Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Steve Jobs er død - 1955-2011

Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

Skrevet 06-10-2011 02:04

Så vandt kræften desværre over Steve Jobs Smiley

Til dem der ikke ved det, så var Steve Jobs manden bag Apple, et af de vigtigste, hvis ikke det vigtigste, firmaer indenfor IT-branchen. Steve Jobs valgte dog d. 24. august i år at fratræde stillingen som direktør for Apple, hvilket netop skete på baggrund af hans kræftsygdom.

Hvil i fred Steve Jobs. Man kan i hvert fald roligt sige at du har haft en stor indflydelse på hvordan verden ser ud i dag.

Med venlig hilsen Lukas Smiley
    RandomDovenGuy
    RandomDovenGuy

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 06-10-2011 07:47

    det var da en skam


    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7454
    Online
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 06-10-2011 11:05 - Redigeret 06-10-2011 19:48

    Verdens mest beundrede iværksætter. Læste for øvrigt minde-nyheden på Engadget, og bemærkede 13,337 likes. Smiley

    Han fik forhåbentlig iværksat i sådan grad, at Apple fortsat vil eksistere upåvirket, og kan skubbe udviklingen fremover.

    Fuck cancer.


    Anch1989
    Anch1989

    0
    Offline
    Level: 8 (Pirahna Plant)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 06-10-2011 11:30

    Han var helt klart en stor personlighed, og det er svært at se at Apple skulle være lige så innovative uden ham.

    Mange mener allerede de har skudt over mål med IPhone 4S.

    RIP Steve Jobs


    yasw
    yasw

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 06-10-2011 12:41

    Jeg tror ikke vi vil se den store forskel det første års tid. Apple planlægger trods alt nok rimelig meget i god tid i forvejen. Men hvor det udvikler sig imod op 2-3 år bliver interessant.


    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7454
    Online
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 06-10-2011 14:19

    Der har været noget snak om, hvordan han for nogle år tilbage hyrede en dekan fra Yale University, hvis eneste funktion var at udarbejde akademiske materialer om, hvad der definerer Apple som firma efter hans egen vision - for at forberede medarbejdere på tiden efter ham. Om den plan holder, bliver så spændende at se.


    kasper88
    kasper88

    22
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 06-10-2011 15:06

    R.I.P.

    Jobs var en fantastisk leder, så det er et stort tab.

    Når det er sagt, så står eller falder Apple ikke med eller uden Jobs. Det er jo ikke fordi, at Jobs selv har stået for alt det positive, som Apple har lavet. Der er et større team bag. Apple har selvfølgelig haft interesse i at promovere Jobs som et "kreativt geni" for at tegne et ansigt udad til (ligesom med Miyamoto) og for at skabe et emotionelt bånd til sine kunder.


    Anch1989
    Anch1989

    0
    Offline
    Level: 8 (Pirahna Plant)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 06-10-2011 16:11

    Okay jeg erkender det. Jeg ved ingenting om Apple. Har aldrig købt deres produkt og har ingen forudsætning for at sige noget som helst. Har bare ikke behov for en Iphone med tusindsvis af funktioner jeg alligevel aldrig får brugt. Men succes det har de!


    iamhappyED
    iamhappyED

    75
    Offline
    Level: 7 (Korok)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 06-10-2011 16:59

    1000 vis af funktioner er jo ikke grunden til man køber iPhone i hvertfald ikke mig. Det er jo faktisk næsten det modsatte. iPhone og apple i det hele taget er enkelt og brugervenlig for enhver.


    powerfull499
    powerfull499

    177
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 06-10-2011 17:13

    Jeg tror ikke, at "IdNa ^^" mente at iPhone var svær at bruge (mange funktioner). Jeg tror derimod han/hun mente, at han/hun ikke ville kunne få brugt alt. Fx kameraet, internetsurfing, musikafspiller, osv. Der er nogen, der er godt tilfredse med deres gamle klodser endnu Smiley.

    Det er forresten trist og ærgerligt, men jeg tror nu, at Apple kan flyve selv. Det er ikke kun Steve Jobs, der har lavet alt arbejdet indtil nu.


    Anch1989
    Anch1989

    0
    Offline
    Level: 8 (Pirahna Plant)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 06-10-2011 21:32

    IdNa fremkom af 3 sekunders kreativitet ved at skrive mit fornavn baglæns. Tror såmænd ikke at jeg ikke vil kunne finde ud af at bruge en Iphone, men hvis man kun har behov for at ringe/skrive kan telefonen være lidt overkill. Desuden skræmmer prisen mig en del, for noget jeg sikkert ville kunne ødelægge inden for et år. Smiley


    CAPTAIN N
    CAPTAIN N

    0
    Offline
    Level: 16 (Space Pirate)

    0
    1ups givet

    #11 - Skrevet 07-10-2011 09:13

    Selvom jeg ikke selv er fan af Mac så er det uden tvivl et stort tab af et meget kreativt nyskabende menneske. Det er en skam han ikke blev ældre Smiley


    Peblisko
    Peblisko

    58
    Offline
    Level: 21 (Paragoomba)

    0
    1ups givet

    #12 - Skrevet 08-10-2011 18:50

    Alt for tidlig død. Det kunne have været min egen far. Uhyggeligt at tænke på.