N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2015

KJ85
KJ85

21486
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

Skrevet 12-05-2015 17:34 - Redigeret 15-06-2015 20:30

Om en god måneds tid går endnu engang løs ved årets største spilmesse, når E3 løber af stablen d. 16. til 18. juni i Los Angeles, og dette er tråden, hvor alt om årets messe kan diskuteres - det lige gyldigt om det handler om Nintendo eller de andre spilfirmaer.

<iframe width="500" height="281" src="https://www.youtube.com/embed/aBM5nzJ5Bws" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Når vi kommere nærmere dagene for eventen, så opdateres tråden med tidspunkter for de forskellige firmaers præsentationer osv., men indtil nu skal I bare byde ind med al info I måtte støde på Smiley

<h2>Søndag d. 14. juni:</h2>- 16.40: Smash Bros.-præsentation
- 23.35: Nintendo World Championships 2015 Pre-show


<h2>Mandag d. 15. juni:</h2>- 00.00: Nintendo World Championships 2015
- 04.00: Bethesda
- 18.30: Microsoft
- 22.00: EA


<h2>Tirsdag d. 16. juni:</h2>- 00.00: Ubisoft
- 03.00: Sony
- 18.00: Nintendo Digital Event (efterfulgt af Nintendo Treehouse Live @ E3)
- 19.00: Square Enix


<h2>Onsdag d. 17. juni:</h2>- 18.55: Nintendo Treehouse Live @ E3


<h2>Torsdag d. 18. juni:</h2>- 18.55: Nintendo Treehouse Live @ E3



Dennis Høj-Suhr
Dennis Høj-Suhr

68
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#136 - Skrevet 17-06-2015 18:04

Til Wii U kommer jeg ikke til at kede mig kan jeg se
Yoshi, Super Mario Maker, Lego, Guitar Hero, Star Fox, Mario Tennis, Xenoblade X og Projekt Zero er alle de spil jeg nok køber på et eller anden tidspunkt

godt oversigt KJ Smiley


Bota
Bota

140
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#137 - Skrevet 17-06-2015 18:35

3DS har godt nok et sløvt år i år, især i Europa nu hvor både Pkmn Mystery Dungeon og Yokai Watch er 2016-titler.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#138 - Skrevet 17-06-2015 20:04

Bota skrev:
3DS har godt nok et sløvt år i år, især i Europa nu hvor både Pkmn Mystery Dungeon og Yokai Watch er 2016-titler.



Begge konsoller har en fuldkommen latterlig fremtid hvad angår spil. Der er absolut ingen blockbusters i sigte - det er altsammen spinoffs eller kreativt fattige indslag - MARIO TENNIS I HD! WUPTI-DOOOOOO.

Star Fox er det eneste bare LIDT interessante, og alligevel formår Nintendo at klæde det i Vita-grafik og undgå alle former for potentielle multiplayer-muligheder.

PS: Selv hvis Animal Crossing: 'Amiibo is not physical DLC'-Party bliver free-to-play, så kan i vel og mærke se frem til et spil, hvor i skal bruge mellem 450-600 kroner (mere hvis i køber Amiibos i GameStop), hvis i vil spille 4 spillere. Verdens dyreste, dummeste og mest pinlige spil - når nej, der var jo også det der Metroid spil uden Metroids og Samus.

F*** jeg er stadigvæk sur.


Bota
Bota

140
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#139 - Skrevet 17-06-2015 20:14

Når man ser bort fra Animal Crossing, synes jeg Wii U's lineup det næste halve år er fint. Der er trods alt fire stortitler plus spil som Devils Third som nogle sikkert finder interessant.

2016 ser derimod sort ud. Vi har bogstavelig talt kun SMT X FE og Zelda lige nu.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#140 - Skrevet 17-06-2015 20:15

Tænk på det her:

Kensuke Tanabe som er producer på Metroid-serien siger følgende om Metroid Prime 4 (eller det Metroid spil folk ønsker på Wii U):

"If we started for Wii U now, it would likely take three years or so. So it would likely now be on Nintendo's NX console"



- Det indikerer, at de ikke har et lign. spil undervejs - og lad os antage, at han lyver, hvorfor skulle han i så fald gøre det? Hvad får Nintendo ud af sådan en udtale?

- Desuden er det værd at bide mærke i, at han IKKE ser pointen i at udvikle spillet nu, fordi Wii U, ifølge ham, ikke har liv nok i sig, da NX nok komme før - altså før 2018 (tak gud for det...)

End ikke 3 år inde i Wii U's liv forklares der allerede hvilke spil ikke kommer til maskinen og hvorfor. Det her er jo en katastrofe! Prøv lige at tænk over hvor latterligt det faktisk er. Tænk over hvor åndssvagt det er, at nogen af jer sikkert har købt Amiibos til en sum der overstiger Wii U'ens værdi - den maskine som skulle udnytte det her plastikbras til fulde, men som end ikke formår dét ELLER bare modtage nogenlunde store titler.

