Nintendo Switch-efterføl...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Xbox360 vs. PS3

'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 05-07-2009 23:33 - Redigeret 05-07-2009 23:38

Går og overvejer en ny konsol men hvilken?

Går lidt og håber der kommer en ny, fx. PS3 slim eller en helt ny Xbox, men hvad er chancerne for det?

hvad er jeres holdninger til de to konsoller?
Hvilken en vil i vælge?

har før haft PSone, PS2, PS2 slim. Aldrig Xbox

et lille link til at sætte snakken i gang Smiley

Jeg putter firetyve rå æg i min crunkcup og ser spongebob, nonstop
MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#76 - Skrevet 10-07-2009 12:13

Ignorancia, ja undskyld af jeg er nød til af bruge mere simple ord da jeg ikke kan stave til de andre og af jeg ikke kan give dig et link til min hjerne, da er visse teknisk problemmer med af forbinde netkablet til mit øre/næse.
Og da vores debater tit har handlet om meninger og holdinger, kan jeg ikke se hvad et link skulle gøre godt for til det.

bluray er både en fordel og en forbandelse, det samme skette da CD/DVD udkom, udvikler bliver doven og lader være med af optimere deres kode og grafik, fordi de tænker der er plads nok og af optimere kræver en del tid, hvilken vil sige penge.
Dette ender tit med af spillet bliver langsomer af køre.

Goldenpie, det er jo et paradoks, alså for af B kan ske, skal A ske først, men for af A kan ske, skal B ske først.
Her menere jeg af A = flere solgte konsoler og B = udgivelse af flere spil.
forklaring, det er dyrer og tager længer tid af lave ps3 spil end til de andre, dette gøre af færre udvirkler bruge den tid det tager af lære af bruge ps3s fulde evner af kende, hvilken da gør af der nok ikke kommer så mange af de spil der for solgt en masse konsoler, og med ikke så mange konsoler tænker udvikler af det ikke er pengerne værd af prøve af lave de store spil.


Michael
Michael

5461
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#77 - Skrevet 10-07-2009 12:31 - Redigeret 10-07-2009 12:32

Nu hopper jeg måske væk fra hovedsporet, men er det ikke også netop problemet med Wii? Flere og flere udviklere bliver ved med at state, at den er så svær at udvikle spil til og man derfor altid ender med at lave et halvbøvet "PAAAAAARTY"-spil, i stedet for rent faktisk at lave noget interessant.

Hvad der så går godt for Wii, må være at Nintendo (som sådan da) forsøger at holde deres egne IPs i live, for dermed at holde udvalget af Wii-spil op på et acceptabelt niveau, så kunderne ikke skræmmes væk. For Wiien får jo netop solgt rigtig mange konsoller, mens det sagtens kunne gå bedre ovre i Sonylejren.

Dog regner jeg med (og håber) at Playstation 3 med dets resterende 2009/10 lineup virkelig kan få vendt skuden - for det ser spændende ud. Det har aldrig set så godt ud på PS3 softwarefronten, som det gør for tiden.


Goldenpie
Goldenpie

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#78 - Skrevet 10-07-2009 15:36 - Redigeret 10-07-2009 15:38

MegaGame skrev:

Goldenpie, det er jo et paradoks, alså for af B kan ske, skal A ske først, men for af A kan ske, skal B ske først.
Her menere jeg af A = flere solgte konsoler og B = udgivelse af flere spil.
forklaring, det er dyrer og tager længer tid af lave ps3 spil end til de andre, dette gøre af færre udvirkler bruge den tid det tager af lære af bruge ps3s fulde evner af kende, hvilken da gør af der nok ikke kommer så mange af de spil der for solgt en masse konsoler, og med ikke så mange konsoler tænker udvikler af det ikke er pengerne værd af prøve af lave de store spil.



Nu sælger PS3 jo ikke dårligt. Den har da solgt næsten lige så meget som X360, så det er da noget værre vrøvl du skriver. Det er da kun i USA X360 er mærkbart foran.
Og kan ikke forstå hvordan du kan mene at blu ray er en ulempe.

