Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Juble-emnet

Vaelte
Vaelte

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 08-06-2006 21:25

Ja, vi har jo et brokke emne, men her kan man juble over alt det, som man synes går godt for en!

Jeg har lige printet min sygeplejeopgave ud, så nu behøver jeg ikke tænke mere på den!

Det er FEDT!

Mvh. Thilde S. Petersen

***Min hjemmeside*** Thilde i Australien!

Aka. *Vaelte* aka. *Romme* aka. *Kvintendo* aka. *Zøvnigs lille jydetøs* aka. *Tilda*

Now playing: Professor Layton and the Curious Village (okay, jeg har faktisk gennemført det, men jeg har ikke andet, jeg gider spille down under!)

Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#1981 - Skrevet 29-12-2013 16:50

Undskyld at bringe en gammel tråd op, men jeg synes den var relevant igen!

Da jeg prøvede at danne mig et overblik over mine spil her inden jul, da jeg vil sortere lidt ud i det, synes jeg bestemt at jeg havde Kuru Kuru Kururin til GBA, som jeg elsker. Men jeg kunne ikke finde det noget sted, så jeg tænkte jeg havde været dum nok til at sælge det.

Men i dag fandt jeg det. Weee Smiley


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#1982 - Skrevet 02-01-2014 23:18

Så! Ved ikke helt om der skal jubles eller ej, men fik lige lyst til at skifte navn Smiley ... Altså kun på N-club Smiley ... Indtil videre Smiley


powerfull499
powerfull499

177
Offline
Level: 18 (Twhomp)

8
1ups givet

#1983 - Skrevet 17-01-2020 15:22

Fører lige dette retroemne op igen på denne lykkens dag. Jeg er i dag blevet læge efter 6 års studier !!! Smiley Smiley
Nintendo og gaming har hjulpet med at koble af hele vejen!


martinmartin
martinmartin

1033
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#1984 - Skrevet 17-01-2020 16:16

Whoa! Tillykke, powerfull499! Det er vildt flot.


JOEP
JOEP

74310
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1985 - Skrevet 17-01-2020 16:49

powerfull499 skrev:
Fører lige dette retroemne op igen på denne lykkens dag. Jeg er i dag blevet læge efter 6 års studier !!! Smiley Smiley
Nintendo og gaming har hjulpet med at koble af hele vejen!


Tillykke med det og velkommen til helvedet efter studiet. Smiley Håber du har noget forskning fra studiet, så du kan få de gode samtaler. Hehe. (Min hustru er læge, så kender til kampen.)


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8110
Offline
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#1986 - Skrevet 17-01-2020 17:02

Kæmpestort tillykke, powerfull!


Jonezy
Jonezy

4640
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1987 - Skrevet 18-01-2020 11:05

Fandme stærkt gået! Tillykke!


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7455
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1988 - Skrevet 18-01-2020 15:15 - Redigeret 18-01-2020 15:20

Nice, tillykke! Hvor er det egentlig også sjovt, når man pludselig finder ud af folks baggrunde herinde. Smiley

Og fedt med dit eksempel med spil - jeg husker, at have både læst og hørt som rådførsel om medicinstuidet, (uden at være reelt startet selv), at: "man må simpelthen ikke røre videospil, under studiet eller arbejdet. Sådan nogle timekillers! Intet godt i dém."

Det aner mig jo måske, at dette kunne have været en ældre, mere konservativ opfattelse, af videospils påvirkning af ens præsentationsevne, indenfor intensive jobfunktioner - måske er dette syn begyndt at omvendes langsomt, omtrent siden den dér ret omgangne nyhedshistorie, der kom for en 10 års tid tilbage, hvor nogle kiruger helt reelt varmede deres finmotorik op før operationer, med en Super Monkey Ball-session på Gamecube.


powerfull499
powerfull499

177
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1989 - Skrevet 22-01-2020 02:12 - Redigeret 22-01-2020 02:35

Tusind tak folkens! Smiley Smiley
Og interessant, Andreas. Det er jeg i hvert fald dybt uenig i, - det er altid vigtigt at kunne holde fri engang imellem og tænke på noget helt andet, og det er gaming perfekt til! Jeg må dog indrømme, da Breath of the Wild kom ud tilbage i 2017, så tog det ret meget tid fra studiet, men det var det hele værd Smiley.

Og interessant det med Super Monkey Ball! Jeg fandt denne video:


Og apropros forskning, JOEP, så er det ret cool forskning at kombinere gaming og lægelivet Smiley. Jeg må dog indrømme, at jeg er ret kritisk over for resultaterne i ovenstående video. Ham duden har publiceret flere studier, bl.a. dette her: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22906322

Man kan godt være lidt kritisk over for resultaterne... Der var kun én øvelse, hvor der var en forskel mellem kontrolgruppen og gamerne, og forskellen var ikke stor Smiley

Dog stadig meget interessant, og jeg har personligt ingen tvivl om, at digital simulation kan hjælpe.


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

1
1ups givet

#1990 - Skrevet 22-01-2020 09:27

WOW... stort tillykke herfra også.