Hold kæft hvor er det her til grin. Fyr hele toppen. Jeg har aldrig oplevet et mere inkompetent Nintendo.






Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#141 - Skrevet 17-06-2015 20:26 - Redigeret 17-06-2015 20:32

Ja, det er rigtig dumt at sige at de ikke vil udvikle et metroid spil til Wii U, fordi det ville tage 3 år at udvikle. Hvis de var begyndt med at udvikle det fra konsollens start ville de have kunnet announce det igår -_-

Men jeg har nu efterhånden en hel del "nogenlunde store titler", som du så mener, der ikke findes til konsollen eller hvordan skal det forstås?Smiley

Ang. amiibos er der vel ikke nogen der har sagt, at NX ikke vil udnytte amiibos.


Michael
Michael

5441
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#142 - Skrevet 17-06-2015 22:31

#144: Kan slet ikke sætte mig ind i hvorfor du IKKE tror Amiibo skulle føres med over på den nye maskine. Nintendo tjener så forrygende mange penge på Amiibo, at de på ingen måde har tænkt sig at stoppe supporten på dem.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#143 - Skrevet 17-06-2015 23:21

Michael skrev:
#144: Kan slet ikke sætte mig ind i hvorfor du IKKE tror Amiibo skulle føres med over på den nye maskine. Nintendo tjener så forrygende mange penge på Amiibo, at de på ingen måde har tænkt sig at stoppe supporten på dem.



Det siger jeg intet om? Jeg påpeger blot, at der efterhånden produceres flere Amiibo end hvad er godt. Jeg syntes det er absurd, når der kommer flere nye Amiibos end spil.

Mht "store titler", så mener jeg ala Metroid Prime (den rigtige slags) og Zelda samt Super Mario 3D spil m.fl. - Star Fox bliver med garanti en kort fornøjelse (især uden multiplayer) og fucking Brætspil Crossing er jo en joke - hvor mange timer nyder man et spil Mario Party i eget selskab?


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#144 - Skrevet 17-06-2015 23:28

^Ja, det var der selvfølgelig ikke så meget af. Jeg tror så ikke du skal regne med at amiibo-produktionen har nogen negativ indflydelse på spiludviklingen og det er da klart, der kommer 5-6 amiiboer til et spil, der skal jo være en for de vigtigste karakterer i spillet Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#145 - Skrevet 18-06-2015 00:33

Scrapper skrev:
^Ja, det var der selvfølgelig ikke så meget af. Jeg tror så ikke du skal regne med at amiibo-produktionen har nogen negativ indflydelse på spiludviklingen og det er da klart, der kommer 5-6 amiiboer til et spil, der skal jo være en for de vigtigste karakterer i spillet Smiley



Det gør jeg sgu heller ikke, men jeg gad godt se Nintendos entusiasme (hvad angår produktionen af dyr plastik-DLC) flyde over i deres produktion af spil.

Alle snakker om Star Fox, og hvordan det var godt, og selvom det nok skal blive godt med et gensyn, så syntes jeg lige folk skal tage og overveje grafikken. GRAFIK ER IKKE ALT, men prøv lige at kigge på det! Det ligner et Vita spil! Hvordan kan Mario Kart 8 se så godt ud, og det her ligner bæ... Se FAST Racing Neo - se hvor flot det er, og det er jo også inspireret af futuristisk sci-fi som Star Fox. Alligevel formår Shin'en at skabe noget som er MEGET flottere og mere adrenalin pumpende end Star Fox (et spil som engang havde banebrydende grafik og action-gameplay!)

Jeg er naturligvis ikke vred, i hvert fald ikke sådan som jeg var igår, men jeg er håbløst skuffet. Der var INTET - end ikke Zelda Tri-force Heroes - som rent faktisk har noget på de spil, som vi så hos Sony eller Xbox (eller Ubi, EA og Square Enix). Xenoblade Chronicles X måske, men det har vi kendt til i årevis nu.



Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#146 - Skrevet 18-06-2015 01:09

Ikke vred? Nej, slet ikke. "Starfox Zero ligner bæ" er slet ikke et udtryk for vrede. Seriøst, du kan virkelig ikke mene, at starfox ser grimt ud. Nej, det er ikke det bedste grafik der er blevet spyttet ud til wii u, men grimt? Og som du selv siger, så er grafik ikke alt, så hvad er problemet i at de har prioriteret anderledes?


