Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2015

KJ85
KJ85

21447
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

Skrevet 12-05-2015 17:34 - Redigeret 15-06-2015 20:30

Om en god måneds tid går endnu engang løs ved årets største spilmesse, når E3 løber af stablen d. 16. til 18. juni i Los Angeles, og dette er tråden, hvor alt om årets messe kan diskuteres - det lige gyldigt om det handler om Nintendo eller de andre spilfirmaer.

<iframe width="500" height="281" src="https://www.youtube.com/embed/aBM5nzJ5Bws" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Når vi kommere nærmere dagene for eventen, så opdateres tråden med tidspunkter for de forskellige firmaers præsentationer osv., men indtil nu skal I bare byde ind med al info I måtte støde på Smiley

<h2>Søndag d. 14. juni:</h2>- 16.40: Smash Bros.-præsentation
- 23.35: Nintendo World Championships 2015 Pre-show


<h2>Mandag d. 15. juni:</h2>- 00.00: Nintendo World Championships 2015
- 04.00: Bethesda
- 18.30: Microsoft
- 22.00: EA


<h2>Tirsdag d. 16. juni:</h2>- 00.00: Ubisoft
- 03.00: Sony
- 18.00: Nintendo Digital Event (efterfulgt af Nintendo Treehouse Live @ E3)
- 19.00: Square Enix


<h2>Onsdag d. 17. juni:</h2>- 18.55: Nintendo Treehouse Live @ E3


<h2>Torsdag d. 18. juni:</h2>- 18.55: Nintendo Treehouse Live @ E3



Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 13-05-2015 08:26

JOEP skrev:
dato på Xenoblade Chronicles X, nyt om StarFox og det der spil med den store robot.



Jeg kunne også godt snart tænke mig en dato på Xenoblade Chronicles X, men så igen, hvis den bliver udskudt er den jo intet værd. StarFox tror jeg kommer til at fylde en hel del, da det er så tæt på release (så vidt vi ved). Jeg havde faktisk fuldstændig glemt spillet med den store robot, var der ikke også et overvågningsspil?



KJ85
KJ85

21447
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 13-05-2015 10:02

@Scrapper: Det er ikke blot et rygte, at Nintendo har uannoncerede spil, der udgives inden udgangen af dette regnskabsår (altså inden april). Overraskende er det vel heller ikke ligefrem, men udtalelsen stammer fra Q&A-sessionen fra det seneste investor-møde, og da den endnu ikke er officielt oversat til engelsk, så er det ikke noget jeg har villet behandle herinde..

Project Giant Robot, som flere af jer nu har henvist til har ved de seneste finansmøder stået til at blive udgivet i første halvdel af 2015, og det gør det stadig. Altså er det spil lige på trapperne, og jeg kunne forestille mig det måske udgives uden varsel på Nintendo eShop lige efter E3-præsentationen.

Project Guard (overvågningsspillet) står først til at blive udgivet i anden del af 2015, så det kunne man godt forestille sig de har ændret en del siden sidste år, og vi kommer nok til at se det igen i år..


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 13-05-2015 10:12

Aha, jeg lagde ikke lige mærke til hvor jeg læste det, men mon ikke det har været en reference til den Q&A du tænker på. Det ville også være ret underligt, hvis vi allerede vidste alt hvad der var værd at vide om det næste års udgivelser Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 13-05-2015 10:20

Scrapper skrev:
@O-train De kunne da lave en touch-funktion, så du meget præcist kan vælge, hvor du vil slå. Og iøvrigt, behøver spillet have nogle specielle features for at se en udgivelse på en ny konsol? Det er jo eksempelvis ikke ligefrem for at New Super Mario Bros. serien bringer særlig mange nye features i spil for hvert nye led i kæden.



Please nej... Ikke flere spil til en HD hjemmekonsol, hvor det kræves, at man har fokus på touch-skærmen.

2D Mario serien har været betydelig mere populær (og sikker i sine salg) end Punch-out. Jeg tror bare ikke Punch-out ville rykke 5 units. De kunne naturligvis godt lave et nyt indslag i serien, uden at det skal tage flere år og et AAA-budget, så jeg ved det ikke, men jeg tror det sgu ikke.

Paper Mario har haft et indslag på alle hjemmekonsoller siden N64 - det må næsten komme. Nu går der åbenbart rygter, fordi én eller anden Intelligent Systems gut stod og snakkede om det til en job expo, men who knows... Det kunne være et remaster, da der engang var snak om, at Nintendo ville proppe flere remasters ind i deres katalog med den milde succes som Wind Waker viste sig at være.

Miyamoto nævnte Retro som værende i kikkerten til det næste Metroid Prime. Kunne godt forestille mig, at de er på den. Måske Next Level Games som assisterende udvikler, så de kan få det ud af døren hurtigere.

Star Fox ved jeg slet intet om. Én af EAD grupperne er vel på det, men jeg kan ikke forestille mig, hvem der skulle være assisterende udvikler - Retro kunne også være på her. Måske Monolith, da de jo efterhånden har været færdige med Xenoblade i noget tid og ofte hjælper Nintendo.

