Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Eksamener 2012

Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

Skrevet 31-05-2012 15:16

Hej alle!

Der findes vist allerede et lignende emne fra sidste år eller endda endnu ældre end det, men her er et for i år Smiley!

Emnet er ganske simpelt: Har du været til eksamener i år? Skal du til nogle? Har du lige overstået en, og hvordan gik det? Bare skriv hvad I har på hjerte mht. eksamener, hvad enten det er folkeskole, gymnasial uddannelse, videreuddannelse, eller hvis I bare har noget at sige om eksamener generelt Smiley

Jeg skal selv op i matematik skriftlig, dansk skriftlig og mundtlig, engelsk skriftlig, teknikfag mundtlig, kommmunikation/IT mundtlig, idéhistorie mundtlig, SO2 mundtlig. Var oppe i skriftlig matematik i dag, og tror det gik ganske godt. Ved ikke lige om jeg kan leve op til min årskarakter der ligger på 10, men jeg bliver overrasket hvis jeg får under 7 Smiley

Hvad med jer Smiley?

Med venlig hilsen Lukas Smiley
BecelClaes
BecelClaes

5
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 11-01-2013 17:22

Jeg skriver SRP nu (vi har valgt at flytte den fra december til januar), og jeg var tvunget til at vælge Matematik A, som jeg så supplerede med Historie A. Det bliver så til en opgave tyskernes kodesystem, Enigma, under 2. verdenskrig, med meget fokus på det etiske dilemma englænderne stod med, da de havde brudt koden, men de var nødt til at sørge for, at tyskerne ikke fandt ud af det.

Desværre består den matematiske del primært i snak om permutationsteorien, som ikke ligefrem er dejligt nemt gymnasiestof. Det skal nok blive udfordrende, men hvis jeg kan klare mig godt gennem matematikdelen, så er jeg vist sikret et tolvtal.


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 11-01-2013 18:11

BecelClaes skrev:
Det skal nok blive udfordrende, men hvis jeg kan klare mig godt gennem matematikdelen, så er jeg vist sikret et tolvtal.

Det tror jeg så overhovedet ikke du skal regne med. Selvom matematik er dit primære fag, så er dit sekundære fag stadig et A-fag, og vil i karaktergivniningen nok vægte ca. 40 %. Jeg ved det fordi der var mange i min klasse der i sin tid valgte at have matematik A som hovedfag, og ved bl.a. en var matematikken bare absolut spitze, nærmest intet at sætte en finger på. Alligevel havde han direkte fået at vide at hans matematik var til et klokkeklart 12-tal, men fysik-delen trak det ned på et samlet 4-tal.

Jeg siger ikke, at du ikke kan score en 12'er fordi du har en rigtig god matematikdel, men is på, Jakob.


BecelClaes
BecelClaes

5
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 11-01-2013 18:57

Det var nu snarere ment som, at jeg har ret godt styr på historiedelen Smiley