Nintendo Switch-efterføl...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Xbox360 vs. PS3

'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 05-07-2009 23:33 - Redigeret 05-07-2009 23:38

Går og overvejer en ny konsol men hvilken?

Går lidt og håber der kommer en ny, fx. PS3 slim eller en helt ny Xbox, men hvad er chancerne for det?

hvad er jeres holdninger til de to konsoller?
Hvilken en vil i vælge?

har før haft PSone, PS2, PS2 slim. Aldrig Xbox

et lille link til at sætte snakken i gang Smiley

Jeg putter firetyve rå æg i min crunkcup og ser spongebob, nonstop
'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#61 - Skrevet 08-07-2009 21:45 - Redigeret 08-07-2009 22:58

okay tak for svaret Smiley

EDIT: tror i prisen i blockbuster også gælder deres butik eller er det kun nettet?


Michael
Michael

5461
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#62 - Skrevet 08-07-2009 23:27

Jeg regner med at komme hjem med en PS3 lørdag engang, hvis alt går vel. Det har nok været den ekstrainfo om den udskiftelige harddisk der har haft gjort udslaget, så mange tak til jer to Smiley!


Hyuuga
Hyuuga

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#63 - Skrevet 09-07-2009 02:21

Kasper Noes:

VED det også gælder butikkerne .. har selv været i blockbuster i Slagelse og se tilbudet Smiley

Michael:

Hehe så lidt ^^ .. skriv i min gæstebog med dit PSN ID når du får det Smiley ..hvis du har lyst self Smiley


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#64 - Skrevet 09-07-2009 08:27 - Redigeret 09-07-2009 17:49

hvor køber du den henne michael? jeg venter til August da jeg lige skal have løn fra mit nye arbejde Smiley

EDIT: er der en ps3 der kan spille spil fra ps2'en? hørte noget med 80 gb kunne?


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#65 - Skrevet 09-07-2009 20:01

Hyuuga skrev:

Ignorancia skrev:

MegaGame skrev:
her er en anden sjov pris samligning, two worlds, været ude på pc et godt stykke tid, til pc 150kr, xbox360 200kr, ps3 500kr, i samme butik.



Kun idioter og folk der ikke har adgang til kredit kort køber spil til detailpriser, ubruglig sammenligning.



tilføjer lige til dit indlæg Ignorancia Smiley..
Og idioter der skriver crap for at få PS3 i et dårligere lys .. prøv dog lig at have dine fakta i orden inden du skriver sådan noget lort Smiley .. Two Worlds findes ikke til PS3 .. men vi ved jo godt du er PS3 hater .. men prøv at komme med noget der findes en anden gang Smiley



hvorfor er det pluslig min skyld af en netbutik sælger et ps3 spil der åbenbart ikke findes? faktisk gøre det jo det hele sjover, synes jeg.
Nogen af jer er ret nærtagerne omkring PS3, og åbenbart ser nogen det som deres hellige pligt af forsvare den, vist jeg gjorde som jer, ville jeg ikke have andet af lave en af bashe f.esk Ignorancia(som jeg slet ikke forstår hvad han laver her), Jeg er kitisk over for PS3, fordi jeg ved hvorfor sony lavet den, og det var ikke bare for af lave en spillekonsol.
Og jeg har også forklart jeg ikke hadder Sony, men igen, det ville jo ikke passe ind i jeres "verden"


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#66 - Skrevet 09-07-2009 20:28

så kom da med det hvorfor har soy så lavet ps3'en? vis du altså ved det?


Goldenpie
Goldenpie

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#67 - Skrevet 09-07-2009 21:26

Det har de vel gjort for at tjene penge. Ligesom Nintendo og Microsoft.


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#68 - Skrevet 09-07-2009 21:32

Back on topic:

Kasper Noes skrev:
er der en ps3 der kan spille spil fra ps2'en? hørte noget med 80 gb kunne?




Jainay
Jainay

2
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#69 - Skrevet 09-07-2009 21:35

De gamle kunne, så det vil sige, en 80GB kan ikke... endnu dog.

Der snakkes om at Sony er igang med en update til PS3'en der gør at den kan spille PS2 spil. Og det vil sige ALLE PS3'er vil kunne komme til det.


