kobsie skrev:
Nu tror jeg generelt bare at folk har den opfattelse, at heavy, death, dark metal m.m. kun handler om hvem der kan brøle højest. Der er da en del bands der har det for vane, og det er nu heller ikke det jeg finder ret i ørefaldende. Når vi snakker om selve sammensætningen af metal musik, så kan fx nirvana altså godt gå hjem og vugge. Hovedparten af dem der hører til nirvana er jo de der teenagere på 15-18 år der bare mener at den guitar musik lyder for nice. Når de så 3 år efter får øjnene op for den mere mørke musik, så finder de som regel ikke nirvana ret interesant mere, sjovt nok

.
Ja, men der er også nogle bands, hvor slev jeg synes at det går for meget over i "I KILL YOU, I KILL YOU, I KILL YOU!!!!!!!!" genren.
Jeg hører mest heavy, death, black, dark osv. osv. fordi jeg synes at det er der man finder det bedste og hurtigste guitar -og tromme spil. (Og andre instrumenter for dan sags skyld)
De satanistisk relaterede tekster (som man alligevel ikke kan høre

) siger mig ikke noget. Jeg kan bare godt lide hurtig og brutal musik eller bare gode melodier.
Dimmu Bogir som du nænte før kender jeg ikke så meget, (Har hørt nogle få numre for lang tid siden) men men det var vist hverken det bedste eller det værste jeg havde hørt. Et andet band, som jeg synes er meget sjovt er Iniquity, men det er kun fordi de er (var) danske, og sangeren hedder det samme som mig. (Ville bare nævne det

)
Et link til en af deres sange i flash http://www.mightymusic.dk/iniquity.html#t2
På det punkt begynder det at blive lidt for "useriøst" hvis I forstår hvad jeg mener <.<

Excellent. It appears you are certainly capable of performing my lost art.
Very well. My next hidden skill is...
The Barrel Roll! Let it be hewn into your mind!