N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Pokémon Shuffle

KJ85
KJ85

21414
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

Skrevet 09-03-2015 09:57 - Redigeret 06-11-2015 16:56

Tja, vi manglede et sted at poste om dette spil, så det har vi nu...



Hvad enten I vil udtrykke jeres afhængighed af The Pokémon Companys lille free-2-play-spil eller oplyse folk, hvis der er noget nyt på tapetet, så er dette tråden.

Eksempelvis har man pr. dags dato muliggjort det at fange Mew to uger endnu, så har man ikke gjort det endnu, så har man stadig chancen. Ligeledes kan Kyogre fanges frem til d. 23. marts, og der kommer sikkert flere special events i fremtiden.

Der findes også særlige engangskoder til spillet, og dem har jeg tænkt mig at samle her i tråden:

-


Så fortæl endelig om I spiller og skriv bare, når I ser noget nyt Smiley

Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#1546 - Skrevet 21-06-2017 06:43

Hvem elsker ikke også nogle flere Pikachu.


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1547 - Skrevet 21-06-2017 09:39

Ja, dem kan der ikke være for mange af. Apropos, der er 63 elektriske typer i spillet. 19 af disse er Pikachu og dens evolutionslinje. Smiley

Jeg har fanget Magikarp Pikachu, og mødt alle andre end Gyarados Pikachu i den Safari. Heldigivs er det den bedste Safari at gentage, fordi der falder Exp S, M og L af i tide og utide, og så er der Cloyster, der giver 100 og 200 Exp, samt Shellder og Shiny Magikarp, der giver mønter. Det gør den ganske interessant at klare i modsætning til nogle af de tidligere safarier, der ikke gav en skid.


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1548 - Skrevet 23-06-2017 07:35

Sådan, i går lige inden sengetid dukkede Gyarachu endelig op for mig, så nu er jeg færdig med den Safari. Det var en unfair størrelse, synes jeg, med så mange Pokémon, der var sjældne.


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1549 - Skrevet 27-06-2017 08:04 - Redigeret 27-06-2017 09:31

<b>Ugens opdatering</b>



Der er en konkurrence mod Shiny Mega Gyarados, hvor man kun må bruge elektriske og normale typer. Du kan kun bruge Ampharos, Audino, Kangaskhan eller Lopunny som Mega. Præmier:

1 Gyaradosite*, 5 Mega Speedups, and 10 Raise Max Levels 1 - 100
1 Gyaradosite*, 4 Mega Speedups, and 8 Raise Max Levels 101 - 200
1 Gyaradosite*, 3 Mega Speedups, and 6 Raise Max Levels 201 - 300
1 Gyaradosite*, 2 Mega Speedups, and 4 Raise Max Levels 301 - 500
1 Gyaradosite*, 2 Mega Speedup, and 2 Raise Max Level 501 - 1,100
1 Gyaradosite*, 1 Mega Speedup, and 1 Raise Max Level 1,101 - 2,700
1 Gyaradosite* and 1 Mega Speedup 2,701 - 4,000
1 Gyaradosite* and 1 Attack Power ? 4,001 - 5,400
1 Attack Power ? and 1 Mega Start 5,401 - 6,700
1 Attack Power ? and 1 Disruption Delay 6,701 - 9,000
1 Attack Power ? 9,001+
*Får Level Up i stedet for Gyaradosite, hvis du allerede har en.


Så er der Unova Cap Pikachu.

Escalation Battle mod Latios, timed. Præmier:

15 1 Time +10
25 1 Exp. Booster M
40 1 Mega Speedup
50 1 Latiosite*
60 1 Exp. Booster M
80 1 Exp. Booster L
90 1 Skill Swapper
100 2 Raise Max Levels
125 1 Mega Speedup
150 2 Raise Max Levels
175 1 Skill Booster M
190 1 Mega Speedup
200 4 Raise Max Levels


Til sidst en specialbane mod Luxray.


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1550 - Skrevet 04-07-2017 08:10 - Redigeret 04-07-2017 08:11

<b>Ugens opdatering</b>

Kalos Cap Pikachu er dukket op nu, en timed stage med 30 sekunder.



Samtidig er Rayquaza Pikachu også tilføjet rækken af Pikachu'er. Denne bane kan kun spilles én gang om dagen, men chancen for at fange den stiger for hver dag.

Så har vi en ny Deoxys-form, Attack Form.

Shiny Rayquaza-safari er vendt tilbage med en ny Pokémon: Shiny Rayquaza Pikachu. De øvrige er Sandshrew, Sandslash, Barboach, Whiscash, Zigzagoon, Linoone og Shiny Rayquaza.

Til sidst er der nu mulighed for at fange Cresselia og Regirock igen.


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1551 - Skrevet 06-08-2017 15:49

Survival Mode er blevet opdateret. Før opdateringen kunne jeg "let" komme til bane 40-45 og få mig en god klat Exp Booster S / M, men de dage er da ovre nu. Uden items pånær bane 10 kom jeg til bane 13 i går med mit stærkeste hold bestående af Risk-Takers og Union Power samt Beedrill. Det er sgu lidt en tur i modvind, når man ved, at der er 60 baner nu, og at Rayquaza er den sidste - tror endnu ikke, at nogen har klaret den nye Survival Mode.


