Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

NES - Pistol

Dynemand
Dynemand

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 18-10-2006 11:37 - Redigeret 18-10-2006 11:37

Jeg har lige haft min NES sat til TV'et for nyligt og jeg spillede lidt "Duck Hunt". Jeg kom til at tænke på at den faktisk var rimelig Wii-agtig. Siden at de kunne lave sådan noget til NES ved nogen så om de har lavet sådan noget til SNES?
Da man ikke skal bruge en sensor-bar ligesom til Wii så er det da lidt underligt at den kan registrere hvorhen du peger i det du trykker på aftrækkeren. Kan nogen fortælle mig hvordan den fungerer?? og hvilke andre spil kan man bruge denne NES-pistol til??

Jeg beskæftiger mig kun med ting i 3D
    MegaGame
    MegaGame

    0
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 18-10-2006 15:31

    pistolen har en lille scanner der genkender mønster på skærmen.
    denne løsning er ret begrænset.
    da man kan ikke have 2 ting der ligner hinaden på skærmen eller have for vilde ting, da den så ikke kan genkende mønster så.

    snes hade den store kanon Smiley
    som hade en sensor box som stod på ens tv mest, og man skulle indskyde den

    n64/gc var vist ikke rigtig med på den del.

    wii har en lang sensorbar som gøre af wii selv kan regne ud hvor kontrolleren er.
    denne løsning er billiger, og fysik letter(alså vægt) end gøre kontrollen helt ud afhænging af en sensorbar som ligger fast.
    De kunne have gjort kontrollen sådan den selv viste hvordan man bevæget den og i hvilken hastighed, men så tro jeg ikke du ville kunne bære den, hvilken jo ville ødlægge iden med den Smiley


    Dynemand
    Dynemand

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 24-10-2006 20:34

    Tak for detSmiley


    Holistic
    Holistic

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 25-10-2006 07:56

    jeg synes i skulle tage og skele lidt til Sega i den retning, selvom det aldrig blev den store succes har de haft ligenende ting til deres Dreamcast, bla. deres fiskecontroller som har en 4way sensor eller deres samba de amigo spil som også har en sensor til at ligge så den kan finde ud af hvor ens maraccas er i et 3 dimensionelt rum.
    Nintendo har lånt med arme og ben til deres Wii og sat det hele sammen i en stor pakke istedet for som enkelt dele, lad os bare håbe at de den her gang rammer plet og vinder lidt mere plads hos den generelle gamer her i europa og usa efter deres store flop med N64 og Gamecube, selvom Wii består af alle de ting som generelt ikke kunne sælges hos deres Konkurrenter førhen.



    MegaGame
    MegaGame

    0
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 25-10-2006 09:49

    sensor kontroler og joystik har været kendt længe, ikke bare af sega, igennem tiden har flere forsøgt af lave en ordenlig kontrol enhed med 3d frihed, men det er aldrig lykkes i sådan et omfang af den kunne bruges til så mange som wii nu ser ud til af kune gøre.

    mener ikke jeg har læst noget hvor nintendo har sagt det er dem der har opfundet dette.
    Men det er dem da endlig måske har lavet noget der virker ordenligt.