC'en) - og min konsol døjer med hjerneblødninger hvor den ikke kan indlæse det jeg har på den. Så nu har jeg bestilt en datel powersave tror jeg det hedder, i håbet om at jeg kan have en backup af savefilen liggende på min computer og derved ikke skal starte forfra for 5. Gang Smiley



PowerSave kan ikke hjælpe dig med dette, hvis savedata ligger på selve konsol'n som du siger at din gør ved dette spil. PS arbejder kun med selve cartridgen Smiley det du kunne gøre og som heldigvis er ganske nemt er at tag dit SD-kortet ud af din håndholdt og ind i din computer og så derfra kopi´r indholdet. Godt nok lidt rodet med at du skal kopiere hele kortet men for at finde den specifikke save kræver det én utrolig know-how på både programmering samt spillets data-opbygning.

Det nemmeste for dig vil være at købe spillet i fysisk udgave for så kan PS hjælpe dig med at tag back-up at dine savedata Smiley men hold tilbage med at reklamere med at du bruger dette produkt, da det er ilde set for utrolig mange gamere af gøre brug af denne.
Samt nogle spil-udvikler gør én indsats for at modarbejde brugen / gøre dig banned fra online-spil hvis det bliver "opdaget" eller "anmeldt" :/

Selv når du siger at den kun bruges til backup pga. det er den mest normale undskyldning for folk køber PS og istedet bruger den til dens oprindelige hensigt Smiley

Håber at dette kunne hjælpe dig lidt bedre med noget forståelse / indblik Smiley
Jeg vi lige understege at dette ikke skal forestås som bashing men blot fakta Smiley
(redi. tilføjelse)
gik lige op for mig at det ser ud til at du allerede har spillet i fysisk udgave Smiley
jeg læste åbenbart lidt forkert der ved første øjjekast Smiley men desværre så ser det ud til at PS ikke kan hjælpe dig her Smiley dette er én af måderne udviklerne undgår folk gør brug af PS på deres produkt Smiley


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#6843 - Skrevet 01-09-2016 16:11

^ fuck og død -.-' jeg må have feberhjerne. Kan sgu da egentlig sige mig selv at det ikke virker når den ikke gemmer på kortet, daaarh Smiley havde lige håbet jeg kunne have en backup ved den hjælp.
Jeg ved udemærket den er ilde set blandt gamere, men når nintendo ikke giver os anden mulighed for at sikkerhedskopiere ens savegame så var det lige mit eneste håb for at kunne spille det igen. Surt show


Kalak Nuan
Kalak Nuan

82
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#6844 - Skrevet 01-09-2016 17:28

^ Korrekt, jeg deler også din holdning og jeg har da også selv prøvet at miste min savedata så jeg ved alt for godt hvordan det er Smiley jeg ville bare informere just-in-case Smiley


Thetof91
Thetof91

1206
Offline
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#6845 - Skrevet 01-09-2016 17:47




ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

486
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#6846 - Skrevet 01-09-2016 18:09

Købte en Superdry t-shirt i Tirsdags og forudbestilte ReCore til Xbox One plus købte Rise Of The Tomb Raider.


Lorvald
Lorvald

205
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#6847 - Skrevet 01-09-2016 20:07 - Redigeret 01-09-2016 20:08

Mine lidt større køb fra de sidste måneder.



O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#6848 - Skrevet 01-09-2016 20:33 - Redigeret 01-09-2016 20:37

Købt ny computer til studielivet - og lidt leg ved siden af. Det er ikke en gamer computer, men jeg kan stadigvæk få spillet de få indietitler, jeg holder af: Bindings of Isaac, Spelunky og evt. emulation - på low settings kan jeg måske nyde nogle større titler.

i5 6200U (turbo op til 2.8 Ghz)
8GB RAM ( op til 32GB )
13'' FHD m. touchscreen (siger mig ikke meget, men fin bonus)
Intel 520 HD grafik (lol)
256GB SSD

Alle de nødvendige ports og et overraskende godt tastatur.

Den er plastik, men det ligner det ikke - og den føltes virkelig god ift. prisen.

Prisen var ret stærk. Kunne ikke finde noget i samme prisleje med samme specifikationer, som samtidig gav mig et look, som jeg var tilfreds med. Macbooks er flottere og retina-skærmene er fantastiske, men jeg kan ikke punge 3x mere ud for samme specifikationer, og jeg vil egentlig gerne fortsætte med Windows, så det var jo et nemt valg.

Sindssyg spændt på at få den hjem om 14 dages tid.





chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#6849 - Skrevet 02-09-2016 19:38

Uncharted 4 collectors til kun 500kr Smiley


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#6850 - Skrevet 03-09-2016 13:26

Så fik jeg hapset et guitar hero, Disney infinity 3.0. Og @thetof91 samlede et LEGO dimension op til mig i Kolding Smiley i toys r us fik jeg 2 Superchargers fartøjer til 40kr stykket.
og så har jeg købt dlc'en til fantasy life igen Smiley


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8130
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#6851 - Skrevet 04-09-2016 12:35

Har netop forudbestilt PlayStation VR. Glæder mig til at have VR derhjemme - har hidtil kun haft mulighed for at prøve det til forskellige events, og har hver gang været imponeret. PS VR er det VR-udstyr, som jeg ser de største fremtidsudsigter i, i forhold til spiloplevelser, så derfor blev den mit valg Smiley


Chocobona
Chocobona

229
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#6852 - Skrevet 04-09-2016 13:00 - Redigeret 04-09-2016 13:03

Var lige et smut forbi Elgiganten




Thetof91
Thetof91

1206
Offline
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#6853 - Skrevet 04-09-2016 13:02

#6992

Du skal bruge det her adresse for at den kan vise billedet: http://i.imgur.com/oE01iPx.jpg


Kalak Nuan
Kalak Nuan

82
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#6854 - Skrevet 05-09-2016 21:00

Så faldt jeg lidt over nogle spil der manglede i samlingen:

DS:
Giana Sisters
Garfield's Nightmare
My Dog Coach ( med Cesar Millan's autograf Smiley )

3DS:
Shinobi

Wii:
Order up !
The Godfather - Blackhand Edition
Mario Kart Wii ( den jeg ellers havde var gået under for nevøer-visit Smiley )
FaceBreaker K.O. Party


Thetof91
Thetof91

1206
Offline
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#6855 - Skrevet 16-09-2016 13:05

Der kom ny lol figur op den anden dag. Denne gang af Ekko. Og den var jo bare fed. Så den måtte jeg havde til samlingen Smiley
Og så fik jeg også købt et lille gameboy lot. Dog kun Zelda spillet jeg mangler. Så andet rydder til videre salg/bytte Smiley
Min Raspberry Pi 3 kom også i dag. Det var dejligt nok efter både have modtaget case og strøm til den. Smiley Så må vi se om den har noget bedre wifi end det usb jeg brugte til den gammel pi 2 Smiley