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#147 - Skrevet 18-06-2015 02:12 - Redigeret 18-06-2015 02:16

^Oliver sagde, at han ikke var vred som i går, hvilket er lidt noget andet Smiley

Jeg er også selv lidt skuffet over, at der ikke kom så mange store titler til "Wii U". Det er en skam, at de har fortalt alt det interesssante i deres "Directs". "E3" i år var som nogle kolde køleskabsrester gemt fra deres "Directs". "Sm4sh" havde nogle interessante ting, men desværre havde de ikke gemt filerne nok, så vi kunne blive overrasket. I det hele taget har de ikke været så gode til at holde deres overraskelser skjulte.

I forstår at overraske jeres fans, Nintendo.




E
E

14
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#148 - Skrevet 18-06-2015 07:38

Helt ærligt, så synes jeg, at Nintendo er faldet fuldstændig af på den på her på E3 og generelt de seneste år. De er landet under spærregrænsen for hvad de kan være bekendt overfor deres fans. Så hellere aflyse E3 end at komme med sådan en gang hø. Suk. Jeg sætter min Nintendo-fanfølelse på køl og vente nogle år. Forhåbentlig kommer der en renæssance for dem, det har de brug for..


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#149 - Skrevet 18-06-2015 08:04

^det er ikke en gang løgn.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#150 - Skrevet 18-06-2015 09:12 - Redigeret 18-06-2015 09:25

Scrapper skrev:
Ikke vred? Nej, slet ikke. "Starfox Zero ligner bæ" er slet ikke et udtryk for vrede. Seriøst, du kan virkelig ikke mene, at starfox ser grimt ud. Nej, det er ikke det bedste grafik der er blevet spyttet ud til wii u, men grimt? Og som du selv siger, så er grafik ikke alt, så hvad er problemet i at de har prioriteret anderledes?



Jeg kan snildt kalde Star Fox grimt. Jeg har set mobilspil med bedre textures. Kedeligt lys, stort set ingen particle effects, og jeg syntes generelt, at det så ekstremt kedeligt ud rent visuelt. De er gået efter en stil, som skal forestille og være ren og skarp, men uden aliasing eller god art direction, ender de med en jaggy udetaljeret og kedelig grafik. Det ligner bæ - visuelt! Og jeg er ked af at sige det, men hvis du rent faktisk mener, at det ser godt ud, altså på sådan et "ej hvor er det flot grafik"-plan, så må du have været blind op til nu uden at have prøvet samtlige spil i hele verdenen - bare på Wii U'en selv ser Mario Kart 8, Pikmin 3 og Bayonetta uendelig mange gange mere imponerende ud, og jeg kan ikke forestille mig at Star Fox Zero er et specielt krævende spil med sine små lukkede områder og on-rails baner.

Det kan være du kan bære over med det, og det skal jeg ikke blande mig i, men velvidende om hvad der kan produceres på Wii U (se bare FAST Racing Neo), så er det der super dovent i min optik.

Grafik er ikke alt, nej, men det er præsentation, og når en udvikler bliver doven - især én som Nintendo - så har jeg intet tilovers for det. Animal Crossing lignede også et upscaled 3DS spil uden videre overvejelse over, hvad de kan udnytte den ekstra power i Wii U til. Der er langt fra Mario Kart 8 til Star Fox Zero.

Seriøst, gå ind og se videoer af Star Fox Assault's kampe i rummet. Hvis ikke det var for den horrible UI og standardopløsning tilbage i de tidligere '00'er, så nænner jeg næsten at kalde det for et mere imponerende spil rent visuelt. I Dolphin-emulator er jeg sikker på, at dét (samt Rogue Squadron spillene) er mere imponerende at se på end Star Fox Zero.

PS: Jeg er ikke vred, men jeg er kritisk - og jeg er MEGET kritisk, når det gælder Nintendo. Jeg holder ingen højere end dem, når det gælder kvalitet af gameplay, så jeg har længe kunne undskyldt dem, at de har været bagud med deres hardware og derfor ikke kan producere grafik som deres konkurrenter, men ofte kan de hive meget i land med deres art direction - denne gang er det slet, slet ikke tilfældet.

PPS: OG HVIS DU VIL VIDE HVOR ÅNDSSVAG Nintendo kan formå at være, så kan du læse Polygons nye interview med Reggie Fils-aime, hvor manden seriøst sammenligner reaktionen på Metroid Prime: Federation Force med Splatoon - øøøh? Federation Force er HADET. Alle videoer på YouTube er nedstemt til uhyggelige tal og folk føler sig forrådt af Nintendos brug af Prime-serien til det der bs. Alle hader det.

Var det reaktionen på Splatoon? Jeg husker flere mennesker som skrev herinde, at det var deres mest ventet spil. Jeg husker stort set alle foraer så positivt på det og kaldte konceptet forfriskende og interessant. Var der negative punkter? Ja, folk var nervøs for gyro-controls, men det var en lille ting. Generelt var folk tilfredse.

Overvej dét. Han sammenligner reaktionen på de to spil og aner slet ikke, hvad det er han siger.