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#70 - Skrevet 09-07-2009 21:45

Goldenpie skrev:
Det har de vel gjort for at tjene penge. Ligesom Nintendo og Microsoft.



jeps, men ikke bare på en konsol og dens spil, men også for af være sikker på deres nye disk format vandt, de står til af tjerne langt flere penge på det end hvad de riskere af miste iforhold til vist ps3 ikke lever op til samme succe som ps2.
Tro ikke bluray afspilleren er i ps3 for af give større spil, nej det ville være et økonomisk selvmord, men af bruge ps3 til af hæve antalet af bluray afspiller iforhold til HDDVD afspiller var ginialt.


Goldenpie
Goldenpie

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#71 - Skrevet 09-07-2009 22:40

som sagt. For at tjene penge. Om de så er på konsollen eller blu ray er da underordnet. Alle ved da at de kom blu ray i ps3 for at få formattet ud til masserne. Men de gjorde det jo også fordi det giver flere muligheder ang spil. Ingen tvivl om at Sony ligger bagerst i køen nu, men om et par år, når udviklerne har lært den ordentlig at kende, får vi virkelig at se hvad den er i stand til.




Ossipoff
Ossipoff

11
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#72 - Skrevet 09-07-2009 23:50

Goldenpie skrev:
... men om et par år, når udviklerne har lært den ordentlig at kende, får vi virkelig at se hvad den er i stand til ...


Det er der jo blevet sagt siden den udkom. Faktum er, at den arkitektur som Cell gør brug af, er helt og igennem underlig. Den kræver en fundamental anden tankegang end normal parallel beregning, hvis den skal udnyttes på bedste vis. Som udvikler er det ikke et plus i denne sammenhæng.

Det kom for nylig frem, hvis I ikke har læst det, at X360 og PS3 fundamentalt bygger på den samme processorteknologi. De blev nemlig bestilt cirka samtidig. X360's CPU er faktisk primært en Cell processor, bare med normalt arkitektur. Teknisk rummer de stort set samme kunnen, når man kombinerer X360's GPU med CPU.


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#73 - Skrevet 10-07-2009 00:11 - Redigeret 10-07-2009 00:12

vist jeg gjorde som jer, ville jeg ikke have andet af lave en af bashe f.esk Ignorancia(som jeg slet ikke forstår hvad han laver her), Jeg er kitisk over for PS3, fordi jeg ved hvorfor sony lavet den, og det var ikke bare for af lave en spillekonsol.
Og jeg har også forklart jeg ikke hadder Sony, men igen, det ville jo ikke passe ind i jeres "verden"



Jeg forholder mig kritisk og velbegrundet til de indlæg og meninger der bliver skrevet, jeg kan altid bakke mine udtalelser op med kilder, og skriver velformuleret - du må jo så være min modsætning?

@Henrik: Teknisk måske, men forholder man sig til virkeligheden (resultaterne) er det en kendsgerning at de grafisk skelsættende spil alle er udkommet til PS3'eren, her snakker jeg MGS4, Uncharted 2 (når det kommer) og Killzone blandt andet. Det er noget jeg kan forholde mig til, modsat teknisk jargon og spread sheets.


Ossipoff
Ossipoff

11
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#74 - Skrevet 10-07-2009 00:21

Helt klart -- det er jeg ikke uenig med dig i. PS3 leverer til dags dato den bedste grafik vi har overhovedet. Om det er Cell processorens specielle arkitektur, eller derimod fordi programmørerne skal bruge så meget tid på at bruge den, at de også får lavet bedre spil -- det er så ikke til at vide Smiley


Goldenpie
Goldenpie

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#75 - Skrevet 10-07-2009 08:53 - Redigeret 10-07-2009 08:59

Henrik Ossipoff skrev:
Det er der jo blevet sagt siden den udkom. Faktum er, at den arkitektur som Cell gør brug af, er helt og igennem underlig. Den kræver en fundamental anden tankegang end normal parallel beregning, hvis den skal udnyttes på bedste vis. Som udvikler er det ikke et plus i denne sammenhæng.



Hvilket jeg er helt enig i. Ingen tvivl om at PS3'en har underpræsteret indtil videre på grund af den er svær at programmere til. Den kan jo uden tvivl mere end X360, på grund af flere krafter og blu ray. Jeg håber ihvertfald at udviklerne begynder at lære den bedre at kende, og gider at lære det. For så kan vi se flere spil med samme mulighed som Little Big Planet, og super flot grafik som Killzone 2 og Mgs 4.

Men det er jo ikke sikkert det nogensinde sker. Men jeg håber. Smiley