Michael: Så vidt jeg ved er Wii'en da den nemmeste konsol at lave spil til. Det er jo netop derfor der kommer så meget l... til den. Det tager ingen tid at udvikle og koster ikke specielt meget, og derfor kræver det ikke at spillene sælger i millionvis for at man skal tjene penge på dem.


Michael
Michael

5461
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#79 - Skrevet 10-07-2009 16:02

Der er skam forskel på at udvikle et ringe spil og så at udvikle et godt spil. Det er netop det, at man næsten ikke skal af med så mange ressourcer for at udvikle et partyspil, der gør at så mange vælger netop den udvej.

Det var mere den vej jeg ville hen Smiley


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#80 - Skrevet 10-07-2009 17:11

Goldenpie, det siger jeg heller ikke, men da xbox360 er billiger af lave til, er der større afkast iforhold til hvad det har koste af lave spillet.

set på denne måde du har 2 konsoler, der hver har 10.000 kunder der måske vil købe dit spil.
spillet til konsol A koster 10.000kr af lave, mens spillet til konsol B koster 100.000. For hver spil du sælger få du 20kr, på konsol A skal du sælge over 500 spil for profit, mens på konsol B skal du sælge 5.000.
Selvfølig er der meget mere komplex, med hvor stor er den målgruppe spillet er til og hvor mange af den målgruppe rent faktisk vil købe spillet, men vister poiten med af det kommer an på hvad du tjerne pr spil gange hvor mange der vil købe det set i forhold til omkostningerne.

Derfor der udkommer så mange wii party spil, lav udgift, masser af sælge til. godt være du ikke tjerne meget pr spil, men ret god %profit iforhold til hvad det kostet af lave


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#81 - Skrevet 12-07-2009 22:14

nu skal jeg jo købe en ps3 her når jeg har fået løn, og tror valget faldt påfleggaards 80 gb, med little big planet. nogen der har andre bud? fra butik.


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#82 - Skrevet 12-07-2009 23:04 - Redigeret 12-07-2009 23:04

Sony Center + Coolshop = 2638 kr. og så er servicen bedre.


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#83 - Skrevet 12-07-2009 23:14

sony center til 2500 ö fedt


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#84 - Skrevet 08-08-2009 08:32

bump, det er så nu jeg skal have mig en ps3 nu er spørgsmålet bare om jeg skal vente på en slim her til efteråret eller om jeg skal have den gamle når den bliver billig nu her??


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#85 - Skrevet 08-08-2009 10:25

har sony udtalt det udgiver en slim model?


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#86 - Skrevet 08-08-2009 10:32 - Redigeret 08-08-2009 10:46

tror jeg Smiley ps3 slim + min far hørte noget om det på tysk tv

EDIT: men det er stadig kun rygter


Goldenpie
Goldenpie

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#87 - Skrevet 08-08-2009 15:58 - Redigeret 08-08-2009 15:59

Det hele er jo rygter indtil videre. Så det kan jo både blive en dreng eller en pige Smiley

Det kommer jo også an på hvor længe du vil vente. Der står jo ikke den bliver udgivet i efteråret, men op til jul. Så der kan jo nemt gå 4 måneder endnu.

Ellers kan du jo købe en X360 nu, og så kan du nå at spare mere op til PS3 slim'en kommer. Hvilket vil give dig et endnu større og breddere spiludvalg. Win-win situation Smiley


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#88 - Skrevet 08-08-2009 16:27

Eller vente til GDC Köln 17-19 August, hvor det rygtes en annoncering finder sted Smiley


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#89 - Skrevet 08-08-2009 18:42

tror lige jeg venter til det der köln og ser, ellers køber jeg bare den "gamle" Smiley og satser på at gamestop laver sådan en bytte ting igen Smiley


Goldenpie
Goldenpie

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#90 - Skrevet 08-08-2009 21:07

Kunne være fedt hvis de lavede slim'en så den kunne spille PS1 og 2.

Så ville jeg klart overveje at bytte min Sony "Weber grill" ud Smiley