Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Juletråd 2012

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

Skrevet 21-12-2012 19:22 - Redigeret 21-12-2012 19:54

Tråden hvor al julerelateret snak for dette herrens år kan foregå.

Hvis vi er heldige vil det måske endda i fællesskab lykkes os at tænde et beskedent julelys eller to i hinandens kyniske og iskolde sorte huller kendt som gamer-hjerter... Kun hvis vi er heldige selvfølgelig.

Vi lægger ud med de tunge skyts!



[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
BecelClaes
BecelClaes

5
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 24-12-2012 17:56

Det vil jeg bestemt også mene, at det er - det har det i hvert fald været tre år i streg nu. Jeg synes også det er super fedt at se, at så mange onkler/tanter (virker det til), render rundt med børn derinde d. 24.
Kan I selv huske hvor spændte i var dengang I var små, og tiden bare ikke bevægede sig? Gaverne stod klar under træet, og I plagede forældrene som de små lorterollinger I var - og de stod bare og baksede med anden. Det slipper de helt for, ved bare at sende børnene i Zoo.
På trods af, at det ikke var Juleaftensdag at jeg var afsted i år, så varmede det stadigvæk mit hjerte at se børn gå lige så meget i selvsving over pingviner, som de gør over den Wii U, 3DS eller Skylanders-pakke der ligger under juletræet om aftenen, i stedet for at sidde derhjemme og tælle minutterne.


Lunario
Lunario

1
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 25-12-2012 07:57

Jeg fik en Pikachu-Gul Nintendo 3DS XL i julegave Smiley


Optimus Prime
Optimus Prime

9
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 25-12-2012 08:43

Sej Pokèmon 3DSSmiley
Jeg fik Theatrhythm Final Fantasy og Paper Mario til 3DS'en og Wii PartySmiley
Glœdelig jul!!


powerfull499
powerfull499

177
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 25-12-2012 13:10 - Redigeret 25-12-2012 13:11

BecelClaes skrev:
En fast juletradition de sidste par år, har været at tage i Zoo juleaftensdag. Der var dog ingen af de nære venner fra gymnasiet som kunne i år, så jeg valgte at invitere en 1.g.-pige ud på Juleaftensdag-Zoo-date - som en spøg, skal det lige siges. Hun sagde desværre, at hun ikke kunne, men hun ville forfærdeligt gerne i Zoo med mig d. 23. i stedet.
.



Fornemmer jeg en lille juleromance? Julen er jo trods alt hjerternes fest!
Jeg anede ikke, at man kunne tage i Zoo lige op til jul, - jeg troede helt sikkert, at de havde lukket! Det kommer nok an på, hvor man er i landet, men i hvert fald en meget original, og helt sikkert hyggelig, idé.

Personligt kan jeg godt lide julen. December har dog været ekstra hård i år på grund af, at vi skulle lave SRP (stor opgave i gymnasiet for 3.g'ere), hvilket tog stort set alt min tid, da vi fik skrivedage, - lavede ikke andet. Det var derfor en lettelse da jeg afleverede den 21. december, - jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse om, hvordan det er gået, da det var en meget svær opgave, men det nytter ikke at tænke over den nu (som jeg nogen gange kommer til). Jeg må acceptere, at opgaven lever sit eget liv, og der er ikke mere, jeg kan gøre. Smiley

Men som sagt kan jeg godt lide julen. Den har dog mistet lidt af sin magi, som den engang havde. Da jeg var mindre, kunne jeg ikke sove aftenen før juleaften, og jeg troede på vores nisse, "Nis Juhl". Desuden kunne jeg sætte julefilm på repeat samme med mine søskende, -det var tider! I nyere tid er det ikke på samme, og man glæder sig ikke på samme måde. Jeg har fx svært ved at finde ønsker til juleaften, fordi jeg egentlig har alt det, som jeg ønsker mig, hvilket både er godt og skidt på samme tid. Det er derfor pludselig blevet mere interessant at give andre gaver. Julemaden er dog stadig en sikker vinder, og den glæder man sig til hvert eneste år! Desuden er det dejligt at få mulighed for at se sine venner og familie i julen.

Men glædelig jul alle sammen Smiley, - jeg håber, at I alle sammen havde en forrygende aften i går.




Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#35 - Skrevet 25-12-2012 13:23

Jeg fik i sidste ende alligevel Starfox 64 3D i julegave af mine forældre (samt en masse andre gode gaver fra familien).


Dennis Høj-Suhr
Dennis Høj-Suhr

68
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#36 - Skrevet 25-12-2012 20:35

fik AC 3 til Wii U og Lego Batman 2 samt en del gode film (Marvel's The Avengers, MIB 3 Modig og den nye Spider-man) m.m. Smiley


KJ85
KJ85

21454
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 25-12-2012 23:33

Som ventet ingen spil her, men fik til gengæld en del bøger, da jeg har i år har genfundet lysten til at læse skønlitteratur. Det tætteste jeg kommer på noget spilrelateret må være en CD-/DVD-reol til opbevaring af min voksende spilsamling. Tror allerede jeg har brug for en ekstra, men den må jeg nok selv finansiere Smiley