Vi kommer til at se Devil's Third og mere Fire Emblem X SMT i øvrigt.



O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 13-05-2015 10:22

Er der nogen som reelt syntes Project Guard og Project Giant Robot så godt ud?

Jeg syntes det så utroligt ringe ud. Konceptet er solidt, men jeg kan ikke forestille mig, at man kan bygge et helt spil op omkring det. Det er i hvert fald ikke noget, som jeg så mig selv spille i flere timer, og når man endelig har lagt timer i det (hvis det skulle ske), kunne jeg forestille mig, at det hurtigt bliver gammelt.


KJ85
KJ85

21447
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 13-05-2015 10:31 - Redigeret 13-05-2015 10:31

^Altså nu har jeg jo prøvet demoer af dem begge sidste år i Frankfurt, og Project Guard fangede mig slet ikke. Man står bare på gulvet og fjoller med sit GamePad for at agere robot, men det sjove skal naturligvis ligge i at kunne beherske sine bevægelser og tilpasse dem i forhold til den robot man har bygget sig.

Project Guard var en del sjovere, hvis du spørger mig, og det blev ret hurtigt hektisk, så man har brug for nogle folk omkring sig, der kan fortælle, hvor fjenderne kommer.

For begge spil vedkommende virkede det som om de var bedst egnede i en minispils-samling, men lad os nu se, hvad Nintendo har gjort med spilene siden da. Vi ved jo praktisk talt intet om dem ud over det fra demoerne, så der kan være bygget en del andet op omkring begge spil.


AND
AND

568
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 13-05-2015 10:37

Bota skrev:
Kunne dette være E3'et hvor en annoncering af en vestlig udgivelse af Mother 3 sker?


Good call! 3'eren skulle godt nok ikke være lige så god som EarthBound, men mon ikke man alligevel ville kaste sig frådende over det? Smiley

Nu vi er ved oversættelserne, så kunne jeg også godt tænke mig at se nogle af de gamle Mystical Ninja/Goemon spil oversat og udgivet på Virtual Console.

Bota skrev:
Håber at Next Level Games nye projekt enten er Metroid eller en ny IP


Kunne også være cool at se, hvad de kunne med Metroid, men tror dog at Retro er i gang med det næste spil i (Prime-)serien. Mener allerede at der var snak om det, inden de lavede Tropical Freeze.

O-train skrev:
Et Metroid til Wii U skal fandeme være noget specielt og ikke bare Prime-serien i HD.

Jeg kunne ikke være mere uenig. Et nyt Prime-spil i HD ville redde hele videospilåret for mig.


Shajita
Shajita

338
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 13-05-2015 15:59

Jeg tvivler lidt på at vi kommer til at se noget fra Fire Emblem X SMT. Dette års E3 vil udelukkende fokusere på 2015 titler, hvilket er grunden til at Zelda bliver udeladt.
Det er sat til release i '15, men kun i Japan, så hvem ved.

Glæder mig dog til at se noget fra Devil's Third. Det er lige min type action spil. Smiley (don't judge me...)

Oh, og det her er ikke en forudsigelse så meget som det er et drømmeønske, men kan I huske da Guitar Hero 3 udkom på PS3 og Xbox 360 med henholdsvis metal covers af God of War og Halo musik? Yeah. Nintendo metal-temaer til Guitar Hero Live, plzkthx.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 13-05-2015 16:29

^Nintendo metal-temaer til guitar hero? Nej tak. Jeg bryder mig ikke om guitar hero konceptet i første omgang og jeg bryder mig heller ikke om hele den her metal-remix dille der kører.

Jeg tror også vi kommer til at se noget til Devil's Third, men med det af det jeg har set indtil videre, er det ikke noget jeg ser særlig meget frem til.


Davir
Davir

1312
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 13-05-2015 18:21 - Redigeret 13-05-2015 18:23

Begge 2 link har noget med hvad Nintendo tænke på til E3

https://www.facebook.com/Nintendo/photos/a.271203266297467.64637.119240841493711/830544337030021/?type=1&theater

https://www.youtube.com/watch?v=zbvzyY1FKr0


KJ85
KJ85

21447
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 13-05-2015 18:24

^Har allerede skrevet en nyhed om det, så du er lidt sent på den Davir. Ikke desto mindre er det rart at se, at du ikke oprettede en ny tråd til din post denne gang..


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 16-05-2015 01:54




Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 16-05-2015 08:10

Reggie er bare genialt GIF-materiale Smiley


KJ85
KJ85

21447
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 10-06-2015 10:52 - Redigeret 10-06-2015 10:53

Så er den øverste post opdateret med et tidsskema for herlighederne Smiley

Hvilke præsentationer skal I se?


Marddos91
Marddos91

1004
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 10-06-2015 11:01

Perfekt - jeg sad lige og ledte efter det! Smiley Min indre gamer vågner altid for alvor op omkring E3, så det bliver spændende at følge med i igen i år.

Jeg satser på at se Microsoft og Nintendos konferencer live og så ser jeg også Sony og Ubisofts; dog ikke live.

Er Nintendo egentlig fortsat på det der med at lave Nintendo Directs eller laver de en egentlig præsentation i år?