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1552 - Skrevet 08-08-2017 08:18 - Redigeret 08-08-2017 09:19

Så har jeg tid til at opdatere dette emne igen - det har tydeligvis været savnet. Smiley

<b>Ugens opdatering</b>

Der er tilføjet nye Main Stages og en enkelt Expert Stage igen. Der er 20 nye baner.

Ny Safari, kun med Pikachu! Det er heldigivs gengangere ift. tidligere PIkachu'er, udover Charizard Costume Pikachu, så hvis du har fanget alle tidligere PIkachu'er er der kun en enkelt ny Pokémon at finde her.

Palkia og Dialga er blevet tilføjet som nye specialbaner. Ligeså er Beedrill, en super god Mega.

Great Daily Pokémon fortsætter med syv nye Pokémon.

En Escalation Battle mod Meloetta er blevet tilføjet. 200 skønne baner, der belønner dig med Exp Boosters.

En række nye Pokémon kan nu modtage RML og Skill Swaps. Det betyder dog, at enkelte Pokémon nu kan gå til level 30. Det indikerer, at nye baner bliver ekstremt svære at klare, tænker jeg.

Til sidst er der tilføjet en log-in bonus, hvis du udfører 15 checkins i løbet af en måned. Det giver hjerter, en Pikachu og en MSU.

Som i de forrige uger er der en gratis No Hearts Needed i Special Shop. Den er god at bruge i Safari'en eller mod Meloetta.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#1553 - Skrevet 08-08-2017 11:52

^Haha, jeg har godt nok ikke været så meget på nettet i løbet af sommerferien, men har da holdt mig med på ugentlige ting i shuffle. Men jeg må da hellere få checked in hver dag nu xD


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1554 - Skrevet 08-08-2017 14:50

Shuffle-communityet er rystet oven på denne opdatering. Mange udtrykker stor utilfredshed med det nye indhold i form af Pokémon, der nu kan komme til level 30 uden nogen ordentlig måde at få Exp Boosters på (den tidligere Survival Mode gav en god portion af disse, men den nye er for svær), og mange er nu begyndt at opgive spillet. Det er naturligvis ikke overraskende, at man skal betale for at få mest ud af spillet (ellers bliver det et kedeligt, langstrukket forløb), givet at spillet er et freemium, men hidtil har det været muligt at spille det uden at betale sig til noget. Nu vil Genius Sonority virkelig have folk til at købe ekstra ture hos Victini, og man ved bare, at de næste mange baner kræver Pokémon over level 20 for at kunne S-ranke - selv med items. Det tager modet fra de fleste, og det kan man tydeligt se på spillets reddit-sider.

Pak Adi Yak, en kendt Shuffle-youtuber, har endda meldt sig under fanen af folk, der dropper spillet nu. Grunden? "It's making me unhappy now."

<iframe width="500" height="281" src="https://www.youtube.com/embed/g3NJTqJZJ14" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Det er noget, jeg godt kan genkende, og jeg overvejer også selv at stoppe spillet, fordi det simpelthent er blevet for utilfredsstillende at spille som sådan, og det er meget mere grinding end spil for at bevare en mængde coins. Jeg blev ærligt talt skuffet, da jeg så, at der var nye baner i dag, fordi det sandsynligvis bare vil kræve en stor mængde tid og give ligegyldige frustrationer at få S-rank i dem, fordi det handler om held og stærke Pokémon mere end skills. Det var rigtig fint, at de tilføjede Mega-tappers som Tyranitar og Shiny Rayquaza, men det er desværre ikke nok til at vinde længere.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#1555 - Skrevet 14-08-2017 21:14

^Ja, jeg har det faktisk også selv sådan der. Det er bare en grindfest eller brug af penge som man ikke har eller ihvertfald kunne bruge andetsteds. Jeg ved godt nok heller ikke om jeg holder ved det her spil meget længere.


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1556 - Skrevet 15-08-2017 14:47

Jeg er kørt død i de nye baner. De er sygt svære / dyre - flere af dem er end ikke mulige at klare uden investeringer, for ikke at tale om S-ranks.

<b>Ugens opdatering</b>

Ny Safari med Deerling Summer Form, Sawsbuck Summer Form, Pikipek, Trumbeak og Drampa. Møder du Drampa, skal du bare kaste Great Balls efter den, da det er den sjældne Pokémon denne Safari.

Uxie, Mesprit og Azelf er vendt tilbage. Det koster 400 mønter at forsøge sig mod dem.

Tapu Lele er dukket op.

Konkurrence mod Beedrill - få den Mega Stone!

Flere Daily Pokémon.

Der er endnu engang en gratis No Hearts Needed (15 minutes) i Special Shop - brug den på Safarien.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#1557 - Skrevet 16-08-2017 07:27

Wow, det var da sygt meget. Tror det er et godt tidspunkt at stoppe. Orker da godt nok ikke så meget nyt content lige nu.